کرم دست های قیمت مناسب
کافه زیبایی

معرفی کرم دست های قیمت مناسب

1.31Kبازدید

خیلی ها دوست دارند که کرم دست هایی داشته باشند که مدام ازش استفاده کنند ولی خب استفاده مدام مستلزم صرف هزینه است ولی ما در این مطلب میخواهیم بهتون یک سری از کرم هایی معرفی کنیم که هم قیمتشون مناسبه (به جز کدلی) و هم کیفیت بالایی دارند.

کرم ارکو‌نم

کرم دست های قیمت مناسب

با شستشو و افزایش سن رطوبت پوست از بین می‌رود و احساسی مانند کشیده شدن پوست پدید می‌آید که به کمک کرم‌های مرطوب کننده آرکو نم (ARKO NEM) به راحتی خشکی پوست برطرف می‌شود. این کرم‌ها با ایجاد لایه‌ای محافظ که غنی شده با عصاره‌ی گیاهان سودمند هستند از پوست در برابر عوامل بیرونی و مخرب جلوگیری می‌کنند. کرم مرطوب کننده‌ی میوه‌ای آرکو نم 100 درصد گیاهی است و باعث تقویت و تغذیه‌ی پوست نیز می‌شود. این کرم را می‌توان برای دست، صورت و بدن استفاده کرد و نگرانی بابت عدم سازگاری آن با پوست نداشت چرا که مناسب انواع پوست‌ها است و به راحتی جذب پوست می‌شود.

کرم تیوپی کامان

کرم دست های قیمت مناسب

مرطوب کننده و آبرسان پوست دست و صورت
فرمولاسیون سبک با جذب بسیار سریع
حاوی عصاره میوه پشن فروت
تاثیر ماندگار رطوبت روی پوست تا 24 ساعت
تغذیه عمیق پوست با شی باتر ، روغن زیتون
کمک به حفظ رطوبت پوست با عصاره آلوورا
مقابله با آثار منفی آلودگی هوا
مقابله با آثار رادیکال های آزاد با ویتامین E
مناسب افراد با پوست معمولی

کرم دست و ناخن کدلی

کرم دست های قیمت مناسب

مرطوب کننده رایحه دلپذیر بدون احساس چربی تغذیه کننده پوست دست و ناخن 98% ترکیبات طبیعی حاوی عصاره انگور ارگانیک و آووکادو. سریع جذب میشه،چرب نیست، بوی خیلی خوب، دست رو نرم و لطیف میکنه،اگه دستتون خشک باشه یا نرمال این خوبه اما اگه خیلییی خشک باشه،این کرم کمک زیادی نمیکنه ،پوست پوست شدن کنار ناخون هارو تا حد زیادی کم میکنه،روی حیوانات هم تست نمیشه،فاقد پارابن قیمتشم تقریبا 50تومنه و ۳۰میل هست.

کرم گانیرو

کرم دست های قیمت مناسب

کرم مرطوب کننده دست و صورت GANIERO حاوی روغن زیتون . کرم مرطوب کننده گانیرو سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان ها با فرمولاسیون قوی خود تاثیر بسزایی در ترمیم پوست های خشک و آسیب دیده دارد و می تواند سلول های پوست را بازسازی و پوست را نرم و درخشان سازد.

منبع : گل من و تو

نظر بدهید