استایل تابستانی برای آقایان
مدل لباس مردانه

معرفی چند استایل تابستانی برای آقایان

982بازدید

در فصل تابستان انتخاب لباس برای آقایان بسیار سخت است زیرا تنوع لباس برای آقایان تقریبا کمتر از خانم‌ها است. به همین دلیل در این مطلب چند استایل تابستانی برای آقایان برای روزهای گرم و در مکان‌های عمومی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

استایل تابستانی برای آقایان

همانطور که می‌دانید در فصل تابستان هوا بسیار گرم است و رنگ‌های تیره در این هوا اصلا انتخاب خوبی نخواهند بود. در نتیجه بهترین راه حل این است که به دنبال رنگ‌های روشن باشید. یک شلوار کرم یا سفید خنک و گشاد باید در کمد هر مردی وجود داشته باشد تا با پیراهن‌ها یا تیشرت‌های رنگارنگ ستی زیبا را ایجاد کند. آقایان می‌توانند در استایل تابستانی خود به همراه شلوار کرم یک تیشرت یا پیراهن سبز، آبی، نارنجی، قرمز یا حتی پیراهن‌های هاوایی و پیراهن‌های چهارخانه روشن به تن کنند.

استایل تابستانی برای آقایان

توجه داشته باشید که باید سعی کنید نازک‌ترین پارچه‌ها را برای این فصل انتخاب کنید تا گرما برایتان آزاردهنده نباشد. از سوی دیگر اگر یک شلوار تیره را ترجیح می‌دهید، بهتر است که یک پیراهن یا یک تیشرت سفید یا کرم را با آن انتخاب کنید.

استایل تابستانی برای آقایان

تیشرت‌های گشاد، خنک و طرح‌دار در این فصل بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار جذاب خواهند بود در نتیجه می‌توانید کلکسیونی از تیشرت‌های طرحدار را در رنگ‌های روشن در اختیار داشته باشید و استایل‌های تابستانی مختلفی ایجاد کنید. داشتن تیشرت سفید برای فصل تابستان برای آقایان ضروری است.

استایل تابستانی برای آقایان

علاوه بر رنگ سفید و کرم می‌توانید از رنگ‌های روشن دیگر هم استفاده کنید. برای مثال شلوارهای سبز یا آبی نیز گزینه‌ی خوبی برای یک استایل تابستانی هستند و با تیشرت یا پیراهن‌های مختلف نیز ست خوبی خواهند بود.

استایل تابستانی برای آقایان

پیراهن‌های نخی رنگ روشن می‌توانند با شلوارهای تیره ترکیب خوبی را ایجاد کنند و برای مکان‌های تقریبا رسمی استفاده شوند.

استایل تابستانی برای آقایان

همچنین می‌توان برای مکان‌های تقریبا رسمی از کت‌ و شلوارهای نازک و اسپرت به همراه تیشرت یا پیراهن‌های رنگ روشن نخی استفاده کرد. برای انتخاب کفش نیز می‌توانید یک کتانی سفید برای فصل تابستان داشته باشید یا از کفش‌های کالج مناسب برای این فصل استفاده کنید.

استایل تابستانی برای آقایان

در ایران شلوارک پوشیدن آقایان در خیابان یا مکان‌های عمومی زیاد مرسوم نیست اما می‌توان در مهمانی‌ها یا دورهمی‌های تابستانی از شلوارک با پیراهن‌ها یا تیشرت‌های مختلف نیز استفاده کرد و ایده‌ی خوبی برای استایل تابستانی برای آقایان ایجاد کرد.

استایل تابستانی برای آقایان

منبع: دینو

نظر بدهید