معرفی برندهای مشهور ایتالیایی
کافه خواندنی

معرفی برندهای مشهور ایتالیایی

2.67Kبازدید

تمایل همگانی به خرید از محصولات دارای برند جهانی، ما را بر آن داشت تا به معرفی معروفترین برندها در دنیا بپردازیم .. بدون تردید برندهای ایتالیایی از محبوبترین محصولات مابین ایرانیان برخوردارند .. این کشور دارای 23 برند معروف در دنیاست که در بخش اول به معرفی یازده برند پرداختیم و در بخش دوم به دوازده برند بعدی خواهیم پرداخت ..

مارسلو بورلون….Marcelon Burlo

بدون شک، یکی از نامزدهای پیشرو در نسل جدید مارک های ایتالیایی با گرافیک های جسورانه و هندسی و محدودیت های معاصر است،همانطور که این جسارت را در همکاری های خود با مشاهیری مانند Pusha T و Lebron James نشان داده است .

معرفی برندهای مشهور ایتالیایی

اگر چه این برند ایتالیایی فقط تی شرت، عرق گیر و لوازم جانبی را تولید می کند اما یک زیبایی شناسی متمایز ایجاد کرده است که حیوانات، استتار و نمادهای پاتاگونونی را به طراحی های قابل توجه گرافیکی متصل می کند.

پالم آنجل….Palm Angels

گرچه مارک های در حال ظهور ایتالیایی هنوز در دوران کودکی خود هستند، پالم آنجل توانست در این رقابت جهانی سریع رشد کند. آنجل نام خود را از اسکیت بوردرهای سواحل ونیز و منهتن در لس آنجلس الهام گرفته است .

معرفی برندهای مشهور ایتالیایی

آنجل توانسته است با استفاده از عناصر استاتیک،الگوهای استتار و ترکیبی از لباس های خیابانی و مدرن موفقیت های چشم گیری بدست آورد .

سنی….Sunnei

Sunnei در سال 2013 توسط لوریس مسیا و سیمون رییزو راه اندازی شده است. با طرح های مدرن که می توان نفوذ خیابان و فرهنگ خیابانی را در مجموعه های این برند مشاهده کرد.

معرفی برندهای مشهور ایتالیایی

مونکلر….Moncler

Moncler یک برند فرانسوی بوده که در سال 2003 توسط Remo Ruffini خریداری شد و آن رافینی بود که واقعا Moncler را به عنوان یک برند عالی در خارج از مرزهای فرانسه به عنوان یک نماد از ایتالیا تحت نفوذ خود قرار داد

معرفی برندهای مشهور ایتالیایی

فیلا….FILA

FILA یکی از قدیمی ترین (و بزرگترین) مارک های ورزشی ایتالیایی است که دارای تاریخ غنی است.برای چند دهه اول،این برند به ساخت تجهیزات کوهنوردی می پرداخت، در دهه 1970، به سمت دنیای تنیس کشیده شد و به سرعت به آنچه که به عنوان صنعت ورزشی شناخته میشد ،کسب اعتبار کرد

معرفی برندهای مشهور ایتالیایی

سرجیو تاچینی….Sergio Tacchini

یکی دیگر از برندهای معتبر و کلاسیک ایتالیایی ست که در دهه شصت برای تولید لباس تنیس فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 2007، نام تجاری اعلام ورشکستگی کرد و به یک بازرگان هنگ کنگ فروخته شد. شاید همکاری اخیر با نام تجاری Gosha Rubchinskiy آن را به نسل جدیدی از مصرف کنندگان بازمیگرداند و سبک کلاسیک را تقویت می کند و سرجیو Tacchini را یک نماد لباس ورزشی ایتالیایی میسازد .

معرفی برندهای مشهور ایتالیایی

دیزل….Diesel

یک شرکت طراحی ایتالیایی است که بیشتر برای کالاهای لوکس، و پوشاک آماده برای پوشیدن برای بازار جوانان شناخته شده‌است.این شرکت متعلق به مؤسس آن رنزو روسو است، و در محل ساختمان سابق لاوردا، در برگانتسه، شمال ایتالیا واقع شده‌است. در سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۹ نقاط عطف این برند شکل گرفت. ابتدا با استخدام استاد سابق کالج مد و فشن نیویورک به نام Wilbert Das دست به اقدام قابل توجه زد. وی در سال ۱۹۹۱ با انجام استراتژی‌های بازاریابی جهانی خود و بعد از افتتاح فروشگاه در نیویورک به رسانه‌ها گفت: بازاریابی از آمریکایی‌ها، نظم و ساختار را از آلمانی‌ها و هنر را از ایتالیایی‌ها آموخته است!

italy-brands1

در سال ۲۰۰۷ لباس شنا برای مردان و زنان را تولید و عرضه نمود. این شرکت بیش از ۶۰۰۰ کارمند و ۱۸ زیر مجموعه دارد. درآمد سالانه این برند از ۲/۱ میلیارد یورو در سال ۲۰۰۵ به ۳/۱ میلیارد یورو در سال ۲۰۰۹ رسید. این برند مد و فشن دارای بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه در سراسر جهان در ۸۰ کشور دنیا حضور دارد.دیزل همچنین از سال ۲۰۰۷ به ارائه محصولاتی چون کفش، لباس زیر و کیف پرداخته است. همچنین در این سال با برند لورئال به تولید عطر نیز پرداخته است.

ویلبرت داس در سال ۲۰۰۹ به علت اختلاف در مورد مسیر آینده این برند با مدیر شرکت Renzo Rosso این شرکت را برای همیشه ترک کرد. این برند با اسپانسرینگ در فعالیت‌هایی چون مبارزه با ایدز، برگزاری فستیوال فیلم و همچنین به راه انداختن مسابقات مختلف برای جوانان سعی در توسعه برند خود کرده‌است. همچنین این برند با همکاری شرکت سرگرمی سونی به ساخت بازی برای پلی استیشن و ارائه محصولات خود در قالب تن قهرمانان آن بازی‌ها کرد. نکته جالب در مورد رنزو این است که وی در سال ۱۹۹۶ به علت نداشتن کالا به اندازه کافی برای فروش در فروشگاه ۱۵۰۰۰ فوت مربعی خود باایجاد بار و آوردن دی جی، مغازه را صبح ساعت ۶ باز می‌کرد و در آن مهمانی برگزار می‌نمود! همچنین رنزو روسو با دارایی خالص ۳ میلیارد دلار در فهرست میلیاردرهای دنیا قرار دارد.

Stone Island / C.P. Company

شرکت CP در سال 1978 راه اندازی شد و در سال 1982 توسط Stone Island رشد کرد.مطمئنا یکی از معروف ترین چهره ها در طراحی لباس مردانه معاصر، فرایند خلاقانه اوستا واقعا بی نظیر است و رویکرد او به پارچه به عنوان خیاطی نسبت به “ایجاد یک دستور العمل” توصیف شده کمتر است. ترکیبات نساجی منحصر به فرد، آزمایشات پیشگام در تولید و تفکر چپ گرا واقعا در تولیدات این برند دیده می شود. Stone Island و شرکت CP ،برخی از لباس های جالب ،از جمله کت که تغییر رنگ با توجه به درجه حرارت، پارچه های “self-healing” و پارچه پنبه اتصال به فولاد ضد زنگ را تولیدمی کند .

italy-brands1

الیزه….ellesse

لئوناردو Servadio در اصل برند خود را در سال 1959 به عنوان یک شرکت skiwear تاسیس کرد. لوگوی این برند توپ تنیس و یک جفت اسکی را نشان می دهد و در طول تاریخ نام تجاری، فانتزی از ورزش را به عنوان سرگرمی، زمین تنیس و دامنه های اسکی محصور کرده است.

معرفی برندهای مشهور ایتالیایی

لورو پیانا….Loro Piana

آرم Loro Piana یک مهر و موم از کیفیت در خود را داراست . World of streetwear، Supreme به طور منظم از پشم Loro Piana برای محصولات خود استفاده می کند.

معرفی برندهای مشهور ایتالیایی

ویبرم….Vibram

Vitale Bremaniشرکت خود را در سال 1935 پس از مرگ شش نفر از کوهنوردان تاسیس کرد، و او به عنوان اولین ایجاد کننده لاستیک “sole” شناخته شده است. هشتاد سال بعد، Vibram از انواع دیگر لاستیک بسیار متمایز استفاده کرد

معرفی برندهای مشهور ایتالیایی

میسونی….Missoni

شرکت پوشاک ایتالیایی است، که در زمینه تولید محصولات چرمی و انواع لباس، فعالیت می‌کند. شرکت میسونی در سال ۱۹۵۳ توسط اوتاویو میسونی در شهر گالاراته، لمباردی تأسیس شد و هم‌اکنون خانواده میسونی همچنان مالک اکثریت سهام این شرکت می‌باشد. دفتر مرکزی شرکت میسونی در شهر وارزه قرار دارد.

معرفی برندهای مشهور ایتالیایی

منبع:کافه مد

نظر بدهید