معرفی انواع عینک آفتابی مردانه که بیشتر از همه محبوبیت دارند
مدل لباس مردانه

معرفی انواع عینک آفتابی مردانه که بیشتر از همه محبوبیت دارند

1.21Kبازدید

معرفی انواع عینک آفتابی مردانه 

معرفی انواع عینک آفتابی مردانه که بیشتر از همه محبوبیت دارند

عینک آفتابی مردانه در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود. هر برندی امضای خاص خود را در تولید هر کدام از محصولاتش دارد. اما تقریبا تمامی نام‌های تجاری صنعت مد و اپتیک چندین مدل مشخص و همیشه ثابت در چرخه تولیدات خود دارند که از جمله می‌توان به مدل‌های خلبانی، ویفرر، گرد، مربعی، مستطیلی و کلاب‌مستر اشاره کرد.

بسیاری از مردهایی که پیرو مد و فشن هستند علاوه بر خرید عینک از میان ترندهای هر سال، چندین مدل عینک آفتابی را همیشه در میان اکسسوری‌هایشان دارند. احتمالا حدس زده‌اید که یکی از این مدل‌ها، عینک آفتابی خلبانی است. مدل خلبانی از آن عینک‌هایی است که با هر تیپ و با هر فرم صورتی جور می‌شود. همین باعث شده تا بسیار محبوب و پرفروش باشد. با اینکه اولین‌بار برند «ری‌بن» بود که عینک خلبانی را طراحی و روانه بازار کرد، اما پس از آن برندهای سرشناس دیگری نیز به تولید این مدل عینک پرداختند.

حالا برای اینکه با انواع عینک آفتابی مردانه آشنا شوید که بیشتر از همه محبوبیت دارند، از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

انواع عینک آفتابی مردانه

معرفی انواع عینک آفتابی مردانه که بیشتر از همه محبوبیت دارند

در ادامه مدل‌های مختلف عینک آفتابی مردانه را معرفی کرده‌ایم. همچنین نوشته‌ایم هر کدام از این مدل‌ها برای کدام فرم صورت مناسب هستند. (برای راهنمای انتخاب عینک بر اساس فرم صورت اینجا کلیک کنید.)

عینک آفتابی با فریم گرد: این مدل عینک که به آن «جان لنونی» هم می‌گویند از محبوب‌ترین طراحی‌های فریم عینک مردانه است. بهتر است آقایانی که صورت‌های مربعی و لوزی‌شکل دارند سراغ عینک گرد بروند؛ زیرا گردی فریم عینک باعث می‌شود تا زاویه‌های صورتشان متعادل‌تر دیده شود و در نتیجه خوش‌تیپ‌تر دیده شوند.

عینک آفتابی  مردانه مدل ویفرر: ری‌بن این مدل بسیار شیک را در دهه ۵۰ میلادی برای اولین بار روانه بازار کرد . همچون مدل‌های خلبانی، ویفررهای ری‌بن هم مورد توجه دیگر برندهای لوکس جهان قرار گرفت. همین باعث شد تا این مدل هنوز هم جزو پرطرفدارترین نوع عینک آفتابی در جهان باشد. عینک ویفرر برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، قلبی و بیضی مناسب است.

عینک آفتابی با شکل هندسی: این مدل برای مردهایی مناسب است که صورت‌های گرد دارند. شکل‌های زاویه‌دار و هندسی فریم عینک باعث می‌شود تا زاویه‌های گرد و منحنی استخوان‌های صورت، کمی جهت‌دار و زاویه‌دار به نظر برسند و در نتیجه باعث جذابیت زیاد صورت آقایان می‌شود. رنگ‌های کلاسیک و فریم باریک برای این مدل عینک‌ها بسیار بهتر و متناسب‌تر است. به طور کلی، هر طرحی که معمول و نرمال نباشد در این دسته از مدل‌های عینک آفتابی قرار می‌گیرد. یعنی فریم‌های مثلثی هم جزو عینک آفتابی هندسی است.

عینک آفتابی خلبانی: این مدل کلاسیک هرگز رنگ و بوی قدیمی به خود نمی‌گیرد و همیشه یکی از انتخاب‌های اصلی مردم در سراسر جهان است. عینک خلبانی برای هر فرم صورت مناسب است. همچنین می‌توان آن را با لباس‌های رسمی و غیررسمی ست کرد.

عینک آفتابی کلاب‌مستر:  فریم این عینک به این صورت است که فقط بخش بالایی عدسی را می‌پوشاند و بخش پایین آن خالی می‌ماند. عینک کلاب‌مستر برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، مثلثی و بیضی مناسب است. اما مردهایی که صورت گرد، لوزی یا قلبی دارند نباید از این فریم استفاده کنند چون به صورتشان نمی‌آید.

عینک آفتابی مربعی: در میان انواع عینک آفتابی مردانه، این فریم صاف و بزرگ، نه تنها باعث زیبایی می‌شود، بلکه بیشترین حفاظت از چشم‌ها در برابر تابش‌های مضر خورشید (UV) را هم دارد. برندهای لوکسی همچون «پرادا» نمونه‌های کلاسیک فریم‌های مربعی را عرضه می‌کنند. اما برای نمونه‌های اسپرت‌تر می‌توانید سراغ برندی همچون پلیس بروید. عینک مربعی برای صورت‌های گرد، قلبی و بیضی مناسب است.

عینک آفتابی Shieldعینک‌های آفتابی بزرگ که همچون عینک‌های جوشکاری هستند در سال 2020 مد شده‌اند. این عینک‌ها اصولا بسیار بزرگ و بدون فریم هستند و تمام محیط اطراف چشم‌ها را می‌پوشانند. یعنی ابروها زیر عینک قرار می‌گیرند. با اینکه این عینک‌ها عمدا بزرگ ساخته می‌شوند، اما حتما سعی کنید هنگام خرید اندازه آن را با اندازه صورت خود بسنجید تا زیاد از حد بزرگ نباشد.

به ضد UV بودن عدسی عینک آفتابی توجه کنید

توجه داشته باشید که عدسی عینک آفتابی باید ضد اشعه‌های فرابنفش خورشید باشد. اشعه‌های  UVA و UVB می‌توانند به سرطان یا تغییر شکل قرنیه چشم منتهی شوند. یا بیماری‌های مربوط به چشم همچون دژنراسیون ماکولا و آب مروارید را تشدید کنند. بنابراین، بسیار مهم است که با یک وسیله از رسیدن این اشعه‌ها به چشم پیشگیری شود و عینک آفتابی با عدسی ضد UV بهترین گزینه است.

 

انواع عینک آفتابی مردانه اصل را از کجا می‌توان خریداری کرد؟

معرفی انواع عینک آفتابی مردانه که بیشتر از همه محبوبیت دارند

تمامی مدل‌های عینک آفتابی مردانه اصل که در بالا معرفی کردیم را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی «https://lunato.net/»خریداری کنید. شما می‌توانید خیلی راحت با کمک موبایل یا کامپیوتر هر مدلی که با فرم صورتتان تناسب دارد را در خانه به و به صورت اینترنتی سفارش دهید.

مزیت خرید از لوناتو این است که به شما این اطمینان را می‌دهد که تمامی عینک‌ها اصل و باکیفیت هستند. همچنین، از زمان ثبت سفارش تا تحویل گرفتن کالا زیاد منتظر نمی‌مانید زیرا «لوناتو» خرید مشتریان در تهران را با پیک ارسال می‌کند. سفارش‌های شهرهای دیگر هم با پست پیشتاز ظرف ۷۲ ساعت کاری به دستشان می‌رسد. قیمت محصولات این فروشگاه معتبر نیز بسیار مناسب و منصفانه است. بعلاوه در طول سال، جشنواره‌ها و مسابقات متعددی برگزار می‌کنند که شامل انواع تخفیف و جوایز ارزشمند است.

در لوناتو از ۷ تا ۳۰ روز پس از تاریخ ثبت سفارش امکان تعویض و بازگشت محصول وجود دارد. یعنی اگر پس از خرید عینک آفتابی بنابه‌هر دلیلی احساس کردید که دوست دارید عینک را عوض کنید یا حتی پس دهید، فقط کافیست با پشتیبانی لوناتو تماس بگیرید.

منبع : https://lunato.net/blog

نظر بدهید