معرفی انواع شورت زنانه در بازار ایران
کافه خواندنی

معرفی انواع شورت زنانه در بازار ایران

1.09Kبازدید

شورت توری زنانه دارای مدل های مختلفی است که هر یک از این مدل ها خود دارای کاربرد دیگری می باشد. انتخاب یک مدل درست و مناسب از میان انواع گوناگون شورت، راحتی و افزایش اعتماد به نفس شما را شامل می شود.

شورت زنانه از متنوعی برخوردار می باشد و هر کدام را می توان در موقعیت های مختلف و با لباس های مختلف پوشید و ست نمود. شورت توری زنانه از زیباترین و فانتزی ترین ها می باشد و در میان بانوان طرفدار خاص خود را دارد.

انواع شورت زنانه

با خرید لباس زیر ارزان و با کیفیت می توانید به راحتی آنها را در موقع لزوم تعویض کنید و شورتی دیگر بخرید. زیرا که استفاده از یک شورت در طولانی مدت صدمات جبران ناپذیری را بر روی سلامت بدن شما می گذارد.

در ادامه به توضیح مفصل هر یک از آنها و اینکه پوشیدن هر یک برای چه زمانی مناسب است؛ می پردازیم.

شورت پادار (Boy shorts)

بر خلاف سایر لباس زیر های زنانه، این مدل در قسمت ران، یک پوشش مستطیل شکل دارد و همین مورد آن را خیلی شبیه به شورت های مردانه کرده است. از آن جایی که این شورت زنانه از پوشش نسبتا بالایی برخوردار است، مناسب برای پوشیدن در زیر دامن های کوتاه و همچنین پیراهن هایی که امکان بالا رفتن شان وجود دارد؛ است. اما در دوران قاعدگی استفاده از این مدل توصیه نمی گردد.

شورت کلاسیک (Classic Briefs)

این مدل شورت کلاسیک یکی از قدیمی ترین مدل شورت زنانه است که بسیار نیز در میان بانوان محبوب می باشد. فاق بلند و پوشش حداکثری آن؛ از ویژگی های برتری این مدل حساب می شود.

شورت کلاسیک در بسته بندی های چند تایی در بازار یافت می شود و تقریبا می توان با هر لباسی پوشید. این شورت زنانه را، چون خط شورت را نمایان می سازد، تنها نمی توان با لباس های مجلسی شیک و چسبان، پوشید. بهترین مصرف آنها، پوشیدن در طول روز و برای استفاده در فعالیت های روزمره و همچنین در ایام پریودی می باشد.

شورت هیپسترز، هیپ هاگرز (Hipstrrs)

در این مدل، کش کمر روی باسن می افتد و از آن جایی که دارای فاق کوتاهی است، اما از پوشش نسبتا خوبی در قسمت پهلو برخوردار است. استفاده از این مدل شورت لامبادا در زیر جین و دامن های فاق کوتاه بسیار معمول است.

شورت تانگ(Thong)

مدل تانگ 7 الی 8 سانتی متر زیر کمر و روی استخوان لگن قرار می گیرد. در طراحی شورت تانگ، یک بند دور تا دور کمر را فرا می‌گیرد و دو قطعه‌ مثلثی، پشت و جلو را می ‌پوشاند. در برخی از مدل‌های تانگ، بند کمر می ‌تواند پهن ‌تر نیز باشد. این مدل بیشتر جنبه زیبایی دارد ولی می توان با انواع لباس و پیراهن های کوتاه و جذب که نمایش بند شورت زیاد در آنها مطرح نیست، پوشید.

شورت جی استرینگ (G-string)

معرفی انواع شورت زنانه در بازار ایران

شورت جی استرینگ از یک برش کوچک مثلثی در قسمت جلو و نیز عدم پوشش در پشت، تشکیل شده است. خرید شورت زنانه جی استرینگ، بیشتر حنبه فانتزی و زیبایی دارد. پهلوهای این کار تنها دارای دو بند است و دقیقا روی استخوان لگن می افتد.

در جواب به این سوال که این مدل لباس زیر را کی بپوشیم؟ می گوییم که؛ شورت جی استرینگ را می توان معمولا در سواحل یا زمانی که حمام آفتاب می‌گیرید، بپوشید.

شورت برزیلی(Brazilian Brief)

شورت برزیلی ترکیبی از تانگ و هیپسترز است. این مدل شورت زنانه نیلاتن دقیقا همان چیزی است که در یک تعطیلات ساحلی به آن نیاز دارید. این مدل خود دارای سه دسته متفاوت است:

  • شورت برزیلی معمولی
  • شورت برزیلی یک طرفه
  • شورت برزیلی با گره دو طرف

شورت فرانسوی (French- cut)

شورت فرانسوی را می توان یکی از محبوب‌ترین انواع شورت زنانه نامید. در طراحی آن، مانند شورت کلاسیک، از فاق بلندی استفاده شده است. تنها تفاوت آنها، وجود داشتن انحنای بیشتر در برش قسمت دور ران می باشد که؛ این مورد باعث ایجاد پوشش کمتر نسبت به مدل کلاسیک می گردد.

پیشنهاد می گردد که؛ این مدل شورت زنانه را با شلوارهای فاق بلند بپوشید.

شورت سی استرینگ (C-string)

لباس زیر با طرح سی استرینگ، طرحی جدید یا به عبارتی دیگر می توان نسل جدیدی از لباس زیر زنانه نامید. این شورت فاقد هیچ گونه بندی است و مانند یک انبر منعطف می ماند که قالب بدن تان را در برمی گیرد.

زمان استفاده از آنها در هنگام حمام آفتاب گرفتن، شنا و لباس شب می باشد. به هیچ وجه استفاده از آن در زمان قاعدگی توصیه نمی شود.

شورت چسبنده (Adhesive Panty)

این مدل، دقیقا مانند سی استرینگ بدون بند است. اما تفاوت شورت چسبان، در پارچه ای بودن آن و چسبی است که در قسمت جلو و پشت دارد.

نظر بدهید