مدل کمد لباس دخترانه
کافه دکوراسیون

مدل کمد لباس دخترانه

3.69Kبازدید

مدل کمد لباس دخترانه، باید متناسب با دکوراسیون اتاق و سلیقه دختر شما انتخاب شود. نکات زیادی وجود دارند که باید رعایت شوند اما مهم‌ترین آن احترام به سلیقه فرزندتان و مشورت با اوست.

مدل کمد لباس دخترانه

اتاق خواب فرزند شما، فضای خصوصی اوست که می‌تواند در آن کمی استقلال را تجربه کند. شما می‌توانید با دخیل کردن او، در تصمیم گیری‌های مربوط به اتاق خوابش، به او یاد بدهید که کودکی مسئولیت پذیر و خلاق باشد. اما هیچ کاری بدون اطلاعات اولیه امکان پذیر نیست. در این مقاله با مدل کمد لباس دخترانه و دکوراسیون اتاق او آشنا خواهید شد.

انتخاب مدل کمد لباس دخترانه

به کمک دختر دلبندتان گزینه‌های مختلف را بررسی کنید. به او یاد دهید که یک دکوراسیون خوب چه ویژگی‌هایی می‌تواند داشته باشد و چه تاثیری بر روحیات او خواهد داشت. برای او توضیح دهید که مدل کمد اتاقش، بهتر است با سایر اجزا در تناسب باشد تا دکوراسیون اتاق، آرام بخش باشد.
اتاق خواب دختر شما، لازم است به او احساس امنیت بدهد. نوجوانان دوست دارند برای خود راز‌هایی داشته باشند و با آن‌ها بر استقلالشان صحه بگذارند. مدل کمد لباس دخترانه باید به گونه‌ای باشد که او بتواند علاوه بر لباس‌ها و کتاب‌هایش، وسایل شخصی‌اش را در آن جای بدهد. به او بگویید مدلی را انتخاب کند که متناسب با اندازه اتاق باشد و به قدری جادار باشد که نیاز او را برطرف کند.

مدل کمد لباس دخترانه

چند نکته در انتخاب کمد لباس دخترانه

مدل کمدلباس دخترانه، قرار نیست همیشه صورتی باشد. از کلیشه‌های جنسیتی دور بمانید و اجازه دهید او برای شخصیت خود تصمیم بگیرد. شاید دختر شما مدلی را بپسندد، که از نظر شما پسرانه باشد، اما تلاشتان را بکنید، که در این مرحله به او یاد بدهید که او با برادرش یا پسران دیگر فرقی ندارد. پس اگر یک کمد با طرح ماشین پسندید، او را منع نکنید! اما تلاش کنید دکوراسیون اتاق دچار اغتشاش نشود.
یکی از مهم‌ترین نکات دکوراسیون اتاق خواب و انتخاب مدل کمد، این است که توجه کنید که فرزند شما، پیش از آنکه متوجه شوید از نوزادی به نوجوانی و سپس به سنین جوانی می‌رسد. شما احتمالا نمی‌خواهید در هر یک از این دوره‌ها تمام اجزای اتاق را تغییر دهید؛ بنابراین مدل‌هایی را انتخاب کنید، که هم مناسب کودکی دختر شما باشند و هم نوجوانی و جوانی.‌

انواع مدل کمد لباس دخترانه

در ادامه می‌توانید مدل‌های متنوعی از کمد لباس دخترانه و دکوراسیون اتاق خواب دخترانه را ببینید…

مدل کمد لباس دخترانه مدل کمد لباس دخترانه مدل کمد لباس دخترانه مدل کمد لباس دخترانه مدل کمد لباس دخترانه مدل کمد لباس دخترانه مدل کمد لباس دخترانه مدل کمد لباس دخترانه مدل کمد لباس دخترانه مدل کمد لباس دخترانه مدل کمد لباس دخترانه مدل کمد لباس دخترانه

می‌توانید ترکیبی از المان‌های قدیمی و مدرن در اتاق خواب دخترتان ایجاد کنید تا همچون خود او، خاص و منحصر به فرد باشد. این تصاویر را به فرزندتان نشان بدهید و به او بگویید از آن‌ها ایده بگیرد و به شما بگوید کدام را بیش از همه دوست دارد؛ و سپس با کمک هم، اجزا را تغییر دهید و مدلی مختص او سفارش دهید.

منبع : ستاره

1 نظر

نظر بدهید