مدل کاغذ دیواری سقف اتاق
کافه دکوراسیون

مدل کاغذ دیواری برای سقف اتاق

2.83Kبازدید

کاغذ دیواری سقف اتاق خانه شما اگر دارای یک تصویر زمینه مناسب باشد، یک راه فوق‌العاده برای اضافه کردن رنگ و نقش به هر اتاق در خانه شما محسوب می‌شود. این روزها طراحان در بسیاری از مدل های جدید کاغذدیواری سقفی خانه، تصاویر زمینه مدرن استفاده می‌کنند که علاوه بر اینکه بسیار زیباتر از مدل‌های پیشین هستند، در برابر ضربه نیز مقاوم‌اند و همچنین دارای نصب آسان بوده و می‌توان به راحتی آن‌ها را از روی سقف پایین آورد. این‌ها تماماً مزایای استفاده از مدل‌های جدید کاغذدیواری سقف خانه می‌باشند. در ادامه با ما همراه شده و با جدیدترین مدل‌های این نوع کاغذدیواری آشنا شوید.

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

مدل‌های جدید کاغذدیواری سقفی در سه نوع اساسی موجود است: کاغذدیواری‌هایی که چسبی در پشت آن وجود دارد که برای فعال کردن چسب، به یک اسفنج مرطوب نیاز است. نمونه دیگر کاغذدیواری چسبی نام دارد و همان‌طور که از نام آن بر می‌آید با استفاده از چسب روی دیوار و نه روی کاغذ نصب می‌شود. بسیاری از مردم روش اول را ترجیح می‌دهند، زیرا در این نوع کاغذدیواری‌ها به راحتی در موقعیت نهایی خود روی سقف قرار می‌گیرند و این کار به آسانی و تنها با استفاده از یک پارچه یا اسفنج مرطوب صورت می‌گیرد. کاغذدیواری که روی یک کاغذ چسبانده شده است و با برداشتن آن می‌توان از چسب پشت کاغذدیواری برای چسباندن آن‌ها روی سقف استفاده کرد، همچنین قابل استفاده برای چند بار نیز است. به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید دوباره از این کاغذها استفاده کنید باید قسمت چسب‌دار آن را بر روی یک کاغذ بچسبانید و از آن محافظت کنید.

برای برداشتن هر سه نوع کاغذدیواری از روی سقف، فقط یک گوشه را با آب خیس کنید و به آرامی آن‌ها را جدا کنید.

قبل از اینکه دیوار پنجم یا سقف خود را تزئین کنید، با ما همراه باشید و نگاهی به 29 ایده و مدل‌های جدید کاغذدیواری سقف داشته باشید.

1. کاغذدیواری دارای چسب و پوشش معمولی

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

این نوع کاغذدیواری مربوط به دسته سوم از کاغذدیواری‌هایی است که در بالا درباره آن‌ها صحبت شد. در تصویر بالا یک کاغذدیواری متداول برای پوشش سقف را مشاهده می‌کنید که دارای طرح‌های هندسی منظم است. با توجه به سلیقه خودتان می‌توانید طرح‌ها را مطابق فضای اتاق طراحی کنید و یا با طراحان در این باره مشورت کنید تا طرح‌های مختلفی را برای شما پیشنهاد دهند. در انتخاب نوع طرح حتما به سبک دکور خانه خود توجه کرده و با توجه به نوع سبک دکوراسیون منزلتان طرح کاغذدیواری مخصوص سقف خانه خود را انتخاب کنید.

2. بهترین کاغذدیواری برای سقف حمام

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

در تصویر بالا یک نوع کاغذدیواری مخصوص سقف حمام را مشاهده می‌کنید. این کاغذدیواری برای یک حمام سفید مناسب است زیرا دارای زمینه سفید و چند ستاره درخشان پراکنده در سطح آن می‌باشد. این نوع از کاغذدیواری بایستی بسیار مقاوم در برابر رطوبت و آب باشد.

3. کاغذدیواری دارای تصاویر فضایی و کهکشانی

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

از این تصویر برای کاغذ دیواری سقف پذیرایی و یا اتاق نشیمن استفاده می‌شود و این یک اثر شیک هنری به لطف الگوی تصویر زمینه بین ستاره‌ای است که توسط عکاسان ناسا به ثبت رسیده است. در واقع این تصاویر الهامی از عکس‌های فضایی هستند.

4. تصاویر پس‌زمینه یک سقف کاذب

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

در تصویر بالا یک نوع کاغذدیواری مناسب برای سقف‌های کاذب را مشاهده می‌کنید. این کاغذدیواری دارای زمینه تقریباً تیره و طرح‌های ریز و زیبای طلایی متالیک است که در اثر تابش نور زیبایی آن‌ها دو چندان می‌شود و چون در سقف کاذب امکان استفاده از انواع هالوژن‌ها و نورهای ثابت را دارید استفاده از این مدل از کاغذدیواری بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.

5. کاغذدیواری مناسب برای سقف راهروی ورودی منزل با چاپ مراکشی

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

برای اینکه فضای خانه شما فانتزی و مدرن به نظر برسد، نباید از دیزاین راهروی ورودی آن غافل شوید اگر شما یک راهروی ورودی بزرگ دارید باید برای سقف آن‌هم کاغذدیواری‌های مناسب آن فضا را در نظر بگیرید. در این بخش پیشنهاد ما کاغذدیواری چاپی مراکشی با طرح‌های متالیک است که در این تصویر با یک لوستر ستاره‌ای تزیین‌شده است. با این کار شما فضای کلی خانه را بسیار پر کار نشان خواهید داد.

6. کاغذدیواری گل‌دار برای سقف اتاق غذاخوری

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

استفاده از کاغذدیواری گل‌دار برای سقف اتاق غذاخوری یک چشم‌انداز گیرا و زیبا به اتاق می‌بخشد و این طراحی به یک طرح پرطرفدار بدل شده است.

7. استفاده از تصاویری در زمینه کاغذدیواری که بیانگر شخصیت شما هستند

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

این طرح از کاغذدیواری بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق نوجوانان هستند که اجازه می‌دهد شخصیت‌های خود را به طور واضح در دیزاین اتاقشان اعمال کنند و فضای مطلوب خود را داشته باشند. یکی از نمونه‌های این نوع طراحی را در تصویر می‌بینید؛ در سقف تصاویری به شکل قلب وجود دارد و این الگو بسیار دوست‌داشتنی است.

8. کاغذدیواری متناسب با آشپزخانه آبی

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

البته که، آشپزخانه‌های سفید بسیار متداول‌تر و جاافتاده‌تر هستند، اما آشپزخانه‌های آبی دارای سبک پایدار می‌باشند. معماری “آرچر بوچانان” واقع در فیلادلفیا، پنسیلوانیا، در این آشپزخانه با قفسه‌ها و دیوارهای آبی، در تصویر بالا نشان داده شده است. تصویر زمینه کاغذدیواری سقف به صورت الگوی ستاره‌ای طراحی‌شده و زیبایی خاصی دارد. این کاغذدیواری مخصوص، قابل شستشو است که برای آشپزخانه‌ها و سایر فضاهای پرکاربرد بسیار مناسب است.

9. کاغذدیواری سقف متناسب با فضای اتاق زیرشیروانی

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

شما می‌توانید با نصب یک کاغذدیواری مناسب، یک اتاق کوچک را بزرگ‌تر جلوه دهید و احساس کمبود فضا نکنید. “جنی ولف” طراح داخلی فقط این کار را در اتاق‌خواب انجام داد. پوشش همه پنج دیوار را با یک تصویر زمینه انتخاب کرد این کار باعث ایجاد توهم ارتفاع می‌شود که برای اتاق‌های مانند اتاق زیرشیروانی که ارتفاع کم دارند بسیار انتخاب و طرح خوبی است و باعث می‌شود که سقف اتاق بلندتر دیده شود.

10. کاغذدیواری سقف برای آشپزخانه ساحلی

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

چراغ‌های آویزان که دور آن را سبدهای شیپوری شکل فراگرفته است و وجود این سبدها باعث ایجاد سایه و متعادل کردن نور در فضا می‌شود. طناب‌های الکتریکی پیچیده شده در بالای سبد چراغ‌ها یک ظاهر شیک ساحلی به فضا می‌بخشد و از طرفی نیز تصویر زمینه کاغذدیواری سقف دارای الگو و رنگ‌های متضاد است که همه این‌ها در کنار هم یک آشپزخانه شیک را بوجود آورده‌اند.

11. کاغذدیواری متناسب برای سقف اتاق کودک

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

در این تصویر شاهد چاشنی و رنگ و لعاب یک اتاق سفید کودک طراحی‌شده توسط “امی البوم”در شهر نیویورک هستیم که بسیار چشم‌نواز است . تصویر زمینه باعث شکستن فضا سفید خنثی می‌شود و اتاق را جذاب جلوه می‌دهد. بهتر است از کاغذدیواری های خلاقانه برای اتاق کودک استفاده کنیم که با روحیات وی سازگار باشد.

12. کاغذدیواری‌های با تصویر زمینه ترکیبی

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

بنفش ارغوانی در واقع رنگی با نمای درخشان است و البته این جمله را به علت اینکه این رنگ، به عنوان رنگ سال 2018 انتخاب‌شده نمی‌گوییم. شرکت طراحی داخلی “میامی بیکر استودیو” واقع در کارولینای جنوبی، از کاغذدیواری‌هایی با دو تصویر زمینه و طرح‌های مختلف با استفاده از طیف‌های مختلف بنفش ارغوانی را برای ایجاد یک اتاق آرایش شاد برای خانم‌ها استفاده کرده است.

13. کاغذ دیواری سقف با طرح چوب

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

استفاده از کاغذدیواری‌های سقف با طرح چوب اصلاح‌شده و تصویر زمینه سازگار با محیط‌ زیست می‌تواند گزینه مناسبی برای طراحی باشد. در تصویر بالا کاری از یک طراح داخلی را می‌بینید که برای یک مشتری با بودجه کم ایجاد کرده است. چرا که معمولا قیمت کاغذ دیواری سقفی ساده کمی پایین‌تر نسبت به مدل‌های دیگر است.

14. چگونه یک تصویر زمینه کاذب روی سقف ایجاد کنیم؟

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

شاید هر کسی قادر به تأمین هزینه‌های کاغذدیواری برای سقف خانه‌اش نباشد. “کریستین دیویس ” با در نظر گرفتن این نکته توانست ایده را مطرح سازد و آن این بود که می‌توان اشکالی منظم را روی کاغذ کشید و سپس آن‌ها را رنگ‌آمیزی کرد و با استفاده از یک الگوی مشخص روی سقف نصب کرد. به عبارت دیگر این حالت را می‌توان تصور کرد که سقف اتاق دارای کاغذدیواری است و با هزینه اندک فضای اتاق را تغییر داده می‌شود! این مورد را می‌توان یکی از ایده های دیوارپوش یا کاغذدیواری خلاقانه دانست که خودتان هم می‌توانید آن را پیاده سازی کنید.

15. کاغذدیواری اتاق نشیمن که از طرح “دیوید بوی” الهام گرفته است

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

صاحبان خانه‌های شهری معاصر خواستار یک فضای مدرن بودند که نقاشی‌های هنری آن‌ها در مرکز قرار گیرد. استودیو طراحی “گرگ ناتال” در استرالیا یک اتاق نشیمن را در اطراف عکسی از “دیوید بوی” که در پشت مبل‌ها قرار دارد طراحی کرده است و دیوارهای این فضا مناسب با این عکس رنگ‌شده‌اند. کاغذدیواری سقف با تصویر زمینه طلایی زیگزاگ موسوم به رعدوبرق صورتی و آبی در زمینه عکس متصل می‌شود.

16. کاغذدیواری که تصویر زمینه آن به نمای لوستر کمک می‌کند

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

طراحی بی‌نظیر “کلی دک” این اتاق کار با دکوراسیون امروزی یا همان معاصر را برای یک مشتری که با مد روز پیشروی می‌کرد را ایجاد کرد. الگوی تصویر زمینه در کاغذدیواری سقف و قاب آن زیبایی لوستر چند برابر کرده است. اگر خواهان به چشم آمدن لوستر خود هستید این مدل از کاغذدیواری به روز و زیبا به شما پیشنهاد می‌شود.

17. کاغذدیواری با تصویر زمینه پروانه‌ای

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

“کاترین کارتر”، طراح داخلی که در لس‌آنجلس مستقر است، یک اتاق غذاخوری که مربوط به سال 1921 بود را به صورتی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید بازسازی کرد. او برای این کار از یک کاغذدیواری برای سقف که دارای زمینه رنگارنگ بود استفاده کرد. مدل پیشنهادی او دارای صدها پروانه است که انعکاس بسیار زیبایی در میز ناهارخوری مرمری ایجاد کرده است.

18. کاغذدیواری سقف اتاق نشیمن مدرن با الهام از تصویر زمینه سنتی

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

کاغذدیواری سقف این اتاق نشیمن مدرن با الهام از تصاویر سنتی ترکیبی از طرح‌های منسوب به ماساچوست و بوستون دیزاین شده است و ترکیب آن با صندلی‌هایی از جنس چوب درخت گردو و یک میز ناهارخوری سفید براق بسیار خیره‌کننده و چشم‌نواز است.

19. کاغذدیواری با تصویر زمینه سیاه و سفید برجسته

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

الگوی تصویر زمینه در کاغذدیواری سقف خانه، شخصیت را به فضایی که جزئیات معماری را ندارد اضافه می‌کند. به‌عنوان‌مثال، این اتاق کودک که توسط طراحی داخلی “کریستال سینکلر” واقع در سن آنتونیو، تگزاس انجام شده است را در تصویر بالا می‌بینید و این نمونه‌ای از استفاده از رنگ‌های سیاه‌وسفید می‌باشد که آن را به صورت برش‌هایی منظم در کنار هم می‌توان یافت.

20. کاغذدیواری با طرح قاشق

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما “گریس میچل”، فضای خانه‌اش را به صورت تصویر بالا دیزاین کرده است و آن را اتاق قاشقی نام‌گذاری کرده است. این فضا در واقع گوشه کوچک راهرو بین آشپزخانه و اتاق ناهارخوری است. روی چهار دیوار جانبی، قاشق‌های واقعی نصب‌شده است. او همه آن‌ها را در یک فروش گاراژ محلی با صرف هزینه 10 دلار جمع‌آوری کرده است – بسیاری از آن‌ها قاشق‌های نقره‌ای هستند! در سقف هم او با استفاده از نرم‌افزار توانسته یک صفحه پر از قاشق چای‌خوری همانند دیوارها را ایجاد کند. در انتها یک فضای بسیار خلاقانه و منحصربه‌فرد را ارائه کرده است.

21. کاغذدیواری با تصویر زمینه رنگارنگ متناسب با اتاق کودک

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

معماران طراح داخلی در شهر نیویورک فضاهای رنگارنگ مثل این اتاق خواب کودک طراحی و عرضه کرده‌اند. بر روی سقف کاغذدیواری ستاره‌ای آبی رنگی نصب‌شده که علاوه بر رنگی بودن به فضا آرامش می‌بخشد و این رنگ برای دیزاین اتاق کودک یک انتخاب هوشمندانه است.

22. کاغذدیواری با تصاویر زمینه متناسب برای دیوارهای زاویه‌دار

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

سقف زاویه‌دار در تصویر بالا نمایش داده شده است که به صورت ماهرانه‌ای توسط معماران شرکت “سی دبلیو بی”، کاغذدیواری آن انتخاب‌شده است. یک اتاق زیرشیروانی به عنوان یک اتاق‌خواب در نظر گرفته‌شده است. تصاویر پس‌زمینه در یک الگوی به شکل چوب‌های نازک فقط در بخش زاویه‌ای از سقف نصب‌شده است که این کار زوایا را کمتر نشان می‌دهد و همچنین باعث بلند به نظر آمدن سقف نیز می‌شود در نتیجه اتاق دل‌بازتر جلوه می‌کند.

23. کاغذدیواری به صورت عکس‌برگردان

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

اگر استفاده از کاغذدیواری سقف به صورت یکپارچه کاری دشوار به نظر می‌رسد، یک راه‌حل آسان توسط طراحان داخلی کالیفرنیا ارائه‌شده است. در این تصویر تیم طراحی یک اتاق‌خواب اتاق زیرشیروانی با اشکال دایره‌ای یک‌شکل و طلایی تزیین کرده‌اند. این اشکال کوچک که به صورت عکس‌برگردان در پشت آن‌ها چسب وجود دارد بسیار آسان‌تر از ورق‌های کاغذدیواری نصب می‌شوند.

24. کاغذدیواری با تصویر زمینه اشکال هندسی مخصوص حمام

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

طراحی داخلی “مالکولم دوفین” در اسکاتلند، این حمام کوچک سفید را با یک سقف رنگی و دارای اشکال هندسی دیزاین کرده است. این مدل که سیرک نامیده می‌شود، تصویر زمینه دارای یک الگوی شگفت‌انگیز یادآور دلقک است.

25. کاغذدیواری دارای بافت‌های ویژه

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

این طراحی توسط طراحان داخلی در ساوانا، جورجیا، انجام شده است که به یک‌خانه قدیمی رنگی مدرن بخشیده است. در سقف اتاق نشیمن از کاغذدیواری با تصویر زمینه بافتی به رنگ خاکستری زغال چوب به‌کاررفته است. این یک الگوی کوچک برای ایجاد تغییر در یک اتاق بزرگ است بدون اینکه نیازی به تغییر تمامی وسایل اتاق داشته باشید.

26. کاغذدیواری با تصویر زمینه با الگوی خاص

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

طراحی داخلی “جیمز داوسون” در استرالیا طرح زمینه برای کاغذدیواری شفاف را در منطقه آشپزخانه ارائه کرد. روش کار هم بدین‌صورت است که اول، الگوی دلخواه کشیده شد. پس از آن، تصویر زمینه به همان شکل بریده و سپس در دیوار پنجم یا سقف در محل موردنظر نصب شد.

27. اتاق‌خواب مدرن در خانه‌های کوچک

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

استفاده از یک کاغذدیواری با طرح و رنگ دل‌نشین می‌تواند. تصویر زمینه در کاغذدیواری سقف از الگویی به نام “پرواز اقیانوس در آسمانی ابری” الهام گرفته‌شده است.

28. کاغذدیواری با تصویر زمینه مشکی گل‌دار مناسب برای اتاق کار

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

می‌توان با استفاده از کاغذدیواری مشکی گل‌دار می‌توان یک فضای دراماتیک را ایجاد کرد. در تصویر بالا یک دفتر کار نشان داده شده است، نقاشی عصر طلایی هلندی الهام‌بخش الگوی چشمگیر بوده است . در ادامه با ما همراه باشید که آخرین طرح از مدل‌های جدید کاغذدیواری سقف اتاق را با هم بررسی کنیم.

29. آشپزخانه رنگارنگ با کاغذدیواری دارای تصاویر قابل‌توجه و گیرا

مدل کاغذ دیواری سقف اتاق

همه‌چیز را در این آشپزخانه رنگارنگ که توسط طراحان داخلی دالاس تگزاس دوست‌داشتنی است. در سقف یک کاغذدیواری الگوی قابل‌توجه هندسی صورتی استفاده‌شده است. در زمین این آشپزخانه بازی رنگ‌ها قابل‌مشاهده است. چهار صندلی شیشه‌های و شفاف، یک میز ساده سفید را احاطه کرده است همه‌چیز هوشمندانه انتخاب‌شده است.

منبع : توکامگ

نظر بدهید