مدل موی محبوب جنیفر لوپز
کافه زیبایی

مدل موی محبوب ستاره هالیوود، کلاسیک و زیبا

1.44Kبازدید

اگر وقت کافی برای آرایش موهاتون ندارید، مدل موی گوجه‌ای در عین زیبایی و سادگی میتونه مشکل شما رو حل کنه و به شما استایلی شیک و زیبا ببخشه. این مدل مو هم راحت درست میشه و برای انجامش به زمان بسیار کمی نیاز دارید. این مدل موی به ظاهر ساده یکی از انتخاب‌های همیشگی جنیفر لوپز خواننده معروف آمریکایی است که در مناسبت‌های مختلف رسمی و یا غیر رسمی آن را انتخاب می‌کند، در این گزارش ما زیباترین مدل‌موهای گوجه‌ای جنیفر لوپز را گرد‌آوری کرده‌ایم. شکل این مدل موها در عین اینکه همه گوجه‌ای هستند با هم متفاوت است.

مدل موی محبوب جنیفر لوپز مدل موی محبوب جنیفر لوپز

مدل موی گوجه ای یکی از شکل‌های کلاسیک آرایش مو است، که در تمام جهان طرفداران بسیاری دارد. این روش که دارای تنوع زیادی است از آسان‌ترین و البته سریع‌ترین تکنیک‌ها برای حجم دادن به قسمت بالایی مو‌ها به شمار می‌آید. از این مدل هم برای بستن معمولی مو و هم برای شینیون مو می‌توان استفاده کرد به همین دلیل است که می‌گوییم هم می‌توان در مراسم اسپورت و هم رسمی از آن بهره برد. شما می‌توانید با تمرین و تکرار مهارت لازم در زمینه این مدل مو را به دست آورید و تغییرات مثبتی در ظاهر و مدل مو‌های خود ایجاد کنید.

مدل موی محبوب جنیفر لوپز مدل موی محبوب جنیفر لوپز مدل موی محبوب جنیفر لوپز

چه طوری مدل موی گوجه‌ای ساده درست کنیم؟

کافیه که موهایتان را دم اسبی ببندید، هر چقدر دم اسبی موهایتان را بالاتر ببندید، مدل گوجه‌ای موهایتان نیز بالاتر شکل می‌گیرد. بعد دم اسبی موهایتان را بپیچانید و در نهایت با یک کش دیگر محکم ببندید. برای اینکه موهایتان محکم سرجایش بماند می‌توانید از تافت استفاده کنید.

مدل موی محبوب جنیفر لوپز مدل موی محبوب جنیفر لوپز مدل موی محبوب جنیفر لوپز

منبع:تابناک باتو

نظر بدهید