مدل دکوراسیون اتاق خواب
کافه دکوراسیون

مدل دکوراسیون اتاق خواب با تناژ رنگی قرمز

1.66Kبازدید

رنگ قرمز رنگ جدیت و نمایانگر انرژی بالا می باشد که گرمی و هیجان را بیشتر کرده و نماد عشق می باشد احساسات قوی و قدرت ذاتی رنگ قرمز می تواند منجر به خشم و غضبی آتشین گردد و یا امکان دارد به شکل عصبانیت بروز کند.

قرمز رنگی برونگرا و گرم است . این رنگ به کمک مکانیسمی طبیعی سبب برانگیختن انرژی و نیروی حیات می گردد و فعالیت را جایگزین رخوت و تنبلی می سازد. به جریان و گردش خون کمک کرده و سبب بالا رفتن فشار خون ، افزایش دمای بدن و تحریک سیستم عصبی می گردد .

کم خونی،سرماخوردگی و ذات الریه از جمله دیگر بیماری هایی است که با بهره گرفتن از رنگ قرمز می توان به کاهش آن ها کمک کرد. رنگ قرمز به فعالیت فیزیکی نیرو می بخشد و حالاتی چون بی تحرکی ،مالیخولیا، افسردگی و بی حالی را از میان می برد در واقع این رنگ همچون دارویی نیرو بخش بر نخستین علائم یاس غلبه می کند.

به کارگیری این رنگ با طیف وسیع خود در فضاهای داخلی با کاربری های مختلف و دکوراسیون منزل از اتاق خواب، نشیمن، پذیرایی و سرویس ها بسته به سلیقه کاربرد داشته و به دلیل ایجاد تحرک و هیجان برای مکان های ورزشی مناسب است اما بسته به نوع استفاده و سلیقه افراد می تواند در دکوراسیون اتاق خواب و یا در تلفیق با رنگ های دیگر و در تناژهای مختلف به کار رود در ادامه با دکوراسیون چند اتاق خواب به رنگ قرمز با ما همراه باشید…..

مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب

منبع : دکوبوم

نظر بدهید