محلول آرایش پاک کن
کافه زیبایی

محلول آرایش پاک کن

3.18Kبازدید

محلول آرایش پاک کن یا میسلار واتر چیست ؟

محلول میسلار واتر

آب پاک کننده‌ای که تحت عنوان میسلار شناخته می‌شود حاوی ذرات ریزی است که مانند اسفنج‌های مینیاتوری عمل می‌کنند و آلودگی‌ها، مواد آرایشی و چربی را از سطح پوست جذب کرده و جدا می‌کنند و همزمان به پوست رطوبت رسانی هم می‌کنند.

آب پاک کننده آرایش، شیر پاک‌کن یا ژل شستشوی صورت نیست. این یک محصول جدید مراقبت از پوست است که بدون این‌که بعد از پاک کردن آرایش، پوست نیاز به شستشوی دوباره داشته باشد پوست صورت را عمیقا تمیز می‌کند.

این محلول چطور کار می‌کند؟

محلول میسلار واتر

آب پاک‌کننده آرایش تشکیل شده از مولکول‌های کوچک پاک‌کننده‌های پوست است که در آب غوطه‌ور هستند.زمانی که شما این آب را به صورتتان می‌زنید این مولکول‌ها به سمت چربی‌ها و آلودگی‌های موجود روی پوست شما حرکت کرده و آن‌ها را در خود حل می‌کنند و باعث تمیز شدن پوست در سریع‌ترین حالت و به تمیزترین شکل می‌شوند.این آب از مواد پاک‌کننده بسیار ملایم اما موثر، برای تمیز کردن پوست شما استفاده می‌کند.

چطور بایستی از این محلول استفاده کرد؟

محلول میسلار واتر

کافیست یک پد آرایش پاک کن یا یک پنبه را کاملا به این محلول آغشته کنید و آن را به تمامی صورتتان بکشید، برای پاک کردن آرایش از اطراف چشم و لب‌ها بسیار مراقب و لطیف برخورد کنید.اگر از این محلول برای پاک کردن آرایش استفاده می‌کنید اصلا لازم به آب‌کشی پوست بعد از تمیز کردن نیست و می‌توانید فقط با استفاده از این آب پوستی تمیز و درخشان داشته باشید.

بعد از پاک کردن صورت لازم است که از کرم مرطوب‌کننده برای نگه داشتن رطوبت پوست استفاده کنید.میسلار واتر یا آب پاک‌کننده آرایش برای همه انواع پوست، حتی پوست‌های چرب مناسب و قابل استفاده است. انواع محتلف آن برای پوست‌های چرب، خشک و حساس هم در بازار موجود است.

مزایای استفاده از پاک کننده‌های میسلار

محلول میسلار واتر

ممکن است شستشوی صورت با آب به دلیل وجود املاح موجود در آن باعث خشک شدن پوست شود و مشکلات پوستی را تشدید کند اما این پاک کننده‌ها بسیار ملایم هستند و بدون آن که پوست را تحریک کنند آن را تمیز می‌کنند. همه افراد با هر نوع پوست می‌توانند این نوع پاک کننده‌ه‌ها را به کار ببرند اما استفاده از آن به افرادی که پوست خشک، ملتهب یا مستعد جوش دارند بیشتر توصیه می‌شود. پاک کننده‌های باکیفیت علاوه بر تمیز کردن ملایم و مطلوب رطوبت پوست را تا ۹۰% افزایش می‌دهند و حاوی ویتامین‌های مفید و موثر در سلامت پوست هم هستند.

مزیت دیگر استفاده از این نوع پاک کننده‌ها این است که pH پوست پس از پاکسازی با این محصولات تغییر نمی‌کند و برخلاف دیگر پاک کننده‌ها که سطح پوست را قلیایی می‌کنند ذرات چربی ریز حل شده در آب میسلار نه تنها ضرری برای پوست ندارد بلکه به مرطوب شدن و لطیف شدن پوست هم کمک می‌کند و می‌توان گفت اثر تونر را هم دارند و در صورت استفاده ازآن نیازی به استفاده از تونر نخواهید داشت. این نوع پاک کننده‌ها برای کسانی که همیشه در سفر هستند و فرصتی برای شستن صورت خود ندارند هم انتخابی ایده‌آل است. پاک کننده میسلار تمام آلودگی‌ها و چربی اضافی و تقریبا تمام یک آرایش ملایم را از صورت شما پاک می‌کند و پوستی نرم و تمیز بدون التهاب و قرمزی و خشکی به شما تحویل می‌دهد.

میسلار واتر مناسب پوست

محلول میسلار واتر

حتما دقت کنید میسلار واتری استفاده کنید که مناسب پوست شما تولید شده برای مثال میسلار واتر برای پوست چرب یا برای پوست خشک

اکثر این میسلار واتر ها هم برای صورت و هم برای چشم هستن ولی اگر میسلار واتری فقط برای پوست صورت بود از آن برای چشم استفاده نکنید و از میسلار واتری استفاده کنید که مخصوص پاک کردن آرایش چشم هست .

در این پست چند مارک میسلار واتر رو بهتون معرفی می کنیم که جز بهترین و محبوب ترین ها هستن .

میسلار واتر گارنیه

محلول میسلار واتر محلول میسلار واتر محلول میسلار واتر

میسلار واتر بایودرما

محلول میسلار واتر محلول میسلار واتر محلول میسلار واتر محلول میسلار واتر

میسلار واتر لورآل

محلول میسلار واتر محلول میسلار واتر

میسلار واتر اوریاژ

محلول میسلار واتر محلول میسلار واتر محلول میسلار واتر

میسلار واتر ایرانی نیوساد

محلول میسلار واتر محلول میسلار واتر

نظر بدهید