محصولات آرایشی ملکه الیزابت
کافه خواندنی

محصولات آرایشی-بهداشتی موردعلاقه ملکه الیزابت

1.71Kبازدید

ملکه الیزابت، یکی از معروف‌ترین زنان خاندان سلطنتی است با استایلی خاص و منحصربه‌فرد که زمان نمی‌شناسد! او در 93 سالگی هم زیبایی طبیعی خود را حفظ کرده است و حتی در روزهای عادی همیشه یک رژلب صورتی بر لب دارد. در اینجا به محصولات آرایشی-بهداشتی موردعلاقه ملکه الیزابت اشاره میکنیم.

پودر فشرده مینرال برند CLARINS

محصولات آرایشی ملکه الیزابت

پیش‌تر هم ملکه در مراسم تاجگذاری از محصولات آرایشی این برند استفاده کرده و با پرداخت مبلغی به این کمپانی درخواست تهیه رژلبی همرنگ با ردای مراسم را داده بود. او همچنان از محصولات آرایشی-بهداشتی این برند استفاده می‌کند.

لاک ناخن برند essie

محصولات آرایشی ملکه الیزابت

با وجود ثروت فراوان، ملکه برای ناخن‌های خود از برندی که لاک‌های آن تنها 9 دلار است، استفاده می‌کند! طبق گفته سایت این برند، آرایشگر مخصوص ملکه در سال 1989 طی نامه‌ای از بنیان‌گذاران کمپانی، اسی وین گارتن-Essie Weingarten، درخواست یک جفت لاک به رنگ Ballet Slipper را داشت و از آن زمان به بعد تنها لاک موردعلاقه ملکه الیزابت این برند می‌باشد.

کرم دست و ناخن برند Clarins

محصولات آرایشی ملکه الیزابت

گفته‌ها حاکی از آن است که همیشه از این کرم در کاخ موجود است. بالاخره اگر قرار است همیشه ناخن‌های ملکه لاک داشته باشد، باید برای حفظ سلامتی دست و ناخن‌هایش از یک کرم خوب استفاده کند.

رژلب برند Elizabeth Arden

محصولات آرایشی ملکه الیزابت

ملکه از طرفداران قدیمی رژلب‌های الیزابت آردن بوده و هست. بر اساس گزارشی از مجله Hello، این برند بیش از 55 سال با حکم سلطنتی وظیفه عرضه محصولات خود را در کاخ دارد. اگرچه به رنگ خاصی اشاره نشده اما به نظر می‌رسد ملکه الیزابت بیشتر علاقه‌مند به استفاده از رنگ‌های صورتی روشن است.

صابون با عطر لیمو و شکوفه پرتقال برند Bronnley

محصولات آرایشی ملکه الیزابت

Bronnley در سال 1943 از اولین کمپانی‌هایی بود که موفق به دریافت حکم سلطنتی از پادشاه جرج ششم شد. با توجه به اینکه صابون لیمو و شکوفه پرتقال یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند است، گمان می‌شود همین صابون در کاخ باکینگهام مورد استفاده قرار بگیرد.

مایع دستشویی برند Melton Brown

محصولات آرایشی ملکه الیزابت

این کمپانی نیز دارنده حکم سلطنتی و موظف به عرضه و تهیه محصولات بهداشتی برای ملکه است. باز هم از اینکه چه محصولی از این برند مورد استفاده ملکه است، اطلاعاتی موجود نیست اما با توجه به علاقه خاص ملکه الیزابت به رنگ صورتی حدس زده می‌شود که محصول زیر مدنظر اوست.

شانه چوبی برند Kent

محصولات آرایشی ملکه الیزابت

کنت از کمپانی‌های قدیمی تولید شانه در جهان است و از نه عضو خاندان سلطنتی، از جمله ملکه الیزابت دارنده حکم سلطنتی می‌باشد.

ادوتویلت برند Floris

محصولات آرایشی ملکه الیزابت

این برند نیز از طرف ملکه الیزابت به‌عنوان تهیه‌کننده عطرهای او، حکم سلطنتی دارد. با توجه به علاقه ملکه به گل میخک و رز، حدس زده می‌شود عطر White Rose از این کمپانی مورد استفاده اوست.

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید