محبوب‌ترین زن زیبای سینمای هالیوود در لباس‌هایی ساده و جذاب
کافه خواندنی

محبوب‌ترین زن زیبای سینمای هالیوود در لباس‌هایی ساده و جذاب

1.53Kبازدید

اینگرید برگمن Ingrid Bergman ستاره ماندگار سینمای کلاسیک هالیوود و بازیگر فیلم‌های محبوبی همچون کازابلانکا، استایلی ساده، اما زیبا و جذاب داشت که زیبایی چهره او را دوچندان می‌کرد.به گزارش همشهری آنلاین، اینگرید برگمن در سال ۱۹۱۵ از پدری سوئدی و مادری آلمانی در استکهلم به دنیا آمد.

محبوب‌ترین زن زیبای سینمای هالیوود در لباس‌هایی ساده و جذاب

این بازیگر سوئدی در طول حیات حرفه‌‏ای‌‏اش ۳ بار برنده جایزه اسکار و ۳ بار نامزد دریافت این جایزه شده بود. اینگرید برگمن در سال ۱۹۸۲ در سن ۶۷ سالگی و درست در روز تولدش به علت بیماری سرطان در لندن درگذشت و جسدش را در سوئد سوزاندند.

برگمن یکی از چهره‌های فرهنگی در آمریکا و کشور خودش به شمار می‌‏رود. در بلوار واک آونیم هالیوود هم ستاره‌‏ای به وی اختصاص داده شده است. در میدان تایمز نیویورک نیز تندیسی ۸ طبقه‌ای و با حفاظ پلاستیکی از وی وجود دارد که بخشی از فیلم ژاندارک ۱۹۴۸ است و ۷۵ هزار دلار هزینه ساخت آن شد.او همچنین بسیار خوش‌پوش و خوش‌سلیقه بود و در انتخاب لباس‌هایش مد روز را هم در نظر داشت. در ادامه چند نمونه از لباس‌های زیبای او را می‌بینیم.

محبوب‌ترین زن زیبای سینمای هالیوود در لباس‌هایی ساده و جذاباینگرید برگمن محبوب‌ترین زن زیبای سینمای هالیوود در لباس‌هایی ساده و جذاباینگرید برگمن محبوب‌ترین زن زیبای سینمای هالیوود در لباس‌هایی ساده و جذاب

منبع: همشهری آنلاین

نظر بدهید