لیلا میلانی کیست؟
کافه خواندنی

لیلا میلانی کیست؟ نگاهی به استایل و سبک زندگی

5.75Kبازدید

لیلا میلانی(فامیلی همسر: خوشبین)(فامیلی اصلی: رزاقی) یکی دیگر از چندین ایرانی موفق مقیم خارج از کشور است. او متولد دوم آوریل 1982 در تورنتو کاناداست و اکنون در آمریکا (کالیفرنیا) زندگی می‌کند. او در 2011 با مانی(منوچهر) خوشبین که یکی از بزرگترین کلکسیونرهای ماشین‌های لوکس است، ازدواج کرد و اکنون مادر دو فرزند است. میلانی علاوه بر بازیگری، مدلینگ و مجریگری در 2009 به یک صاحب‌برند موفق هم تبدیل شد. او یک لاین تولید محصولات مو به نام خودش دارد. در این مقاله به بررسی استایل این ایرانی موفق و سبک زندگی او خواهیم پرداخت.

تغییرات بزرگ

چهره و استایل خانم میلانی طی چند سال اخیر تغییرات زیادی پیدا کرده است؛ از بزرگترین این تغییرات می‌توان به تغییر رنگ مو از بلوند به مشکی و کاهش وزن اشاره کرد. لیلا میلانی در حال حاضر با قد 168 سانتی‌متر، 55 کیلوگرم وزن دارد.

لیلا میلانی کیست؟

عمارت خوشبین

لیلا به‌همراه همسر و دو فرزندش در کالیفرنیا و در عمارت سوپرلوکس خوشبین زندگی می‌کند. دارایی خالص همسر او احتمالا به 45 میلیون دلار می‌رسد. گاراژ لوکس مانی خوشبین که در حدود سیزده میلیون دلار ارزش دارد هم در این عمارت است.

لیلا میلانی کیست؟ لیلا میلانی کیست؟

استایلی پر از شور و هیجان

لیلا زنی شاد و سرزنده است و این خصوصیت او را می‌توان در استایلش هم دید. او استایلی ماکسیمال و ویمسیکال دارد و از پوشیدن رنگ‌های تند و شاد ابایی ندارد.

لیلا میلانی کیست؟ لیلا میلانی کیست؟

مشتری ردیف اول برندهای لوکس

تقریبا در تمام استایل‌های او می‌توان حداقل یک آیتم لوکس را دید. او سلیقه‌ی انعطاف‌پذیری دارد و با توجه به تعدد آیتم‌های لوکسی که دارد، می‌توانیم بگوییم که احتمالا عاشق خریدکردن است! در میان آیتم‌های اتاق لباس لوکس او، کیف‌های هرمس حسابی خودنمایی می‌کنند!

لیلا میلانی کیست؟

رنگ موردعلاقه‌ی لیلا

رنگ غالب محصولات برند او که به نام خودش است، فیروزه‌ای است. به گفته‌ی خود او، این رنگ موردعلاقه‌اش است و در استایل او نیز آیتم‌های فیروزه‌ای بسیار زیاد دیده می‌شود. لیلا به رنگ‌های متالیک و براق نیز علاقه‌ی خاصی دارد.

لیلا میلانی کیست؟

“پروانه” سمبل موردعلاقه

لیلا می‌گوید :”هر کسی که مرا می‌شناسد، می‌داند که عاشق پروانه‌ها هستم!” پروانه‌ها نه‌تنها در استایل بلکه در خانه‌ی او هم دیده می‌شوند.

لیلا میلانی کیست؟

لگ‌های ورنی؛ جزء جدا‌نشدنی استایل لیلا

لیلا اندامی استخوانی دارد و اکثر اوقات از کفش‌های پاشنه‌بلند استفاده می‌کند. او برای بلندتر به‌نظررسیدن لگینگ‌های ورنی را به استایلش اضافه می‌کند. لگ‌های رنگی شاد؛ گاهی با رنگ‌های خاص و متالیک به امضای استایل او تبدیل شده است.

لیلا میلانی کیست؟

جواهرات به سبک شرق

خانم میلانی علاقه‌ی زیادی به جواهرات دارد. او استایل چشمگیری دارد و جواهرات او نیز نقش مهمی را در این خاصیت بازی می‌کنند. سلیقه‌ی او در جواهرات، هم بسیار ماکسیمال است و هم به میزان زیادی گرایش به فرهنگ شرق دارد. او همیشه سراغ انگشترهای بزرگ می‌رود و یکی از برندهای موردعلاقه‌اش در این زمینه ون کلیف اند آرپلز است. گوشواره‌های سفید ون کلیف او در اکثر تصاویر دیده می‌شود.

لیلا میلانی کیست؟

برند محصولات مو

لیلا میلانی از سال 2009 برند شخصی خود را تاسیس کرد. این برند یک برند لوکس است و رنگ اغلب محصولات آن، همان رنگ مورد علاقه‌ی لیلا، یعنی فیروزه‌ای است. برند او، اکثر محصولات مربوط به مو از قبیل انواع برس مو، اتوی مو، اکسسوری مو و اکستنشن‌های کلیپسی مو را شامل می‌شود که به ادعای خود برند، این محصولات صددرصد از موهای طبیعی تهیه می‌شوند.

لیلا میلانی کیست؟

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید