لباس های عجیب لیدی گاگا
کافه خواندنی

لباس های عجیب لیدی گاگا

5.24Kبازدید

چه طرفدار لیدی گاگا باشید چه پیگیر کارهای او نباشید و چه از رفتار و سکنات او بدتان بیاید، یک حقیقت در مورد او غیرقابل انکار است. لیدی گاگا عجیب و غریب لباس می پوشد.

لباس های عجیب لیدی گاگا

هرچند که سبک زندگی لیدی گاگا بی ارتباط با لباس پوشیدن وی نیست، اما اخیرا مجله استار در توضیح لباس های شگفت انگیز او مطلبی منتشر کرده  که از مشکلات جدی تر از بدلباسی او پرده بر می دارد.

به عقیده کارشناسان این مجله لیدی گاگا دچار وسواس شدید در مورد ظاهر و اندامش است. همین وسواس موجب شده سلامت جسمی و روانی این ستاره معروف به مخاطره جدی بیفتد.

لباس های عجیب لیدی گاگا

اطرافیان این خواننده رژیم های سختی که او می گیرد را طاقت فرسا می دانند و می گویند بارها شاهد آن بوده اند که گاگا برای آنکه بتواند با لباس خاصی روی صحنه ظاهر شود، هفته ها از خوردن غذا امتناع کرده است.

بنا به گفته این افراد، گاگا مشکل زیادی با وزن خود دارد و ساعت ها جلوی آینه می ایتد و از سرو وضع و هیکل خود انتقاد می کند. در تمام این مدت بدنش را بررسی می کند و از آن اظهار عدم رضایت می کند.

لباس های عجیب لیدی گاگا

لیدی گاگا که به جرات نمی توان او را داری عجیب ترین سلیقه لباس دانست، همیشه با لباس هایی پر از تزیینات عجیب و غریب دیده می شود. لباسی از جنس گوشت، لباسی به شکل مکعب، لباسی با بال های بزرگ و … تنها بخشی از مجموعه لباس های خاص او هستند.

با اینحال نزدیکان گاگا می گویند دلیل اصلی پوشیدن این لباس ها عدم اعتماد بنفس او و تلاش در مخفی کردن عیوبی است که تنها خود گاگا آن ها را می بیند.

لباس های عجیب لیدی گاگا

البته لیدی گاگا تا حدی هم حق دارد چرا که مدت هاست که ابتلای او به بیماری لوپوس تایید شده و علایم این بیماری مثل لکه های قرمز بزرگ بر روی پوست او دیده می شوند که هنگام هیجان و اجرا این لکه ها پررنگ تر و وسیع تر هم می شوند.

لباس های عجیب لیدی گاگا

از همه این ها گذشته لیدی گاگا بجز مشکلاتی که با وضعیت ظاهری خود و لوپوس دارد با مشکل دیگری نیز دست به گریبان است. او از سالهای نخستین نوجوانی انواع و اقسام داروهای مخدر مثل هرویین، کوکایین و اکستازی را مصرف کرده و گرایش شدید نیز به الکل دارد.

منبع : لیدیز

نظر بدهید