لباس های ضروری بانوان برای فصل سرما 2
کافه خواندنی

لباس های ضروری بانوان برای فصل سرما

1.36Kبازدید

در فصل سرما باید لباس هایی را انتخاب کنیم که در برابر سرما محافظ ما باشد تا از سرماخوردگی در امان باشیم، از طرفی دور از اصول شیک پوشی نباشد. در مطلب زیر به ضروری ترین پوشاکی که در فصل زمستان مناسب خانم ها می باشد اشاره خواهیم کرد.

لباس های ضروری بانوان برای فصل سرما

 

  1. ابتدا توجه کنید که یک لباس زیر گرم و آستین بلند بپوشید. استفاده از یقه اسکی هم بسیار مناسب می باشد و به خوبی شما را گرم نگه می دارد. استفاده از یقه اسکی علاوه بر گرم نگه داشتن در زیر کت یا بافت ظاهر زیبایی هم به شما خواهد داد. سعی کنید جنس لباس هایی که انتخاب می کنید عایق گرما باشد تا گرمای طبیعی بدن شما را بیشتر حفظ کند مانند پشم.
  2. استفاده از جین های جذب و ضخیم برای زمستان مناسب می باشد زیرا علاوه بر گرم بودن می توانید آن را داخل بوت بگذارید. همچنین لگ های پشمی هم می تواند مناسب باشد و به راحتی با هر نوع پالتویی ست می شوند. از شلوار هایی که بافت شلی دارند استفاده نکنید زیرا باد به راحتی در آن نفوذ خواهد کرد. شلوارهای ضد آب نیز گزینه بسیار مناسبی می باشد.
  3. یکی از لباس های واجب و مورد علاقه خانم ها در فصل سرما پالتو می باشد. بنا بر سلیقه می توانید پالتو بلند یا کوتاه استفاده کنید اما اگر در مقابل سرما حساس هستید بهتر است از پالتوهای بلند استفاده کنید تا کامل در برابر سرما محافظ شما باشد. اکثرا در فصل سرما رنگ های تیره طرفدار بیشتری دارد اما استفاده از رنگ روشن می تواند استایل خاصی به شما بدهد.
  4. بوت های بلند هنگام بارندگی و سرما محافظ خوبی می باشد، از طرفی بسیار شیک هستند. برای انتخاب رنگ بوت هم بهتر است از مشکی استفاده کنید زیرا به راحتی با بسیاری از لباس ها ست می شود. دقت کنید که هنگام خرید بوت، بوت هایی انتخاب کنید که پاشنه بلندی نداشته باشد زیرا در این صورت امکان سرخوردن بیشتر است.
  5. پوست دست در مقابل سرما بسیار حساس است و به زودی خشک می شود برای جلوگیری از این آسیب از دستکشی استفاده کنید که تا بالای مچ شما را به خوبی می پوشاند. استفاده از دستکش چرم می تواند گزینه مناسبی برای خانم های شیک پوش باشد.
  6. استفاده از شال های بلند علاوه بر گرما باعث جذابیت ظاهری شما می شود. به جنس شال گردن هم توجه کنید در فصل زمستان از جنس پشم استفاده کنید و برای فصل پاییز استفاده از شال گردن های ابریشم و یا از جنس پارچه کشمیری مناسب می باشد. اگر می خواهید از انواع گره ها استفاده کنید حتما شال گردن بلند را انتخاب کنید.

 

منبع : چهارسو

نظر بدهید