لباس های شیک برای زنان باردار شیک پوش
کافه خواندنی

لباس های شیک برای زنان باردار شیک پوش

664بازدید

حتی زنان باردار هم می توانند با پوشیدن لباسهای رنگ روشن همراه با طرح های هندسی و مدرن در مدت زمان بارداری، شیک و زیبا به نظر برسند. لینا اسعد طراح لباس لبنانی پیشنهاد میکند که بهتر است زنان در ماه های اول بارداری، لباس هایی با برش بلند و کشیده و تزیین شده به تن کنند.

لباس های شیک برای زنان باردار شیک پوش

او همچنین به بانوان باردار از پارچه های طرحدار همراه با اشکال هندسی با کمربندی روشن و باریک می گوید و خاطر نشان میکند که لباس هایی با برش زیر سینه که دامن گشادی دارند استفاده کنند تا جذب بدن نشود و راحت تر بتوانند نشست و برخاست کنند.

لباس های شیک برای زنان باردار شیک پوش

پارچه های گلدار با گلهای ریز و چین های مرتب نیز یکی از نکات اساسی برای شیک پوشی است. یکی از رنگهایی که لینا اسعد پیشنهاد میکند رنگ سفید همراه با کمربندی تیره است طوری که کمربند باعث شود برامدگی شکم بیشتر نشان داده شود.

استفاده از چین های باریک نیز برای راحتی بیشتر طراحی شده است. جنس حریرگونه پارچه همراه با رنکهای مرجانی روشن با برش های مستقیم و کشیده که از کمر شروع می شود زیبایی دوچندانی به زنان باردار خواهد داد.

لباس های شیک برای زنان باردار شیک پوش لباس های شیک برای زنان باردار شیک پوش لباس های شیک برای زنان باردار شیک پوش لباس های شیک برای زنان باردار شیک پوش لباس های شیک برای زنان باردار شیک پوش لباس های شیک برای زنان باردار شیک پوش لباس های شیک برای زنان باردار شیک پوش

تابناک باتو

نظر بدهید