کمد لباس
کافه خواندنی

لباس هایی که باید از کمد خود بیرون بیندازید!

771بازدید

هر خانمی به صورت دوره­‌ای، وارد بحرانی می‌­شود که در آن، از لباسی که روزی تحسینش می‌­کرده، متنفر می‌شود. پیراهنی که پول زیادی بابتش پرداخته­‌ایم، اکنون در حال خاک خوردن درون کمد لباس ما است.

خیلی از خانم‌ها در این ویژگی با هم اشتراک دارند: آن ها یک کمد پر از لباس‌ هایی دارند، که ۵ سال است هیچ‌کدام را نپوشیده‌­اند. در این مطلب به لباس هایی که باید دور ریخت ، اشاره خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

لباس هایی که باید دور ریخت

یک پیراهن در ۴ رنگ مختلف

اگر از این دست لباس‌ها در کشو یا کمد خود دارید، آن ها را بیرون آورده و خوب نگاه کنید. آن‌گاه متوجه می‌شوید، که تنها یکی از آن‌ها را به طور مرتب می‌­پوشید. گزینه‌های نامحدودی برای انتخاب و خرید، در بین لباس‌ها موجود است. پس بهتر است خود را به یک طرح و نقش یک‌سان، آن هم در تمام روز‌های هفته محدود نکنیم.

لباس زیرهایی که کهنه و قدیمی شده اند

منظور ما از لباس زیر کهنه، آن‌هایی است که دو سال پیش، برای استفاده روزانه در زیر تیشرت و پیراهن خریده‌­اید. همان‌هایی که نخ کش شده‌­اند و قدیمی بودنشان، واضح است. کاری که باید انجامش را یاد بگیرید، بیرون انداختن لباس‌های زیر خود، بعد از نهایتاً ۱ سال است. این نکات را رعایت کنید:

لباس زیر خود را مچاله نکنید.
آب داغ شکل لباس زیر را از بین می­‌برد.
هرگز از خشک‌کن برای گرفتن آب لباس زیر استفاده نکنید.

لباسی که شما زمانی بسیار دوست داشتید، اما اکنون ته کمد رها شده ­است

هر خانمی به صورت دوره­‌ای، وارد بحرانی می‌­شود که در آن، از لباسی که روزی تحسینش می‌­کرده، متنفر می‌­شود. پیراهنی که پول زیادی بابتش پرداخته­‌، اکنون در حال خاک خوردن درون کمد لباس است. همه ما سبک پوشش خود را تغییر می‌­دهیم، اما اگر دیگر به یک سبک لباس علاقه نداریم، باید آن را کنار بگذاریم. گاهی نیز ممکن است با انجام تغییراتی اندک، بتوانیم لباسی که دلمان را زده، به گونه‌ای که می­‌پسندیم، عوض کنیم. اما اگر انواع تغییرات را امتحان کردید، و کماکان آن لباس جذابیتی برای­تان نداشت، باید آن لباس را به فرد نیازمندی ببخشید.

کمد لباس

تمام تیشرت­‌ها، کلاه‌­ها و کیف‌­های اشانتیون و مجانی

بهتر است این سوال را از خود بپرسید، که آیا هرگز تن به پوشیدن این نوع اقلام تبلیغاتی می‌­دهید؟ بله، درست است که داشتن گزینه‌­های متعدد، برای مراسم‌ها و جشن‌های مختلف جذاب است، اما با رهایی از لباس‌­هایی که فایده‌­ای ندارند، جا را برای وسایلی که واقعاً به دردتان می‌­خورند، باز می‌­کنید.

هر چیزی که در شش ماه گذشته نپوشیده‌­اید

قابل درک است که تغییر فصل‌ها، کار را برای هماهنگ ساختن استایل، مشکل می­‌کند. شاید به خاطر سرمای بیش از حد هواست، که مدت‌هاست غیر از سوییشرت و کاپشن، هیچ لباس دیگری نپوشیده­‌اید. در مورد این لباس‌­ها صحبت نمی­کنم. منظور من آن بلوز قرمز زیبایی است، که برای مهمانی سال قبل، خریدید، اما هنوز حتی یک بار دیگر هم آن را نپوشیده‌­اید.

هر لباسی که می­‌خواستید تعمیرش کنید، اما به هر دلیلی این کار را نکردید

اگر به مدت ۶ هفته قصد تعمیر و یا کوتاه کردن لباسی را داشتید، و تا کنون این کار را انجام نداده‌­اید، احتمالاً هرگز آن را تعمیر نخواهید کرد. نباید یک لباس مجلسی شیک مشکی را در کمد خود نگه دارید، وقتی مناسب زنی با قد ۱۸۰ است، و شما تنها ۱۷۰ سانتی متر قد دارید. اگر به یک لباس یا کفش، علاقه دارید آن را تعمیر کنید و بپوشید. در غیر این صورت آن را به خیریه ببخشید.

دلتا

نظر بدهید