لباس مناسب برای مسافرت در تابستان
کافه خواندنی

لباس مناسب برای مسافرت در تابستان

1.89Kبازدید
به سادگی می توان از مسافرت خود لذت ببرید.اولین اقدا برای داشتن یک سفر خاطره انگیز به همراه خانواده و یا دوستان ،بستن ساک سفر است.جمع آوری وسایل مورد نیاز و انتخاب لباس سفر اهمیت زیادی دارد . بنابراین با کمک این مطلب در انتخاب لباس مناسب سفر دقیق تر باشیم.فال روزانه
لباس مناسب برای مسافرت در تابستان
فال روزانه

جمع آوری لباس برای مسافرت

وسیله حمل و نقل شما در انتخاب لباس بسیار مهم است. اگر با وسیله شخصی خودتان سفر می کنید قطعا میزان اهمیت انتخاب لباس مهمتر خواهد بود.

1- با توجه به هر فصل و منطقه ای که قرار است به آنجا مسافرت کنیم لباس مورد نظر را انتخاب کنیم.بنابراین در انتخاب لباس هایی که ممکن است در مسافرت احساس گرما کرده و یا باعث سرماخوردگی شوند دقت لازم را داشته باشیم.لباس هایی که شما را زیباتر جلوه می دهد را فراموش کنید، چرا که راحتی شما اولین نکته برای احساس شاد بودن است و هدف اصلی ما از سفر شاد بودن و خوش گذراندن است.

2-یکی از رویه های زندگی ما ایرانیان انتخاب لباس های کهنه برای سفر است. شما این رویه را تغییر داده و بهترین و زیباترین لباس هایتان را برای سفر انتخاب کنید.

3- به رنگ لباس هایی که انتخاب می کنید دقت کنید. شما قصد دارید در سفر عکس های متعددی بگیرید که اگر لباس های خوبی نپوشیده باشید بعدا از عکس هایتان لذت نخواهید برد. برای یک سفر تابستانی چند دست لباس با رنگ های شاد و روشن ست کنید و سعی کنید به این انتخابتان متعهد باشید.

4- در سفر تابستانی اگر خانم هستید لباسی مناسب برای زیر مانتوی خود انتخاب کنید. یک تاپ بدون آستین گزینه بسیار مناسبی می تواند باشد. در حین خرید لباس های مناسب زیر مانتو بسیار دقت کنید جنس خنک و مرغوبی داشته باشد. جنسهای پلاستیکی گرما را مستقیما به بدن شما منتقل می کند.

5- در انتخاب شلوار بسیار دقت کنید. شلوارهای نخی و جین های نازک تر را انتخاب کنید. خنک بودن پای شما در طول سفر بسیار مهم است. رنگ شلوار شما نیز اهمیت ویژه ای دارد. رنگهای روشنتر هم شما را بیشتر خنک نگه میدارد و هم زیبایی بیشتری در فصل گرما به شما می دهد.

6-حتما از مام مناسب استفاده کنید. وقتی شما در سفر هستید با کمک مام از بوی نامطبوع گرفتن لباسهایتان جلوگیری کنید تا بتوانید مدت زمان بیشتری از لباسهایتان استفاده کنید.

7- لباس مناسب سفر انتخاب کردن قطعا شامل انتخاب لباس زیر مناسب نیز می شود. بنابراین لباس زیرتان را مناسب فصل گرما انتخاب کنید تا احساس بهتری داشته باشید.

8- روسری مناسب برای خانمها در تابستان و بخصوص در سفر بهتر است نخی و خنک باشد. چون روسریهای ساتن یا پلاستیکی باعث تعریق موها و خارش سر می شود که این باعث کلافگی می شود. روسریهای حریر و ابریشمی نیز می تواند گزینه مناسبی باشد.

9- کفش مناسب برای فصل گرما تهیه کنید. اگر پای شما احساس خنک و خوبی داشته باشد شما هم حالتان خوب خواهد بود و بالعکس. کفشهای کتانی در طول سفر درون شهری گزینه مناسبی نیست چرا که در طولانی مدت احساس خستگی و گرمای بیشتری به شما منتقل می کند. بهتر است از کفشهای روباز استفاده کنید. همچنین جورابهای نازک و نخی بپوشید تا از تعریق زیاد پایتان خودداری کنید.

10- حتما یک لباس رسمی همراه خود داشته باشید.امکان دارد در طول سفر برنامه ی بازدید از نمایشگاه ، سمفونی یا اپرا پیش بیاید که شما نیاز به لباس رسمی خواهید داشت.لباس های خود را با توجه به آب و هوا و عرف کشور یا شهری که به آن مسافرت خواهید کرد، انتخاب کنید.

11- سعی کنید بیشتر لباسهای نخی و لباسهایی که کمتر چروک می شوند را همراه خود ببرید تا زمان زیادی برای خشک شدن لباسهای تان از دست ندهید.

 

منبع:نمناک

نظر بدهید