لباس حجیم و رشته رشته توسط Viktor & Rolf
کافه خواندنی

لباس حجیم و رشته رشته توسط Viktor & Rolf

2.1Kبازدید

در ۵ جولای Viktor Horsting و Rolf Snoeren نگاه دوباره ای به ۲۵ لوک خود به عنوان طراحان لباس انداختند. در طی رویداد و طراحی ها، از همان اول مشخص کردند که علاقه ای به موضوعات نوستالژیک ندارند ولی به جای آن سفر غیرخطی به خاطره هایشان در جواهرات Swarovski می درخشید.

لباس حجیم و رشته رشته توسط Viktor & Rolf

در طول چند ماه انها موود های مختلف، ولوم های متغییر و پیام رسانی مفهومی را در غالب استیت منتی خلاق و تاثیر گذار بیان کردند. Horsting میگوید:(( همیشه فصل های مختلف با انرژی و وایب های گوناگونی وجود داشته، بعضی رمانتیک و بعضی خشن ولی الان همه چیز تا حدی شاداب کننده شده است و از این رو کالکشن “پاک و معصوم” نامیده شده.
شروع کالکشن ما را به یاد کالکشن بهار ۱۹۹۹ به نام “بلک لایت BlackLight” می اندازد. در این حین احیای اولین کالکشن ان ها که به واسطه ان جایزه فستیوال d’Hyères سال ۱۹۹۳ را دریافت کردند در ۲۱ لوک دیده میشود.

لباس حجیم ژنده و رشته رشته شده

تعداد بسیاری از لباس ها مانند لباس توری ابریشمی با سوراخ های بزرگ پانچ شده، یاداور اوج تجربه گرایی ان دو نه تنها کوتور بلکه ready to wear که تا سال ۲۰۱۵ در طراحی انها بود، است.

لباس حجیم و رشته رشته توسط Viktor & Rolf

به نظر می رسد بیش از احیا استودیو، ان ها درگیر لایه گذاری پارچه های توری ابریشمی بودند. Snoeren با شوخی می گوید:(( انقلابی کوچک رخ داده و ما عقب نشینی های زیادی داشته ایم.)

لباس حجیم و رشته رشته توسط Viktor & Rolf

با پوشش اخرین ۹ کالکشن کوتور آنها، به راحتی تغییر هنر پوشیدنی آنها، که بومی سفید با درخشش رنگ های نقره ای و طلایی، ژاکتی که با باقی مانده پارچه های استودیو دوخته شده و ورژنی از لباسی که با تکنیک وکس هلندی رنگرزی شده است که حال بی رنگ و با موتیف های گل طراحی شده، دیده میشود.طرفداران ثابت، علاقه های همیشگی خود مثل لباس های روی هم پوشیده شده، همه چیز روی لباس خواب و کلمه NO که با بعد روی لباس کار شده را دارند.

لباس حجیم و رشته رشته توسط Viktor & Rolf

به گفته خود انها، این کالکشن تکلیفی انفرادی نبوده بلکه بیشتر از ان به عنوان تجلیل و بزرگداشتی یاد می کنند. ‏Snoeren می گوید:(( کالکشن، حسی با نشاط و سرگرم کننده دارد.)) و با حضور مدل ها در استیجی به شدت دیوانه وار زیبا و باشکوه ، چیزی غیر از این انتظار نمیرود.

منبع:چی مده

نظر بدهید