قوانین پوشیدن کت و شلوار طرح‌دار مردانه
مدل لباس مردانه

قوانین پوشیدن کت و شلوار طرح‌دار مردانه

1.52Kبازدید

کت و شلوار طرح‌دار مردانه را باید چطور ست کرد؟ به طور کلی، کت و شلوارهای طرح‌دار معمولا نسبت به کت و شلوارهای ساده کاربرد کمتری دارند و رسمی نیستند. اما این موضوع دلیل نمی‌شود که شما هیچ وقت کت و شلوار مشکی با راه‌ راه‌های سفید رنگ را به جای کت یک دست قهوه‌ای مجلسی در یک مراسم کاری نتوانید بوشید. اما سؤالاتی در مورد الگوهای پارچه وجود دارد که باید در زمان خرید پارچه طرح‌دار یا ساده باید از خودتان بپرسید. در مورد الگو و طرح پارچه کت و شلوار مردانه، سوالات زیر را همیشه در ذهن داشته باشید و از خودتان بپرسید که:

این الگوی انتخابی، می‌تواند مناسب چه مراسمی باشد؟
یا لباس‌های متناسب با این الگو در کمد لباس شما وجود دارد یا مجبور هستید دوباره خرید کند.
ایا الگو با شکل ظاهری شما متناسب است؟

قوانین پوشیدن کت و شلوار طرح‌دار مردانه

۱- بدانید چه موقع و کجا باید کت و شلوار طرح دار بپوشید

یک کت و شلوار خوش دوخت به هر مردی این اعتماد به نفس را خواهد داد که با آن دنیا را تسخیر کند. نمی‌توان این حقیقت را نادیده گرفت که خرید یک دست کت و شلوار مردانه ریزه‌کاری‌های زیادی دارد و کار آسانی نیست. کت و شلوارهای طرح دار بر خلاف کت و شلوارهای ساده مناسب هر موقعیتی نیستند. شما باید موقعیت‌هایی که قرار است در آنها کت و شلوار طرح دار بپوشید را بشناسید. مثلا قرار نیست شما در یک مهمانی یا مراسم ختم کت و شلوار طرح‌دار به تن کنید. به طور کلی مراسمی که در آنها قرار است کت و شلوار شما نشانه‌ای داشته باشد و گویای نکته‌ای باشد بهتر است از کت و شلوارهای ساده استفاده کنید.

قوانین پوشیدن کت و شلوار طرح‌دار مردانه

۲- واقع‌گرا باشید

به دقت بخوانید زیرا این نکته مهمترین نکته این مقاله است. اگر رنگ کت و شلوار طرح دار شما با رنگ پوست و ویژگی‌های ظاهری شما سازگاری نداشته باشد بیشتر کردن طرح‌ها و رنگ‌ها فقط قضیه را بدتر می‌کند و این تضاد را جبران نمی‌کند. اگر کت و شلوار خاکستری به شما نمی‌آید قرار نیست کت و شلوار خاکستری خال خالی به شما بیاید و خال خالی بودن آن چیزی را درست کند. پس ابتدا بدنبال رنگ‌هایی باشید که با پوست شما سازگاری دارند و در قدم بعدی بدنبال طرح‌های مناسب باشید.

قوانین پوشیدن کت و شلوار طرح‌دار مردانه

۳- اندازه طرح‌ها مهم است

اگر از آن دسته افرادی هستید که از استایل مونوکروم خوششان می‌آید بهتر است به دنبال طرح‌های ریز و کوچک و در عین حال زیبا باشید. طرح‌هایی که از نظر رنگی با رنگ پایه کت و شلوار شما تضاد زیادی هم نداشته باشند. ضمنا این نکته را بیاد داشته باشید که شاید شما با پوشیدن کت و شلواری با طرح مینیمال و ساده تر زیاد مورد توجه نباشید و صرفا یک فرد شیک شناخته شوید ولی طرح‌های بزرگ‌تر شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد.

قوانین پوشیدن کت و شلوار طرح‌دار مردانه

منبع : آزاد استایل

نظر بدهید