فرشتگان ویکتوریا سیکرت
کافه خواندنی

فرشتگان ویکتوریا سیکرت چه کسانی هستند و چگونه کشف شده‎اند؟

2.21Kبازدید

اگر چه مدل‌های زیادی جزو ستاره‌های ویکتوریا سیکرت محسوب می‌شوند، اما تنها تعداد محدودی از آن‌ها به طور رسمی نامشان در فرشتگان ویکتوریا سیکرت ثبت شده است. اگر دوست دارید بدانید که فرشتگان ویکتوریا سیکرت، که جزو برترین مقام در دنیای مادلینگ محسوب می‌شود، چه کسانی هستد و چگونه کشف شدند، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

آدریانا لیما

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

آدریانا لیما، متولد ۱۹۸۱، مدل و هنرپیشه برزیلی است که به عنوان یکی از زیباترین مانکن‌های ویکتوریا سیکرت و یکی از معروف‌ترین مدل‌های لوازم آرایش شناخته می‌شود. آدریانا در سن ۱۵ سالگی در رقابت‌های «سوپر مدل برزیل» مکان اول را به خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت‌های «سوپر مدل جهان» مقام دوم را کسب کرد. بعد از آن رقابت‌ها بود که با کمپانی «Elite» در نیویورک قرارداد بست. او همچنین در سال ۱۹۹۶ در مسابقات سوپرمدل سال فورد مقام اول را کسب کرد.

حتی با وجود اینکه لیما در مدرسه همیشه در مسابقات دختر شایسته شهر و مسابقات زیبایی عنوان اول تا سوم را کسب می‌کرد، هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد شغل آینده‌اش یک مدل تبلیغاتی باشد. او در دوران مدرسه دوستی داشت که قصد داشت به دنیای مد وارد شود، لیما هم تحت تاثیر او قرار گرفت و وارد این صنعت شد. او زمانی که ۱۳ سال داشت، توسط فردی در یک پاساژ کشف شد و توانست از این طریق آینده روشنی را برای خود رقم بزند.

آدریانا در سال ۲۰۰۶، مکان پنجم پردرآمدترین سوپرمدل‌ها را به خود اختصاص داد. در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ مجله فوربس لیست سوپرمدل‌های پردرآمد را منتشر کرد و لیما در این لیست در مکان چهارم قرار داشت. او در میان فرشتگان و مدل‌های ویکتوریا سیکرت با ۸۵ میلیون دلار ثروت در رتبه نخست قرار دارد. اما او تصمیم گرفت که امسال از این حرفه کناره گیری کند و برای آخرین بار در شو ویکتوریا سیکرت ۲۰۱۹ حضور یابد. او در اینستاگرام خود با پستی از محبت‌هایی که هوادارانش در این سال‌ها به او داشته اند، تشکر کرد.

بهاتی پرینسلو

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

بهاتی پرینسلو، متولد ۱۹۸۹، یک مدل نامیبیایی ست. او در جنوب آفریقا، در یک فروشگاه توسط یکی از طراحان مد و فشن دیده و کشف شد. او خودش در مصاحبه‌ای اعتراف کرد: «من با مادر بزرگم در حال خرید در یک فروشگاه بودم که مردی به سمت ام آمد و به من گفت که تا حالا در حرفه مادلینگ کار کرده ام یا خیر. او شماره اش را به من داد تا با او تماس بگیرم. من پس از این که به خانه رفتم، این موضوع را برای خانواده ام تعریف کردم، اما هیچوقت به آن مرد زنگ نزدم.» یک بار دیگر هم این اتفاق برای بهاتی افتاد. نوئل دوکاس، مدیر مادلینگ که کیتی موس را نیز کشف کرده، به او پیشنهاد کار داد و این بار بهاتی آن را پذیرفت. «من بالاخره به دفتر آن‌ها رفتم و قرارداد را امضا کردم. آن‌ها مرا پس از عقد قرارداد به سرعت به لندن فرستادند.»
او در سال ۲۰۰۸ در خط «صورتی» ویکتوریا سیکرت مشغول به کار شد و در سال ۲۰۰۹ تا مقام «فرشته‌های ویکتوریا» پیشرفت کرد. بهاتی در سال ۲۰۱۴با آدام لوین رهبر گروه راک «مارون فایو» ازدواج کرد و اولین فرزندش را در سال ۲۰۱۶به دنیا آورد. پس از ۳ سال دوری از این حرفه مادلینگ، او بار دیگر امسال در شو ویکتوریا سیکرت حضور داشت.

کاندیس سوانپول

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

کاندیس سوانپول، زاده ۱۹۸۸، یک مدل از آفریقای جنوبی است که بیشتر به خاطر همکاری‌اش با کمپانی ویکتوریا سیکرت شناخته شده است. در سال ۲۰۱۲ مجله فوربز سوانپوئل را دهمین مدل پردرآمد جهان معرفی کرد.

او خودش اعتراف می‌کند که در سن ۱۵ سالگی در جنوب آفریقا، زمانی که برای خرید کلوچه به مغازه‌ای رفته بود، پیشنهاد کار مادلینگ را گرفت. او در سال ۲۰۰۷ وارد فشن شوی ویکتوریا سیکرت شد و توانست ۳ سال بعد، نام خود را به عنوان فرشتگان ویکتوریا سیکرت، ثبت کند. او در سال ۲۰۱۰، اولین مغازه خرده فروشی رسمی ویکتوریا سیکرت را در کانادا باز کرد.

جذابیت این ستاره دنیای مادلینگ آنقدر زیاد است که در سال ۲۰۱۴، نامش در لیست جذاب‌ترین زنان جهان ثبت شد. سوانپوئل برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در مجله فوربز، نفر دهم بهترین مدل جهان شناخته شد. درآمد او ۳ میلیون دلار تخمین زده شده است.

السا هوسک

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

السا هوسک، متولد ۱۹۸۸، مانکن اهل سوئد است که ابتدا برای نمایش‌های مد سالیانه شرکت ویکتوریا سیکرت آغاز به کار کرد و در سال ۲۰۱۵، نامش در لیست ۱۰ فرشتگان ویکتوریا سکرت اعلام شد. علاوه بر آن، او برای چندین برند موفق از جمله دیور، دولچه و گابانا، آنگارو، اچ اند ام، لیلی پالیتزر و گس کار کرده‌است.
السا هوسک در سوئد بزرگ شد. زمانی که ۱۳ ساله بود، پدرش عکس‌های او را به بنگاه‌های مختلف مادلینگ در سوئد فرستاد. عکس‌های او مورد قبول کارشناسان قرار گرفت و از سن ۱۴ سالگی شروع به مدلسازی کرد.

السا از دوران دبیرستان پیشنهاد‌هایی برای مدل بودن داشته، اما ترجیح داد ابتدا دوره دبیرستان را به پایان برساند سپس به دنبال این کار برود. پس از فارغ‌التحصیلی، او تصمیم گرفت به دنبال شغلی در لیگ بسکتبال زنان سوئدی برود و در آن تا حد حرفه‌ای پیشرفت کند، اما به دلیل اینکه در سوئد این ورزش جایگاه ویژه‌ای نداشت وی تصمیم گرفته‌است تا استعدادش را در دنیای مد محک بزند. البته او ورزش را رها نکرد، چون که اعتقاد داشت اینکار آمادگی بدنی‌اش را حفظ می‌کند. او امسال برای پانزدهمین بار در لیست مدل‌های جذاب جهان قرار گرفت.

یاسمین توکس

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

یاسمین توکس، متولد ۱۹۹۲، مدلی آمریکایی ست. از آنجا که مادر او در صنعت مد مشهور بود، او نیز در این صنعت دیده شد و به پیشنهاد یکی از دوستان مادرش در سن ۱۵ سالگی، حرفه مادلینگ را آغاز کرد. به گفته خودش: «من در اتاق نمایش مد کنار مادرم نشسته بودم که مورد توجه طراحان قرار گرفتم. آن‌ها پس از این که تمایل من را به این کار دیدند، خیلی سریع من را به لس آنجلس منتقل کردند.»

او در سال ۲۰۱۲ توسط ویکتوریا سیکرت به عنوان یکی از ۱۱ مدل جدید معرفی شد که برای فشن شو نیز انتخاب شده بودند و در سال ۲۰۱۵ رسما به عنوان فرشته ویکتوریا سیکرت شناخته شد. یاسمین اعتراف می‌کند که الهام بخش او در صنعت مد تایرا بنکس، مدل و بازیگر مشهور است.

ژوزفین اسکرایور

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

ژوزفین اسکرایور، متولد ۱۹۹۳، مدل دانمارکی و فرشته ویکتوریا سیکرت است. او پس از آغاز به کارش در سال ۲۰۱۱، در بیش از ۳۰۰ نمایش مد حضور داشت و برای بعضی از بزرگترین برند‌های فشن دنیا به عنوان مدل فعالیت کرده و روی جلد مجله‌هایی مانند Vanity Fair , Elle, Vogue , Harper’s Bazaar , Marie Claire و … درخشید.

نسیل ژوزفین در مادلینگ، در سن ۱۵ سالگی و در زمانی کشف شد که به همراه تیم فوتبال در حال سفر به نیویورک بود. مدت کوتاهی پس از آن، او توسط شرکت مدل‌های منحصر به فرد، یک آژانس مدلینگ بین‌المللی، در کپنهاگ ثبت نام شد. به تبع آن، او توسط دیگر آژانس‌های خارج از دانمارک نیز مورد پیشنهاد قرار گرفت، اما تصمیم گرفت در مدرسه بماند و صبر کند. پس از تمام کردن مدرسه، او کار مادلینگ را به صورت حرفه‌ای ادامه داد تا جایی که توانست به بالاترین مرحله، یعنی گرفتن عنوان فرشته ویکتوریا سیکرت، برسد.

تیلور هیل

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

تیلور هیل، متولد ۱۹۹۶، مدل آمریکایی است که بیشتر به خاطر ظاهر معصومانه خود که بدون آرایش زیباتر است شناخته است. نام او جزو زیباترین مدل‌های جهان ثبت شده است. او در ۱۴ سالگی وقتی با پدر و مادر خود به یک مزرعه مخصوص اسب سواری رفته بود از عکاسی که اونجا حضور داشته درخواست می‌کند که او را به عنوان مدل معرفی کند و این اتفاق هم می‌افتد.

تیلور هیل اولین بار در سال ۲۰۱۲ در فشن شو HAUTE COUTURE حضور پیدا می‌کند. او بسیار به ویکتوریا سیکرت علاقه داشت و با تلاش‌های فراوان، در نهایت توانست در سال ۲۰۱۴ موفق به شرکت در فشن شو ویکتوریا سیکرت شود. او برای آمادگی جسمانی یوگا و کراس فیت را انتخاب کرد، زیرا به ورزش‌های مقاومتی و چالشی علاقه بیشتری دارد. تیلور در سال ۲۰۱۵ رسما به عنوان فرشته ویکتوریا سکرت شناخته شد.

رومی استراید

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

رومی استراید، متولد ۱۹۹۵، مدل هلندیی و از جمله فرشتگان ویکتوریا سیکرت است. رومی بر روی کاور مجلاتی از جمله وگ فرانسه و هلند، ال اسپانیا، هارپر بیزار هلند و بسیاری دیگر از مجلات مشهور مد جهان قرار گرفته است.

او اولین بار زمانی که با مادرش در یک فروشگاه در حال خرید بود، مورد توجه یکی از طراحان قرار گرفت، اما پیشنهاد او را برای همکاری رد کرد. اما رفته رفته او به کار مادلینگ علاقمند شد و پیشنهاد‌های را قبول کرد.

او اولین بار در فشن شوی سال ۲۰۱۴ ویکتوریا سیکرت حضور داشت و برای آمادگی جسمانی به یک اردوگاه ۴ روزه در یکی از شهر‌های مکزیک و با یکی از مربیان معروف «مایکل اولاجید جونیور» همکاری کرد. او آنقدر در این حرفه درخشید تا در نهایت در سال ۲۰۱۵ نامش در میان فرشتگان ویکتوریا سیکرت قرار گرفت.

 

منبع: thisisinsider

منبع : برترین ها

نظر بدهید