طراح لبنانی با مد دهه ۷۰ در پاریس درخشید
کافه خواندنی

طراح لبنانی با مد دهه ۷۰ در پاریس درخشید

2.01Kبازدید

طراح مشهور لبنانی با کالکشن جدیدش که برگرفته از مد دهه ۷۰ میلادی بود در هفته مد پاریس درخشید.

از کالکشن جدید الی ساب (صعب) طراح لباس لبنانی و بنیانگذار برندِ الی صعب در هفته مد پاریس پاییز و زمستان ۲۰۱۹/۲۰ رونمایی شد. شهرت اِلی صعب در طراحی لباس‌های شب زنانه با دوخت سفارشی و اوت کوتور است، ولی پوشاک آماده، عطر، کیف، کفش و زیورآلات نیز از تولیدات برندِ وی هستند.

به گزارش ایران آرت، مجله منودلیار درباره فشن‌شوی این برند در هفته مد پاریس نوشته است: با شروع کت واک این فصل از طراحی های الی صعب بیشتر طرح های ساده با رنگهای مات و پارچه های غیر براق را می دیدیم که به گفته خود الی صعب برای نشان دادن مد دهه ۷۰ میلادی طراحی شده بودند؛ دقیقا همان درونمایه ای که تمام برند ها در طراحی های این فصلشان رعایت کردند.

الی صعب برای تکمیل این استایل ها با استفاده از چکمه های بلند، براق و چرمی این ترند را کامل کرد. اما در میانه کت واک کم کم شاهد آمدن مدل هایی بودیم که با بر تن کردن همان لباس های همیشگی با سبک شیک و پارچه های پولکی براق، برچسب الی صعب را روی این کت واک زدند. پیراهن های زنانه مجلل که برای لباس شب مناسب است و از پارچه های پر زرق و برق طراحی شده اند، دقیقا همان سبک لباس های الی صعب است که این برند را با آن می شناسیم.

طراح لبنانی با مد دهه ۷۰ در پاریس درخشید

نکته جالب این بود که طرح های ارائه شده با این مشخصات نه تنها باعث دور شدن الی صعب از درونمایه اصلی این کالکشن (مد دهه ۷۰ میلادی) نشد بلکه یادآور طرح های دیسکویی آن زمان بود.

حتی در این برند فوق زنانه هم شاهد ترند کت و شلوار سال ۲۰۱۹ بودیم که با استفاده از پارچه های مخمل و ابریشم کت و شلوار های یک رنگی را ارائه داده بود که با المان هایی مانند کفش پاشنه بلند یا پاپیون های بزرگ در قسمت یقه، زنانگی خاص و پر قدرتی به این استایل بخشید.

طراح لبنانی با مد دهه ۷۰ در پاریس درخشید

رنگ‌های سبز، آبی و مشکی بیش ترین قسمت این مجموعه را نشان می دادند و پارچه های پولکی براق، سیلک ابریشم و مخمل بیش ترین جنس‌های استفاده شده در آن بودند.

طراح لبنانی با مد دهه ۷۰ در پاریس درخشید طراح لبنانی با مد دهه ۷۰ در پاریس درخشید

 

منبع : iranart.ir

 

 

نظر بدهید