Untitled-1
کافه زیبایی

ضد آفتاب‌های همه فن حریف برند کانبیو

650بازدید

یک روز زیبای تابستانی را تصور کنید، لباس خنک، نسیم دل انگیز و یک نوشیدنی با یخ‌های دشت! همه این‌ها ممکن است خواستنی به نظر برسند. حتی اگر طرفدار هوای گرم نباشید، باز هم آفتاب برای شما دلربایی می‌کند و روزهای زیبایی برایتان می‌سازد. اما این نور حیات بخش، همان قدری که به گرما و زنده ماندن ما و سایر موجودات کمک می‌کند، می‌تواند خطرناک باشد و بیماری‌های زیادی را برای ما رقم بزند. علت هم وجود UV یا اشعه ماوراء بنفش است.

این اشعه موجب تخریب سلولی می‌شود و مشکلات بی‌نهایتی به وجود می‌آورد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. نخست لازم است خیالتان را راحت کنیم و بگوییم که برای کاهش اثر نور خورشید راه حلی مبنی بر خرید کرم ضد آفتاب وجود دارد. کرم ضد آفتاب محصولی ضروری برای استفاده هر روزه، صبح و ظهر، عصر و حتی زمانی که در خانه می‌گذرانیم بوده و یکی از بهترین انواع آن کرم ضد آفتاب بی رنگ کانبیو SPF +50 است. این محصول در دو نوع مناسب پوست خشک و مناسب چرب و مستعد آکنه فرموله شده و همه افراد می‌توانند بسته به نوع پوست خود از آن بهره ببرند.

چرا کرم ضد آفتاب بی رنگ کانبیو SPF +50 را تهیه کنم؟

  • این محصول بافت بسیار سبکی دارد و سریعا به پوست جذب می‌شود. در نتیجه محتویات آن اشعه UV را مسدود می‌کنند و کمترین ضرر را از آن دریافت می‌نمایند. UV در هر صورت کاملا مسدود نمی‌شود و قوی‌ترین ضد آفتاب‌ها، همچون کرم ضد آفتاب بی رنگ کانبیو SPF +50 که فاکتور محافظتی در آن عدد بسیار بالایی دارد هم نمی‌توانند اثر آن را به طور کامل خنثی کنند.
  • کرم ضد آفتاب بی رنگ کانبیو SPF +50 ظاهری بی رنگ و مات دارد و برای استفاده پیش از میکاپ مناسب است. این محصول همپون پرایمر عمل کرده و ضمن دادن ظاهر طبیعی به پوست، آن را خشم یا چرب نمی‌کند و با طراوت نگه می‌دارد.
  • UVB پوست را قرمز، آفتاب سوخته و متورم می‌کند. این اشعه ماوراء بنفش باعث التهاب و ضعف پوست است و در طولانی مدت فرد را دچار سرطان پوست می‌کند. کرم ضد آفتاب بی رنگ کانبیو SPF +50 می‌تواند UVB را تا حد زیادی مهار کند و قرمز شدن پوست را تا زمانی طولانی به تعویق بیندازد.
  • UVA اشعه‌ای بسیار خطرناک است که مانند UVB احتمال ابتلا به سرطان پوست و جدای از آن سرطان ملانوما را افزایش می‌دهد. این اشعه برعکس UVB توسط برخی ابرها و شیشه فیلتر نمی‌شود و به همه چیز نفوذ پیدا می‌کند. اثر ‌ UVAشامل از بین بردن کلاژن‌ها، افزایش چین و چروک، پیری زودرس و افزایش تولید ملانین است که رنگ پوست را به سرعت تغییر می‌دهد. کرم ضد آفتاب بی رنگ کانبیو SPF +50 طیف گسترده است و اثر این اشعه را نیز تا بیشترین حد ممکن از بین می‌برد.
  • این محصول غیر کومدون‌زا بوده و از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. همچنین با طیف گسترده بودن خود ضد چروک و پیری است.
  • کرم ضد آفتاب بی رنگ کانبیو SPF +50 چربی پوست را تعدیل داده و جلوی ترشح بیش از حد چربی را می‌گیرد؛ همچنین با آبرسانی و رطوبت دهی مناسب آن را نرم نگه می‌دارد و باعث لطافت آن می‌شود. این گونه نیاز به خرید کرم مرطوب کننده و آبرسان نیز کاهش می‌یابد و یک تیر با دو نشان از آن شما می‌شود.
  • این محصول بسیار مغذی است و با آبرسانی حداکثری، چین و چروک‌ها را پر کرده، پوست را صاف و صیقلی می‌کند و تولید سلول‌های جدید را افزایش می‌دهد.
  • کاهش لک، کک و مک و تیرگی از جمله مزایای مصرف این محصول است. کرم ضد آفتاب بی رنگ کانبیو SPF +50 روشن کننده و یکدست کننده است و باعث می‌شود هیچ نقطه ناهماهنگی بر پوست نماند.
  • این محصول در برابر حرارت مقاوم و پایدار است و پوست را تسکین می‌دهد. آرامش، التیام و داشتن پوستی شفاف با خرید آن میسر است و پوست ترمیم می‌شود و اثر رادیکال‌های آزاد نابود می‌گردد.
  • فرمولاسیون کرم ضد آفتاب بی رنگ کانبیو SPF +50 فاقد چربی و مواد حساسیت‌زا است و به عنوان آنتی اکسیدان قوی، بافت مخملی و زیبا پدید آورده و جوان کننده است.
  • این محصول رنگ، پارابن و مواد شیمیایی مضر ندارد و دارای مخلوط پیچیده‌ای از پلی ساکاریدها 99/5 درصد آب، کائولن، بنتونیت، عصاره چوب picea abies، عصاره برگ آلوئه آربورسنس، ویتامین E و مسدود کننده‌های شیمیایی و فیزیکی است.

image_1d4ca9d60762799794618591759ef3bea644bd97

ضد آفتاب فیزیکی چه تفاوتی با ضد آفتاب شیمیایی دارد؟

گفتیم که کرم ضد آفتاب بی رنگ کانبیو SPF +50 دارای مسدود کننده‌های فیزیکی و شیمیایی است. اما این به چه معنا است؟

ضد آفتاب فیزیکی، معدنی یا مینرال

ترکیباتی شامل تیتاتیوم دی اکسید و روی اکسید یک کرم ضد آفتاب معمولی را به کرم ضد آفتاب فیزیکی تبدیل می‌کنند. این مواد اثر آنی دارند و به محض قرارگیری بر پوست، از آن در برابر اشعه ماوراء بنفش دفاع می‌کنند. در واقع اگر یک ضد آفتاب تنها دارای ترکیبات مینرال یا معدنی باشد، لازم نیست 15 الی 30 دقیقه قبل از حضور زیر آفتاب استفاده شود و مواد موجود در آن در لایه‌های سطحی پوست جذب می‌شوند و پرتوهای مضر خورشید را مانند آین منعکس می‌کنند.

کرم ضد آفتاب فیزیکی علاوه بر اثرگذاری سریع، دارای ویژگی‌های متفاوت دیگری از جمله:

  • پاک شدن سریع در تماس با تعریق، آب و یا لباس
  • نداشتن هیچ اثر حساسیت‌زایی برای انواع پوست
  • بافت بسیار سبک
  • گذاشتن رد سفید رنگ ملایم بر پوست ( بیشتر پوست‌های تیره)
  • نیاز به مصرف حجم زیاد از آن

image_ba06db4c0e4c8000efeb44434f7fcc7433638cb8

ضد آفتاب شیمیایی

خرید کرم ضد آفتاب فیزیکی و شیمیایی هر دو از پیشگام نگار میسر است. کرم ضد آفتاب شیمیایی برای اثرگذاری به 15 الی 30 دقیقه زمان لازم دارد. چنین محصولی در برابر آب مقاوم است و ممکن است دارای مواد حساسیت‌زا باشد. البته این را هم بگوییم که ترکیبات ضد آفتاب شیمیایی بسیار فراوان اند و منطثی است که در بین آن‌ها انواع آلرژی‌زا دیده شود.

ترکیبات شیمایی مسدود کننده اشعه ماوراء بنفش بیش از 30 نوع اند، در حالی که ترکیبات معدنی ضد آفتاب 2 نوع را شامل می‌شوند. اکسی بنزن، اکتینوکسات، اکتیسالات و آووبنزون از جمله مواد معروف موجود در این محصولات هستند. کرم ضد آفتاب بی رنگ کانبیو SPF +50 دارای هر دو ترکیبات فیزیکی و شیمیایی است.

نظر بدهید