دکوراسیون منزل
کافه دکوراسیون

صورتی پودری؛ ترند رنگ ماندگار در دکوراسیون منزل

1.59Kبازدید

رنگ صورتی پودری در تمام زمینه های دیزاین، فشن و دکوراسیون ترند شده است. این رنگ از سال ۲۰۱۲ محبوبیت زیادی پیدا کرد و از تابستان سال ۲۰۱۶ به یکی از ترندهای از مد نیافتادنی تبدیل شد. از این رنگ فوق العاده ملایم و دوست داشتنی در سبک های مختلف دکوراسیون استفاده می شود و به کارگیری آن در اکسسوری های منزل، به خانه روحیه ای متفاوت و دوست داشتنی می دهد. انتخاب این رنگ هوشمندانه است؛ چرا که رنگ صورتی پودری نه تنها محبوب است؛ بله خاصیتی فراجنسیتی دارد، به همین دلیل می توان آن را در بخش های مختلف خانه به کار برد.

۱- کاناپه صورتی پودری:

اگر جرئت استفاده از رنگ صورتی پودری در دکوراسیون منزل با ابعاد بزرگ را داری، پیشنهاد می کنم کاناپه ای راحت با این رنگ جذاب را برای اتاق نشیمن در نظر بگیری.

دکوراسیون منزل

۲- برد یادداشت صورتی پودری:

از رنگ صورتی پودری می توانی در اقصی نقاط خانه استفاده کنی. یک برد نامه صورتی انتخاب خوبی برای رنگ و لعاب دادن به دیوارهای ساده است.

دکوراسیون منزل

۳- پتوی مسافرتی صورتی پودری:

پتوهای نازک و کم حجم هم به عنوان یک اکسسوری زیبا برای تکمیل کاناپه ها و مبلمان راحتی کاربرد دارند و هم می توان از آن ها برای گرم شدن پاها و بدن به هنگام نشستن و استراحت استفاده کرد.

دکوراسیون منزل

۴- صندلی های تک نفره مخملی صورتی پودری:

جنس مخمل، همیشه شیک و منحصر به فرد است و به دلیل برق ملایمی که دارد، با هر رنگ و طرحی جذاب است. ترکیب رنگ صورتی پودری با پارچه مخملی هم بی اندازه زیبا است که می توان آن را برای صندلی های تک نفره راحتی در نظر گرفت. این صندلی راحت و زیبا، برای مطالعه و استراحت فوق العاده است.

pink-deco (4)

۵- فرش صورتی پودری:

فرش ها روح تازه ای به خانه می دهند. اگر دوست داری زمین اتاق نشیمن یا اتاق خواب را کمی متفاوت کنی، از یک فرش طرح دار صورتی پودری استفاده کن.

دکوراسیون منزل

۶- ظرف و ظروف شیشه ای با هاله صورتی پودری:

ظروف شیشه ای به اندازه کافی زیبا و دوست داشتنی هستند؛ اما انتخاب لیوان ها و ظرف های شیشه ای با هاله ای از رنگ صورتی پودری، به نوشیدنی هایی که داخل آن ها ریخته می شود جلوه تازه ای می دهد و استفاده از این ظرف های زیبا در دکور منزل هم بسیار جذاب است.

دکوراسیون منزل

۷- سرویس قابلمه صورتی پودری:

حقیقت این است که سرویس قابلمه، وسایلی مادام العمر هستند و قرار نیست هرچند وقت یک بار آن ها را تعویض کرد؛ اما انتخاب رنگ صورتی پودری برای این وسایل، ایده خوبی است که آن ها را از یکدستی و خسته کنندگی نجات می دهد.

دکوراسیون منزل

۸- روتختی صورتی پودری:

روتختی با رنگ صورتی پودری شاید بهترین انتخاب برای استفاده از این رنگ جذاب و فوق العاده باشد. این رنگ در عین حال که آرامش بخش است، فضای اتاق خواب را گرم و صمیمی می کند و با تمام رنگ ها و مدل های سرویس خواب جفت و جور می شود.

دکوراسیون منزل

۹- پرده و سرویس حمام صورتی پودری:

استفاده از رنگ صورتی پودری در حمام، برای اکسسوری ها، پرده یا حتی موزاییک ها انتخاب خوبی است. این رنگ با شیرآلات براق به خوبی ترکیب می شود و به فضا جلوه ای آرامش بخش و ملایم می دهد.

دکوراسیون منزل

منبع : منودلیار

نظر بدهید