shekame-saff2
کافه سلامت

برای داشتن شکمی صاف چه کنیم؟

1.62Kبازدید

طبق اظهار نظر پزشکان، بسیاری از افراد در تلاش برای خلاص شدن از شر چربی های شکمی ، یک وعده غذایی را حذف نموده و از صبحانه صرف نظر می کنند. اما واقعیت این است که از بین بردن چربی های شکمی، برای افرادی که صبحانه مغذی می خورند بسیار آسان تر از افرادی است که این کار را انجام نمی دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از بنیاد امور بیماری های خاص، هنگامی که صبح از خواب برمی خیرید بدنتان خودش را در حالت ناشتا تنظیم می کند چرا که شما از شب قبل (بعد از شام) هیچ چیز نخوردهاید . خوردن صبحانه آن حالت را متوقف می کند و سوخت و ساز بدن شما را به حالت تثبیت شده نگه می دارد. چنانچه شما از خوردن صبحانه صرف نظر کنید و تا چهارساعت و یا بیشتر (پس از بیدارشدن ازخواب) چیزی نخورید، بدنتان خود را به حالت گرسنگی شیفت می کند و به احتمال زیاد شما شانس بیشتری برای خوردن ناهار بیشتر و یا افراط در خوردن یک میان وعده پرکالری برای محدودکردن گرسنگی تان خواهی داشت.

برای داشتن شکمی صاف چه کنیم؟
ورزش های مورد علاقه تان را انجام دهید:
ورزش هایی را بکنید که از انجام آنها لذت می برید یکی از بهترین راه های خلاص شدن از شر چربی های شکمی، ورزش کردن است.
اما اگر دوست نداشته باشید به باشگاه بروید و یا هیچ تمایلی برای تمرکز کردن برروی ورزش نداشته باشید، انگیزه انجام این کار را به طور منظم نخواهید داشت.
این امر به همه نتایج مثبت به دست آمده خاتمه خواهد داد. درحالی که بدون انجام ورزش خلاص شدن از شرچربی های شکمی به طور کامل امکانپذیر نمی باشد، ورزش های بسیار مختلفی وجود دارند که با کمک آنها می توانید چربی های شکمی تان را آب کنید بدون آنکه نیاز باشد به باشگاه بروید مثل : پیاده روی ، دوآهسته ، دوچرخه سواری و شنا گزینه دیگر ، شرکت کردن در ورزش است که از انجام آن لذت می برید مثل بازی کریکت ، فوتبال یا تنیس.
نکته کلیدی که باید به خاطر داشت این است که فرم گرفتن بدنتان زمان بر است و شما باید فعالیت ها و برنامه های مختلف و متداولی را انجام دهید تا از وارد شدن ذهن و بدنتان به یک حالت رکود جلوگیری کنید.
به این طریق می توانید کاری را پیدا کنید که از انجام آن لذت می برید و آن کار به مدت طولانی برایتان نتیجه بخش خواهد بود نه فقط برای چند هفته.

 

نظر بدهید