شلوار گشاد تابستانی را با چی ست کنیم؟
کافه خواندنی

شلوار گشاد تابستانی را با چی ست کنیم؟

1.85Kبازدید

در دهه جاری، شلوار‌های گشاد تابستانی بسیار ترند شده‌اند. علاوه بر این، شلوار‌های گشاد هم راحت هستند و هم روی هر اندامی زیبا به نظر می‌رسند. این شلوار‌های گشاد، نقص تمام بدن‌ها را می‌پوشانند، چه ساده باشند و چه طرح‌دار.

شلوار گشاد تابستانی سفید

شلوار گشاد تابستانی را با چی ست کنیم؟

یکی از ترکیبات محبوب امسال، پوشیدن شلوار گشاد سفید همراه با بلوزی سفید و داشتن استایلی مینیمال است. شما می‌توانید با تغییر جزئی این استایل آن را در ایران استفاده کنید. فقط کافیست به جای بلوز با شلوار گشادتان، مانتویی سفید بپوشید و در کنار آن از صندل سفیدرنگی نیز استفاده کنید.

شلوار گشاد و کت

شلوار گشاد تابستانی را با چی ست کنیم؟

اگر از کاملا یکدست بودن ظاهرتان خوشتان نمی‌آید، می‌توانید از مینیمال بودن آن بکاهید. برای این کار، از رنگی خنثی در کنار رنگی جیغ و چشمگیر استفاده کنید. مثال خوبی از این ترکیب می‌تواند پوشیدن کت و شلواری همرنگ (مثلا آبی کاربنی) به همراه پیراهنی سفیدرنگ در زیر آن برای ایجاد تضاد باشد. با این استایل ترجیحا از کفش پاشنه بلند و کیفی با رنگ خنثی استفاده کنید.

شلوار گشاد مشکی برای اندامی لاغر

شلوار گشاد تابستانی را با چی ست کنیم؟

اگر دوست دارید لاغرتر به نظر برسید و نقص‌های بدنتان را بپوشانید، هیچ چیز بهتر از شلوار گشاد فاق بلند مشکی نیست. کیم کارداشیان این ترکیب جادویی را درک کرده و مدام از آن استفاده می‌کند. شما هم می‌توانید از کت و یا مانتویی با رنگ روشن (مثل سفید) برای ایجاد تضاد و لاغر نشان دادن پایین‌تنه‌تان استفاده کنید.

شلوار‌های گشاد تابستانی طرح‌دار

شلوار گشاد تابستانی را با چی ست کنیم؟

گاهی جدیت و رسمی بودن بیش از حد را کنار بگذارید و استایل‌های کژوال و شلوغ‌تری را امتحان کنید. شلوار‌های گشاد طرح‌دار را می‌توان با مانتویی ساده و تی‌شرتی طرح‌دار زیر آن پوشید. برای میهمانی‌ها نیز می‌توان شومیزی ساده با این شلوار‌های گشاد ست کرد.

ظاهری جسورانه با شلوار گشاد قرمز

شلوار گشاد تابستانی را با چی ست کنیم؟

رنگ‌هایی مثل قرمز می‌توانند نشانگر اعتماد به نفس و جسارت شما باشند، پس اگر فرد جسوری هستید، حتما چند دست لباس قرمز در کمدتان داشته باشید. برای ظاهری رسمی‌تر و یا برای میهمانی‌ها می‌توانید شلوار گشاد قرمزتان را با شومیزی با رنگ نود، کرم و یا قهوه‌ای خنثی ست کنید. این ترکیب رنگ را معمولا کم می‌بینید، اما هیچ شکی نیست که ترکیب خاص و زیبایی است.

شلوار جین گشاد تابستانی

شلوار گشاد تابستانی را با چی ست کنیم؟

جین‌های گشاد را هر جایی می‌توان پوشید. برای داشتن ظاهری شیک‌تر از جین‌های گشاد تیره‌تر و برای ظاهری کژوال و ترندی از جین‌هایی با رنگ روشن‌تر استفاده کنید. هیچ چیز بهتر از کتانی سفید با این نوع جین‌ها ست نمی‌شود، اما کفش لژدار نیز گزینه بدی نیست. یادتان نرود که همیشه تی‌شرت یا پیراهنی را که روی شلوار‌های گشاد می‌پوشید، داخل شلوار قرار دهید، وگرنه ظاهر شما عجیب خواهد شد.

وب‌سایت: چی‌بپوشم

نظر بدهید