انواع شلوار مردانه
مدل لباس مردانه

شلوار مردانه؛ آیتم اصلی استایل آقایان!

1.29Kبازدید

انتخاب شلوار در رنگ و دوخت مناسب و اینکه با چه آیتمی ست کنید چالش برانگیز است.

انواع شلوار مردانه

شلوار مردانه یکی از آیتم‌های اساسی در استایل به حساب می‌آید. با انتخاب درست و با توجه به موقعیتی که قرار است در آن حضور پیدا کنید و در نظر گرفتن فرم اندام می‌توانید خوش استایل‌تر به نظر برسید. با مطلب انواع شلوار مردانه همراه ما باشید.

انواع شلوار مردانه

شلوار راسته (Chinos pants)

وقتی نوبت به شلوار مردانه می‌رسد، chino بدون شک یک آیتم ضروری به حساب می‌آید. این شلوار در عین حال که یکی از ترندهای امسال است، یک شلوار بیسیک هم برای کمد آقایان است که نه تنها برای استایل کژوال انتخاب خوبی است، بلکه برای محل کار و استایل اسمارت کژوال گزینه‌ فوق العاده‌ای محسوب می‌شود.

انواع شلوار مردانه

-این مدل شلوار نه گشاد و نه تنگ است و عموما تا ۵ سانتی‌متر بین مچ پا و پاچه‌ شلوار فاصله است که می‌توانید برای فانتزی کردن استایل از جوراب‌های رنگی و طرح‌دار استفاده کنید.
-اغلب جنس کتان در طیف رنگی از کرم روشن تا خاکی و بژ مورد استفاده قرار می‌گیرد که با آیتم‌های متنوعی ست می‌شود. برای استایل کژوال، این شلوار مردانه را با هودی کوتاه به همراه کت تک ست کنید.
-برای استایل رسمی، با پیراهن مردانه و یک کت یا پالتو کشمیر بپوشید. اگر هم قد نسبتا کشیده‌ای دارید از آیتم بارانی بلند کرم رنگ غافل نشوید.

شلوار مردانه جاگر (jogger pants)

شلوار جاگر در اصل برای ورزش طراحی شده است اما به دلیل راحت و جذاب بودن آن در استایل‌های مختلف نیز استفاده می‌شود برای اینکه شلوار دست و پا گیر نباشد کمر و پاچه شلوار کشی است.

انواع شلوار مردانه

-انتخاب این شلوار با سویشرت زیپ‌دار و تی‌شرت و اسنیکرز برای استایل راحت و کژوال مناسب است.
-اگر در محل کار ملزم به پوشیدن لباس در چارچوب خاصی نیستید شلوار jogger بهترین گزینه است که شما مدت طولانی با یک آیتم راحت به فعالیت روزمره بپردازید.

شلوار پیله‌دار (Gurkha)

شلوارهای پیلی‌دار به Gurkha هم معروف است و پوشیدن آن از جوانان ایتالیایی آغاز شد و بعد از تغییرات در طراحی و فرم آن دوباره وارد دنیای مد شد و طرفداران زیادی پیدا کرد.

انواع شلوار مردانه

-این مدل شلوار مردانه را با پیراهن مردانه به همراه یک کت یا یک بارونی بلند بپوشید.

منبع: sarak

نظر بدهید