شلوار طوسی را چگونه ست کنیم
مدل لباس مردانه

شلوار طوسی را چگونه ست کنیم

8.44Kبازدید

شلوار طوسی، یکی از کاربردی ترین گزینه ها در بین شلوارهای آقایان است. شاید فکر کنید که رنگ مشکی در شلوار راحت تر می تواند با هر رنگی ترکیب شود؛ اما باید بدانید که شلوار طوسی به دلیل طیف رنگی وسیعی که دارد، گزینه ی مناسب تری است. بنابراین چه برای تعطیلات آخر هفته و چه برای یک مراسم رسمی، این گزینه همیشه می تواند یکی از مواردی باشد که باید به عنوان یکی از اجزاء اصلی کمد خود در نظر داشته باشید. شلوار طوسی در عین ظرافت و زیبایی، ظاهری با استایل مناسب به شما می بخشد. اما مانند هر آیتم دیگری در دنیای مد، بقیه ی لباس های شما نیز در ترکیب با شلوار طوسی بسیار اهمیت دارند. خوشبختانه این مقاله به شما نشان خواهد داد که چگونه برای داشتن ظاهری جذاب، شلوار طوسی خود را با لباس های دیگر ترکیب کنید.

شلوار طوسی را چگونه ست کنیم

چه رنگی با طوسی ترکیب می شود؟

به دلیل ویژگی تطابق پذیری ای که رنگ طوسی دارد، از همخوانی بسیار خوبی با اکثر رنگ ها برخوردار است. با این وجود برای به دست آوردن بهترین ترکیب، باید طیف رنگی لباسی را که قرار است با شلوار طوسی پوشیده شود در نظر بگیرید. رنگ طوسی طیف های گوناگونی دارد، بنابراین هر لباسی در ست کردن با این رنگ مناسب نخواهد بود. اما با رعایت نکاتی که به شما می گوییم، راحت تر می توانید ترکیب رنگی مناسب را انتخاب کنید. مثلا اگر شلواری به رنگ طوسی سرد دارید، سعی کنید آن را با رنگ های سرد دیگر مانند آبی ترکیب کنید. اگر تُن طوسی آن گرم است، شلوار خود را با رنگ های گرم مانند قهوه ای بپوشید. به همین ترتیب، طوسی روشن را با رنگ های روشن دیگر مانند سفید، و طوسی تیره را با رنگ های تیره مانند مشکی ترکیب کنید. به علاوه اگر از ظاهر و استایل های متفاوت نمی ترسید، می توانید رنگ های متضاد را امتحان کنید.

لباس مناسب برای شلوار طوسی

از شلوار طوسی می توانید در مهمانی های رسمی و غیر رسمی استفاده کنید. برای مراسم های غیر رسمی از شلوارهای راحتی مانند جین یا شلوار های ورزشی استفاده کنید. در مقابل، شلوار های برش دار و پارچه ای گزینه ی مناسبی برای مهمانی های رسمی هستند. شلوار کتان یکی از مواردی است که رنگ طوسی در آن بسیار زیبا به نظر می رسد. بر همین اساس می توانید در مهمانی های غیر رسمی، آن را با یک تی شرت ساده ست کنید و یا اگر می خواهید ظرافت بیشتری به کار ببرید، از پیراهن های مردانه یقه دار استفاده کنید.

مناسبت های روزمره

برای مناسبت های روزمره، به شلوار جین آبی خود اکتفا نکنید. می توانید جین طوسی را نیز به گزینه های مناسب خود اضافه کنید تا ظاهر همیشگی تان تغییر کند. چرا که علاوه بر استایل خوبی که دارد، مانند یک جین معمولی و روزمره عمل می کند. به همین منظور برای داشتن ظاهری ساده می توانید آن را با رنگ های طبیعی مانند سفید، مشکی، آبی تیره و دیگر طیف های طوسی ترکیب کنید.

مناسبت های خاص تر

شلوار طوسی با توجه به ظاهر شیکی که دارد، می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای مناسبت هایی که کمی برایتان مهم تر است، باشد. برای استایلی تابستانی، می توانید شلوار طوسی روشن پارچه ای یا کتان و برای زمستان از رنگ تیره ی آن استفاده کنید. سپس ظاهر خود را با لباس های شیک و ساده ی دیگر مانند تی شرت، پیراهن، کت اسپرت و یا اسنیکرز تکمیل کنید. برای فصل سرما نیز می توانید با اضافه کردن یک ژاکت، ظاهری بی نظیر داشته باشید.

چه رنگ پیراهنی برای شلوار طوسی مناسب است؟

برای به دست آوردن ظاهری با استایل مناسب، انتخاب پیراهنی که رنگ آن متناسب با شلوار شما باشد، بسیار مهم است. اگرچه سبک و نوع این پیراهن بسیار تاثیر گذار است، اما رنگ آن نیز نقش مهمی را ایفا می کند. طوسی با بسیاری از رنگ ها و طیف ها ترکیب می شود؛ اما با رنگ های مشکی، سفید و آبی بیشتر از رنگ های دیگر، هماهنگی دارد. فقط باید بدانید که چه زمان و چگونه این رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کنید.

پیراهن مشکی و شلوار طوسی

ترکیب پیراهن مشکی و شلوار طوسی، یک ترکیب کلاسیک و زیبا برای آقایان محسوب می شود. ظاهر شیک و ظریفی که این ترکیب به شما می دهد، برای مهمانی های رسمی شب و حتی مهمانی های نیمه رسمی بسیار مناسب است. برای تکمیل استایل خود، می توانید از کفش و کمربند مشکی و کت چرم استفاده کنید. مردانی که ظاهر سنتی را ترجیح می دهند، می توانند از یک کت یا ژاکت طوسی با کفش جیر نیز استفاده کنند.

پیراهن سفید و شلوار طوسی

ترکیب پیراهن سفید با شلوار طوسی، یکی از آسان ترین ترکیب ها برای ست کردن است. به این دلیل که رنگ سفید، بدون توجه به طیف رنگی شلوار، ترکیبی فوق العاده به وجود می آورد. می توانید از این ترکیب در بسیاری از مهمانی های رسمی و غیر رسمی استفاده کنید؛ کافیست متناسب با موقعیت خود، کفش و کُتی را که می خواهید استفاده کنید تغییر دهید.

پیراهن آبی و شلوار طوسی

ترکیب پیراهن آبی و شلوار طوسی، در عین سادگی، استایل مناسبی دارد. چنین ترکیبی برای مناسبت های روزمره و کاری بسیار مناسب و برازنده است. فقط برای اینکه استایل تان رسمی تر شود، از طوسی تیره و در شرایط غیر رسمی تر از طیف روشن آن استفاده کنید. برای تکمیل ظاهر خود می توانید از کفش مشکی و کراوات سرمه ای استفاده کنید. کفش های قهوه ای نیز گزینه ی مناسبی خواهند بود.

چه رنگ کفشی برای شلوار طوسی مناسب است؟

یکی دیگر از عناصر مهم در ترکیب با شلوار طوسی ، کفش ها هستند. برای به دست آوردن ظاهری مطابق روز، پوشیدن کفش مناسب با شلوار امر بسیار مهمی است. اگرچه رنگ مشکی برای اکثر رویدادهای رسمی مناسب است، اما نباید رنگ های دیگر را فراموش کنید. رنگ قهوه ای و زرشکی تیره (کبود) گزینه های دیگری هستند که در ترکیب با شلوار طوسی واقعا زیبا به نظر می رسند.

کفش قهوه ای و شلوار طوسی

ترکیب کفش قهوه ای با شلوار طوسی واقعا استایل شیکی به وجود می آورد. فقط کافیست طیف رنگی مناسب را انتخاب کنید. برای داشتن ظاهری متفاوت و جسورانه، قهوه ای روشن را امتحان کنید. اما مردانی که ظاهر سنتی را بیشتر می پسندند بهتر است کفش های قهوه ای تیره را انتخاب کنند.

کفش کبود و شلوار طوسی

کفش زرشکی تیره یا کبود در ترکیب با شلوار طوسی تضاد زیبایی را به وجود می آورد. برای استفاده از این رنگ منحصر به فرد، نسبت به رنگ مشکی و قهوه ای جسارت بیشتری لازم است. بنابراین برای افرادی که می خواهند بدون جلب توجه، متفاوت به نظر برسند انتخاب مناسبی خواهد بود. برای اینکه این ظاهر، خاص تر جلوه کند، می توانید یک کت هماهنگ با رنگ کفش تان را با آن ترکیب کنید.

منبع: ریموژ

نظر بدهید