شلوار جین فاق بلند را چطور با لباس ها ست کنیم 3
کافه خواندنی

شلوار جین فاق بلند را چطور با لباس ها ست کنیم

3.14Kبازدید

شلوار جین فاق بلند و تاپ کوتاه

تاپ‌های خود را با شلوارهای فاق بلند بپوشید و ظاهر خود را با صندل یا کفش پاشنه بلند، کامل کنید که سبب بلندتر دیده شدن پاهای شما خواهد شد. همچنین این تاپ و شلوار جین را می‌توانید با بلیزرهای بلندی که دوخت و مدل مردانه دارند تکمیل کنید.

شلوار جین فاق بلند را چطور با لباس ها ست کنیم

شلوار جین فاق بلند و شومیز

شلوارهای جین فاق بلند برای مشخص‌تر کردن کمر و باریک‌تر نشان دادن آن کاملا مناسب هستند. اگر دوست دارید با شلوار جین فاق بلند خود شومیز بپوشید بهتر است شومیز یا بلوز خود را داخل شلوار قرار دهید تا قسمت کمر شلوار زیر بلوز شما پنهان نشود.

شلوار جین فاق بلند را چطور با لباس ها ست کنیم

شلوار جین فاق بلند و تی شرت راه راه

تی شر‌ت‌های راه راه که به راه راه برتون هم معروف هستند قطعه‌ای کلاسیک و شیک محسوب می‌شوند و برای همراه شدن با شلوار جین فاق بلند کاملا ایده‌آل هستند. برای اینکه پوشش شما منحصر به فرد شود، تی شرتی با جزئیات و طرح‌های خاص انتخاب کنید؛ همانند تی شرت‌های برش‌دار یا تی شرت‌هایی با طرح‌های چاپی و سنتی. هر خانمی تعدادی تی شرت ساده برای ست کردن با لباس‌های دیگر در کمد خود دارد. تی شرت‌های زنانه ساده، بدون طرح بوده و یک رنگ هستند؛ همچنین با هر لباسی به راحتی ترکیب می‌شوند. ترجیحاً از رنگ‌های خنثی، همانند سیاه، سفید یا خاکستری یا رنگ‌هایی با زمینه‌ی قهوه‌ای یا زیتونی برای پوشیدن با شلوار جین فاق بلند خود استفاده کنید.

جین روی جین

اگرچه می‌توان جین را با جین ست کرد اما هرگز، سراغ استفاده از دو رنگ یکسان جین در استایل خودتان نروید!

 

منبع:مانترا بوتیک

نظر بدهید