شش ترند کلاه و زیور سر در سال 2018
کافه خواندنی

شش ترند کلاه در سال 2018

2.44Kبازدید

قطعا برای هر شخصیتی کلاه مخصوص او وجود دارد.کلاه ساز اهل لندن , آون گلدینگ (Awon Golding), اولین و مهمترین موضوعی که پیشنهاد می کند, امتحان انواع بیشتری از کلاه ها بر روی سر است.اگر جُثه ی کوچکی دارید کلاه شما را کوتاهتر نشان خواهد داد و اگر قد بلندی دارید بهتر است از سیلوئت های پهن تر استفاده کنید.

این روزها کلاه ها برای مراسم مختلف استفاده می شوند, در این فصل کلاه بازگشت هیجان انگیزی به جریان اصلی مد خواهد داشت. کت واک بهار_تابستان ۲۰۱۸ بسیار الهام بخش و جالب بود. سبک کلاسیک همیشه ارزش سرمایه گذاری دارد، اما اگر بخواهید گزینه های بیشتر را تجربه کنید، در “های استریت” با گزینه های مقرون به صرفه بیشتری روبرو خواهید بود.

کلاه روز مسابقه

یک کلاه بزرگ با رنگی که تاریخ و زمان خاص نداشته باشد و بتوانید بارها و بارها از آن استفاده کنید میتواند گزینه ی مناسبی باشد. آبی، کرم، سیاه و سفید و یا برای گزینه ای جسورانه که بیشتر در چشم باشد, قرمز همه انتخاب خوبی است.برای انتخاب گزینه های خاص، Fenwick ,فروشگاهی دارای طیف گسترده از انواع مختلف کلاه با قیمت های مختلف است.

شش ترند کلاه و زیور سر در سال 2018

سبک های مختلف مناسب برای عروسی تا مراسم تشییع جنازه. در تاریخ ۱۷ آوریل شرکت فنویچ, Royal Ascot Millinery Collective را راه اندازی می کند، طراحی ها توسط طراحان بنامی چون, فیلیپ تریسی، راشل ترور مورگان و مونیک لی, ارائه شده اند.در “های استریت” , John Lewis و Deebenham از گزینه های بسیار عالی و مقرون به صرفه، از سبک های مختلف سایزهای بسیار بزرگ تا سبک کلاسیک دیده می شود.

Beret بِرِ

کلاه های مدل Pancake ,که توسط ماریا گریسیا چیوری، مدیر خلاق دیور، برای پاییز / زمستان ۲۰۱۷، ساخته شده است، و کلاه هایی که از جنس جین به سبک حجابدار و پوشیده, توسط استفن جونز برای این فصل ساخته شده است.

شش ترند کلاه و زیور سر در سال 2018

در عین حال در “های استریت” کلاه های ASOS و France نیز دارای سبک های پلاستیکی کلاسیک با قیمت های کمتر از ۲۰ پوند است که با ترانشه ترانزیستور ساخته شده اند.

کلاه های خبرنگاری

در همان اردوگاه گروهی ساختارگر وجود دارند _کلاه خبرنگاری_که به عنوان کلاه دریایی شناخته می شود, که در این فصل همه جا مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی از محبوب ترین تکرارها، کلاه Isabel Marant Evie است (۱۱۰ پوند از Net-a-porter) که هر فصل دوباره منتشر می شود.

شش ترند کلاه و زیور سر در سال 2018

حصیرى (Straw)

برای کلاه هایی که برای هر دو فصل رویداد و تعطیلات تابستان مناسب هستند، از سبکهای حصیری (à la Loewe و Elie Saab) استفاده می شود. Sensi Studio را برای کلاه پاناما مشاهده کنید.برند مبتنی بر اکوادور طرح هایی ظریف و ماهرانه ای ارائه می دهد، که فروش هر یک, به گزارش Net-a-porter, امسال دو برابر شده است.Awon Golding’s Panama به ارزش ۲۷۰ پوند , برای مراسم های ازدواج در بهار, با یک کت و شلوار براق مناسب به نظر می رسد.

شش ترند کلاه و زیور سر در سال 2018

گزارشی از Lyst نشان داده که استفاده از کلاه های ملبانی ۲۴ درصد کاهش یافته است. در Emporio Armani با یک روبان تزئین شده و در Chanel با پوشیدن زیور های شفاف سر . در Lock & Co , یک مدل ملبانی کلاسیک (۱۳۵ £)، و کلاه ساز انگلیسی Jess Collett, یک کلاه تک رنگ هوشمندانه، با سبک آراسته ارائه داد.(۲۷۰ پوند).

کلاه افسونگری

توصیه یک سبک چشم نواز برای کسانی که چهره های کوچک و ظریف دارند.این سبک بسیار قابل پوشش تر از کلاه های بزرگتر هستند و برای بیشتر مناسبت ها استفاده می شوند.

شش ترند کلاه و زیور سر در سال 2018

عمامه (سربند) یا Turbans

در مورد کلاه هایی که کلاه نیستند! همانند عمامه و هدبند بر سر به عنوان یک زیور خودنمایی می کند.
مارک جیکوبز سبک های رنگارنگ و پرطرفدارِ زیبا، و مورد استفاده ستاره هایی چون سوفیا لورن و الیزابت تیلور را طراحی کرده است.

شش ترند کلاه و زیور سر در سال 2018

پرین(Preen) توسط Thornton Bregazzi و ورونیکا ریش(Veronica Beard) با افکتهای زیبا, در سربند و عمامه و هماهنگ شدن آن با رژ قرمز رنگ بسیار جذاب به نظر می رسند. و اگر به دنبال “جنیفر بهر” طراح نیویورکی, درModa Operandi هستید, باید بدانید که سربند ابریشمی زیبا و آسمانی اش حداقل ۳۰۰ پوند ارزش سرمایه گذاری خواهد داشت.

 

منبع:چی مده

نظر بدهید