چطور با حفظ حجاب می‌توان تاپ پوشید؟
کافه خواندنی

سه روش پوشیدن تاپ برای افراد با حجاب

1.23Kبازدید

تاپ‌های بندی، شانه باز، دکلته، نیم تنه از ترندهای محبوب در سال 2020 است، از آنجا که بانوان محجبه اغلب برای پوشیدن بسیاری از ترندهای سال محدودیت دارند، اما باید دانست که هرگز حجاب نباید مانع از داشتن استایل مد روز باشد.

در میان انواع تاپ و شومیزی که در سال جدید ترند هستند، انواع تاپ نیم تنه و شانه یک طرفی بسیار محبوب و پرطرفدار بودند و توسط بیشتر برندهای لاکچری و به دنبال آن تولید کننده‌های متوسط، طراحی و تولید شد اما کمتر مورد توجه بانوانی که حفظ حجاب برایشان مهم است، قرار گرفت. بسیاری از بانوان با حجاب نمیدانند که همین ترندها را می توان همزمان با حفظ کامل حجاب در سبک پوشش خود استفاده کنند. هرچند در مراسم و دورهمی ‌های زنانه اکثر بانوان محجبه ایرانی با شیک‌ترین و به روزترین لباس‌های ظاهر می‌شوند، اما کمتر خانم‌هایی هستند تا بتوانند بین استایل به روز و حجاب همخوانی و تعادل را ایجاد کنند.

یکی از روش‌هایی که اغلب مدل‌های کشورهای اسلامی مانند لبنان و ترکیه و عمارات برای پوشیدن تاپ انتخای می‌کنند، پوشیدن شومیز یا بلوز سفید در لایه زیریرن است.

1-استفاده از شومیز سفید به عنوان لایه زیرین

چطور با حفظ حجاب می‌توان تاپ پوشید؟

شومیز سفید با آستین‌های پف که خود از ترندهای بسیار محبوب امسال می‌باشد، بسیاری از بلاگرهای باحجابِ معروف مد و فشن، در سال 2020 از پیراهن دکمه‌دار سفید و خنک تابستانی و سپس تاپ‌های ترند سال را که شامل مدل‌های بندی، یقه های یک طرفه و کشی هستند را پوشیده‌اند.

چطور با حفظ حجاب می‌توان تاپ پوشید؟

2- پوشیدن بادی

بادی لباس زنانه‌ای جذب و چسبان است و از قسمت زیرین با دکمه بسته می‌شود، بادی ها ممکن است با طراحی‌های متفاوت تولید شوند و کاربردهای مختلفی داشته باشند. این لباس‌ها می‌توانند دارای یقه باشند یا بدون یقه باشند. می‌توانند آستین دار یا بدون آستین و پادار یا بدون پا باشند.

چطور با حفظ حجاب می‌توان تاپ پوشید؟

مورد استفاده بادی بیشتر برای زیره کت و دامن یا کت شلوار است. برای پوشیدن بادی از زیر تاپ می‌توان یقه‌های بسته و بادی آستین بلند و رنگ مشکی یا کرم را انتخاب کرد.

3- پوشیدن بلوز یقه اسکی سفید یا مشکی

بسیاری از مدل‌ها ئ اینفلوئنسرهای حوزه مد در کشورهای اسلامی در سال 2020 بلوزهای یقه اسکی به رنگ سفید یا مشکی با برای پوشیدن انواع تاپ‌های مد روز انتخاب کردند.

چطور با حفظ حجاب می‌توان تاپ پوشید؟

در تصاویر زیر که از صفحات مدل‌های محجبه با تعداد فالور بالایی کشورهای اسلامی برداشته است، می‌توانید از این استایل ایده بگیرید. و بدانید که حجاب هیچ گاه محدود کننده نیست.

چطور با حفظ حجاب می‌توان تاپ پوشید؟ چطور با حفظ حجاب می‌توان تاپ پوشید؟ چطور با حفظ حجاب می‌توان تاپ پوشید؟ چطور با حفظ حجاب می‌توان تاپ پوشید؟ چطور با حفظ حجاب می‌توان تاپ پوشید؟ چطور با حفظ حجاب می‌توان تاپ پوشید؟ چطور با حفظ حجاب می‌توان تاپ پوشید؟ چطور با حفظ حجاب می‌توان تاپ پوشید؟

منبع:بخارمگ

نظر بدهید