سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند
کافه خواندنی

سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند

1.6Kبازدید

آیا شما نیز تاکنون به این فکر کرده اید که با یک سلبریتی ازدواج کنید یا دستکم رویای آن را در سر داشته اید؟ شاید به نظرتان چنین چیزی غیرممکن باشد، اما سلبریتی‌های بسیاری هستند که با اشخاص عادی که برای مدتی طرفدار خود آن‌ها یا آثارشان بوده اند ازدواج کرده اند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما را با تعدادی از سلبریتی‌های دوست داشتنی آشنا کنیم که ترجیح دادند با طرفدارانشان ازدواج کنند.

۱. پاتریک دمپسی

سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند

یکی از حرفه‌هایی که می‌تواند شما را به سلبریتی‌ها نزدیک سازد آرایشگری است. پاتریک دمپسی، بازیگر سریال «آناتومی گری» (Grey’s Anatomy) در سال ۲۰۰۵ و پس از اینکه موهایش را نزد آرایشگری به نام جیلین فینک اصلاح کرد که گریمور نیز بوده و از قبل دمپسی را می‌شناخت. این دو مدتی بعد با هم ازدواج کردند هر چند با داشتن ۳ بچه، فینک در اوایل سال ۲۰۱۵ از دمپسی جدا شد.

2. آرون پال

سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند

یکی از بهترین مکان‌ها برای ملاقات با سلبریتی‌ها فستیوال موسیقی سالانه کواپلا در ایندیو، کالیفرنیا است. این همان جایی است که آرون پال، ستاره سریال «بریکینگ بد» (Breaking Bad) با همسر کنونی اش، لورن پارسکیان آشنا شد، زنی که پال را می‌شناخت و از طرفداران «بریکینگ بد» به شمار می‌رفت. وقتی از پال در مورد مکان محبوب او برای گذراندن تعطیلات سوال شد جواب او چنین بود: «هر جایی که به فستیوال موسیقی ربط داشته باشد. من و لورن معتاد فستیوال‌های موسیقی هستیم. ما در کواچلا با هم آشنا شدیم». حتی عروسی آن‌ها نیز با تم کارناوال برگزار شد.

3. جولیا رابرتز

سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند

جولیا رابرتز با یک مرد حرفه‌ای در دنیای هالیوود ازدواج کرده که البته مشهور نیست. شوهر او یک فیلم بردار به نام دانیل مودر است که در سال ۲۰۰۰ و هنگام بازی در فیلم «مکزیکی» (The Mexican) با او آشنا شده و دو سال بعد ازدواج کردند. شایعاتی در مورد جدایی این دو وجود دارد، اما همکار بودن با یک سلبریتی برای آشنایی بیشتر بسیار مهم است.

4. کیم کارداشیان

سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند

کانیه وست به محض اولین دیدارش با کیم کارداشیان در سال ۲۰۰۴ و زمانی که کیم هنوز به دستیار برندی بود شیفته او شد و پس از دیدن عکس‌های کیم در تعطیلات ۲۰۰۶ در پاریس نیز عشق او به همسر آینده اش بیشتر شد. علاقه او به کیم چنان زیاد بود که حتی سعی کرد او را از ادامه رابطه با کریس هامفریز باز دارد. اگر چه کانیه در به هم زدن رابطه کیم و همفریز پیش از عروسی شان ناموفق بود، اما رابطه این دو خیلی زود به تیرگی گرایید و کانیه در نهایت فرصتی که دنبالش می‌گشت را بدست آورد و به کیم پیشنهاد ازدواج داد.

5. آدام سندلر

سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند

جکی سندلر یکی از طرفداران آدام سندلر بود که در سال ۱۹۹۹ در فیلم «پدر بزرگ» (Big Daddy) با او همبازی شد. مدت کوتاهی پس از انتشار فیلم، این دو با هم نامزد شده و در سال ۲۰۰۳ با هم ازدواج کردند. پس از «پدر بزرگ» نیز جکی در نقش‌های کوچکی از فیلم‌هایی که همسرش در آن‌ها بازی می‌کند حضور می‌یابد.

6. مت دیمون

سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند

یکی از نمونه‌های آشنایی در رستوران با همسر معمولی آینده در سال ۲۰۰۳ رخ داد زمانی که مت دیمون در حال بازی در فیلم «وابسته به تو» (Stuck on You) در میامی بود در رستوران محل کار همسر کنونی اش، لوسیانا باروسو، که یک زن آرژانتینی الاصل است با او آشنا شد. ظاهراً باروسو به دیمون کمک کرد که از دست مردمی که از او امضا می‌خواستند خلاص شود و نشان داد که مانند دیگر طرفداران نیست. گفته می‌شود که باروسو از قبل از طرفداران دیمون و فیلم هایش بود. پس از این حادثه بود که این دو نامزد شده و در سال ۲۰۰۵ با هم ازدواج کردند. اکنون آن‌ها دارای سه فرزند هستند: ایزابلا، جیا و استلا.

7. لیزا بونت

سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند

جیسون موموآ از زمانی که ۸ سال سن داشت از طرفداران لیزا بونت، همسر کنونی اش بود. موموآ همسر آینده اش را در سریال «شو کازبی» (The Cosby Show) و از همان نوجوانی می‌دانست که روزی با این زن ازدواج خواهد کرد. در نهایت در سال ۲۰۰۵ بود که موموآ توانست در یک کلوب موسیقی جاز در لس آنجلس و از طریق دوستانش با بونت آشنا شده و از همان شب کنار هم ماندند. این دو در نهایت در سال ۲۰۱۷ و داشتن دو بچه به طور رسمی با هم ازدواج کردند.

8. جان تراولتا

سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند

کلی پرستون بعد از این که عکس جان تراولتا را روی پوستر فیلم موزیکال «گریس» (Grease) دید شیفته او شد. وی خود در این باره چنین گفته است: «چیزی مانند صاعقه بود. از سینما بیرون آمدم و پوستر گریس را دیدم و فهمیدم که روزی با او خواهم بود. می‌دانستم. حدود ۱۶ سال سن داشتم. واقعاً می‌دانستم و با خود گفتم که با آن مرد ازدواج خواهم کرد». این دو در نهایت در سال ۱۹۹۱ با هم ازدواج کردند و هنوز هم با هم زندگی خوبی دارند.

9. کونان اوبراین

سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند

کونان اوبراین همسرش، لیزا پاول، را در سال ۲۰۰۰ هنگام فیلم برداری یکی از اپیزود‌های «آخر شب با کونان اوبراین» (Late Night with Conan O’Brieen) در میان تماشاگران دید. دوربین برنامه یک لحظه روی لیزا پاول زووم می‌کند و اوبراین شیفته او می‌شود. این دو در سال ۲۰۰۲ با هم ازدواج کرده و اکنون دو فرزند دارند.

10. کوین بیکن

سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند

کایرا سجویک در دهه ۱۹۷۰ و در یک مغازه لبنیات فروشی زمانی که خود ۱۳ ساله و کوین بیکن ۱۹ ساله بود با او آشنا شد. او به تازگی بیکن را در یک نمایش دیده و برادرش او را ترغیب کرد که با بیکن صحبت کند. بیکن در مورد آشنایی با همسر آینده اش چنین گفته است: «یک دختر کوچولو آنجا بود که به تازگی نمایش مرا دیده بود و برادرش به او گفت “تو آن بازیگر را دوست داری، برو به او بگو که دوستش داری” و او کایرا بود». بعد‌ها این دو دوباره در هنگام فیلم تلویزیونی «آسمان لیمویی» (Lemon Sky) در سال ۱۹۸۸ با هم ملاقات کردند و با پایان فیلم برداری رابطه این و شکل گرفته بود. اکنون ۳۰ سال از آن زمان می‌گذرد و کوین بیکن و کایرا هنوز هم رابطه عاشقانه‌ای دارند.

11. تام کروز

سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند

تام کروز و کیتی هولمز اگر چه دیگر با هم زندگی نمی‌کنند، اما کیتی در یک مصاحبه گفته بود که همیشه طرفدار تام کروز بوده و می‌خواسته با او ازدواج کند. کیتی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۵ در این باره چنین گفته است: «از لحظه‌ای که او را ملاقات کردم انگار که او را از همان اول می‌شناختم. هیجان زده شده بودم. او شگفت انگیزترین مرد جهان بود. او بسیار مهربان و بخشنده بود و به افراد زیادی کمک می‌کند؛ و باعث می‌شود طوری که تا حالا نخندیده ایم بخندم و او یک دوست بسیار خوب است».

برترین ها

نظر بدهید