سرگرمی‌های جالب هالیوودی‌ها در اوقات فراغت
کافه خواندنی

سرگرمی‌های جالب هالیوودی‌ها در اوقات فراغت

1.56Kبازدید

زندگی تنها خوردن، خوابیدن یا حتی کار کردن نیست. ما باید از زندگی مان آنطور که باید لذت ببریم. حتی اگر سرمان با کار بسیار گرم است، باید اوقاتی را برای انجام فعالیت‌های مورد علاقه مان باز کنیم. اما این سرگرمی برای هر فردی به یک شکل است. بعضی‌ها دوست دارند که آن را صرف هنر کنند، برخی دیگر صرف ورزش یا حتی آشپزی…، اما ستاره‌های هالیوود چگونه اوقات فراغت شان را پر می‌کنند؟ اگر دوست دارید که با سرگرمی‌های مورد علاقه ستاره‌ها آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

ویل اسمیت

ویل اسمیت

به نظر شما ویل اسمیت هنرپیشه، خواننده هیپ هاپ، دوبلور و همچنین تهیه کننده آمریکایی در اوقات فراغت اش چه می‌کند؟ شاید برایتان جالب باشد بدانید که او به بازی شمشیر بازی علاقه زیادی دارد. بله، او جز کار کمدی، توانا‌هایی دیگری هم دارد. در سال ۲۰۱۰ خبری منتشر شد مبنی بر این که دیوید و بکهام و ویل اسمیت توسط تام کروز به دنیای ورزش معرفی شدند. اگرچه دیوید بکهام ورزش را به طور حرفه‌ای ادامه داد، اما ویل اسمیت تنها به چشم سرگرمی به آن نگاه کرد. طبق گزارشات، او به قدری به شمشیربازی علاقمند است که در خانه اش یک اتاق مخصوص شمشیربازی دارد. البته خودش در این باره می‌گوید: «شمشیر بازی آنقدر‌ها که شما فکر می‌کنید، برای من جدی نیست. من بیشتر به عنوان سرگرمی به آن نگاه می‌کنم، به خصوص که برای زانوهایم هم ضرر دارد.»

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج در میان ستاره ها، به داشتن شخصیتی عجیب و غریب شهرت دارد. این موضوع در مورد سرگرمی‌های او نیز صادق است. البته در ابتدا این را بگوییم که او فوق العاده ثروتمند است، از این رو سرگرمی‌های او هم دیدن دارد. نیکلاس کیج عاشق خرید کاخ است. او تاکنون حدود ۱۵ خانه خریده که قیمت آن‌ها بین ۱۸.۵ تا ۲۵ میلیون دلار تخمین زده شده است. البته طبیعی ست که ستاره‌های مشهور جهان خانه‌های زیادی داشته باشند، اما خانه‌های نیکلاس کیج فرق دارند. شاید بهتر باشد که به جای خانه، نام قصر یا کاخ را برای آن‌ها بگذاریم. او عاشق خانه‌های باستانی است، اما تنها خرید قصر‌های قدیمی او را قانع نمی‌کند، بلکه او یک اسکلت سر دایناسور، یک قبر و یک اکتاپوس برای یکی از کاخ هایش خریده که ۱۵۰ هزار دلار برای او هزینه برداشت.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی جزو ستاره‌هایی ست که حتی زمانی که در سینما فعالیت ندارد، باز هم مرکز توجه است. یکی از کار‌های او که توجهات زیادی از هوادارانش را به خود جلب کرد، کلکسیون خنجرهایش بود. خودش در این باره می‌گوید: «یکی از سرگرمی‌های زندگی من جمع کردم مدل‌های مختلف خنجر است. من از سن ۱۲ سالگی خنجر‌های مورد علاقه ام را جمع کرده ام و هنوز هم که هنوز به جمع آوری این کلکسیون علاقه دارم.» او به هر شهر که سفر می‌کند، یکی از خنجر‌های سنتی آنجا را می‌خرد و به مجموعه خنجرهایش می‌افزاید. او از تماشای خنجر‌های کشور‌های مختلف، که طرح و ساخت‌های متفاوتی دارند، لذت می‌برد. آیا واقعا به آنجلینا جولی می‌آید که شخصیتی به این خشنی داشته باشد؟!

پاریس هیلتون

پاریس هیلتون

شخصیت پاریس هیلتون خشونت آنجلینا جولی را ندارد بلکه برعکس، او عاشق طبیعت است. شاید فکر کنید او، که صاحب یکی از مشهورترین هتل‌های جهان و به تبع ثروتمندترین افراد جهان است، باید سرگرمی متفاوتی داشته باشد، اما اینگونه نیست. در واقع اگر بگوییم که او در اوقات فراغت اش چه می‌کند، خنده تان می‌گیرد. پاریس هیلتون، عاشق قورباغه گرفتن است. او خودش در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۵ اعتراف کرد که عاشق شکار قورباغه است. او چندین مزرعه دارد که یکی از آن‌ها در جزیره‌ای واقع شده که پاریس در اوقات فراغت اش به هدف شکار قورباغه به آنجا می‌رود. البته او پس از گرفت قورباغه‌ها آن‌ها را در طبیعت رها می‌کند، اما همین سرگرمی او هم برای فردی مثل او کمی عجیب است.

پنه لوپه کروز

پنه لوپه کروز

پنه لوپه کروز یکی از ستاره‌هایی ست که همیشه استایل لباس پوشیدن اش روی فرش قرمز، مرکز توجهات است. شاید فکر کنید که او شب قبل ساعت‌های زیادی را صرف پیدا کردن و اتو کردن لباس هایش می‌کند، اما در واقع چنین نیست. چیزی که به او در مرتب بودن کمک می‌کند، علاقه او به چوب لباسی ست. او خودش اعتراف کرده که حدود ۵۰۰ چوب لباسی دارد که هر یک از لباس هایش را روی یکی از آن‌ها قرار داده است. به گفته او: «یکی از سرگرمی‌های من خرید چوب لباسی ست. من چوب لباسی‌های زیادی را در اندازه و رنگ‌های متفاوت دارم که از دیدن آن‌ها واقعا لذت می‌برم.» با آنهمه چوب لباسی، طبیعی ست که لباس‌های او هیچوقت چروک نمی‌شوند. در واقع او نیازی ندارد که لباس هایش را تا کند یا این که ۲ لباس را روی یک چوب رختی آویزان کند.

کلودیا شیفر

کلودیا شیفر

یکی دیگر از سرگرمی‌های عجیب ستاره ها، سرگرمی کلودیا شیفر است. کلودیا شیفر بازیگر و مدل اهل آلمان است که از فیلم‌های او می‌توان به بازی در «زولندر» و «در واقع عشق» اشاره کرد. در مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۱۱ از او شد، او در مورد سرگرمی مورد علاقه اش گفت: «اگر به خانه من بیایید، متوجه می‌شوید که سرگرمی من چیست. خانه من پر از نقاشی حشرات است. من صبح‌ها به عشق این که از حشرات نقاشی بکشم، از خواب بیدار می‌شوم.» این مدل آمریکایی، حتی علاقه اش را هم در استایل لباس پوشیدنش نشان می‌دهد و از آن هراسی ندارد. اگر به طرح‌های لباس‌های او دقت بیشتری کنید، علاقه او را به حشرات متوجه می‌شوید.

تیور سوئیفت

تیور سوئیفت

استعداد تیور سوئیفت بر کسی پنهان نیست البته شاید شما تنها استعداد خوانندگی و نوازدگی او را بدانید، اما استعداد‌های او به همین دو مورد ختم نمی‌شود. او توانایی زیادی در درست کردن کاردستی نیز دارد. به گفته خودش: «من عاشق گوی برفم. تعطیلات کریسمس که می‌شود، یکی از تفریحات من این است که با دوستانم گوی‌های برفی درست و آن‌ها را از جا‌های مختلف خانه آویزان می‌کنیم. در واقع من دوست دارم که اوقات فراغت ام را با کاردستی پر کنم.» از ستاره با استعدادی، چون تیلور سوئیفت، این سرگرمی عجیب نیست.

رابرت پتینسون

رابرت پتینسون

رابرت پتینسون از زمانی که در سریال «Twilight» بازی کرده، توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. مطمئنا از استعداد او در بازیگری و مادلینگ آگاهید، اما آیا می‌دانستید که او یک نوازنده حرفه‌ای ست؟ بله، او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اوقات فراغت اش را با نواختن ساز‌های مختلف پر می‌کند. او در پیانو، گیتار و ویولونسل استاد است به طوری که حتی آهنگسازی نیز می‌کند. او ۲ مورد از آهنگ‌های Twilight به نام‌های Never Think و Let Me Sign را نیز خوانده است. همچنین ۳ آهنگ برای فیلم How to Be نیز اجرا کرد. البته او در یکی از مصاحبه‌های خود در سال ۲۰۱۷ گفت که دیگر به اندازه قبل به موسیقی نمی‌پردازد و تمام توان و انرژی خود را برای بازیگری صرف می‌کند، اما خب اگر وقتی آزاد برایش پیدا شود، مطمئنا آن را صرف نواختن سازهایش می‌کند.

منبع: therichest
منبع : برترین ها

نظر بدهید