یقه اسکی مردانه
مدل لباس مردانه

ست کردن یقه اسکی مردانه

2.5Kبازدید

یکی از محبوب‌ترین پوشیدنی‌های فصل سرد سال همین گرم‌پوش‌های دستباف یا ماشین‌بافت است که به‌وفور زیر کت شلوار رسمی با اورکت و پالتو پوشیده می‌شود البته این تن‌پوش قابلیت پوشیدن همراه شلوار جین و تیپ‌های اسپرت را هم دارد، اگر شما هم کلکسیونی از رنگ‌های متنوع این پلیور یا بلوز‌های یقه اسکی در کمدتان دارید باید ابتدا مطمئن باشید که این لباس با این شکل یقه تناسب خوبی با اندام و شکل ظاهری شما دارد. در غیر این‌صورت بهتر است ظاهر خود را با یک انتخاب اشتباه نازیبا نکنید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که آیا یقه اسکی به شما می‌آید یا نه.

درباره خوش‌پوشی با این سبک یقه‌ها پیشنهاد می‌کنیم پیراهن یقه اسکی را همراه کت بپوشید و جوانان اسپرت‌پوش هم با یک جین تیره یا روشن حتی می‌توانند آن را به تن کنند و با این سبک لباس کفش رسمی یا با جین کفش کالج به پا کنید.

یقه اسکی مردانه

با این شیوه شما یک تیپ مردانه پرطرفدار پاییزی ـ زمستانی زده‌اید. ولی اگر دنبال تیپ‌های مدرن‌تر و گرم‌تر هستید ،پوشیدن ژاکت یا کتی چرم و خوش دوخت حتما به تیپ مردانه شما زیبایی بیشتری دارد.

ست کردن یقه اسکی

کت اسپرت:

استفاده از کت اسپرت در کنار یک لباس بقه اسکی فیت، رهایی از استایل روزانه شما در محل کار و همچنین جدی به نظر رسیدن بیشتر شما را به همراه دارد. نکته مهم در این مورد این است که می بایست از لباس های تک رنگ استفاده کنید.

یقه اسکی مردانه

جلیقه اداری:

جلیقه های شیک اداری به همراه یک ژاکت گرم و لباس یقه اسکی، ترکیبی بی نظیر را به همراه دارد.

یقه اسکی مردانه یقه اسکی مردانه

کت بارانی:

در کل هر چیزی که شبیه کت های بارانی و یا لباس های کابوی ها باشد، مناسب به نظر می رسد .

یقه اسکی مردانه

منبع: جنتلمرد

نظر بدهید