ست کردن رنگ و مدل کیف با کفش آری یا نه
کافه خواندنی

ست کردن رنگ و مدل کیف با کفش آری یا نه

3.11Kبازدید

مدل کیف زنانه را طوری انتخاب کنیم که به کفشمان بیاید یا اینکه کیف را باید با لباس‌های دیگر یا حتی روسری‌مان ست کنیم؟ مسئله این است! اگر شما هم اهل دنیای مد هستید و به خوبی می‌دانید چه چیزهایی را باید برای

خودتان بخرید یا چه مدل لباسی شما را بهتر از همیشه نشان می‌دهد شاید هنگام خرید کیف زنانه مورد علاقه‌تان با این سوال مواجه شده‌اید که کفش ست آن را باید بخرید یا نه؟

نگران نباشید، این سوالی است که برای دهه‌ها ذهن زنان خوش تیپ را به خود مشغول کرده است و اگر تعارف نکنیم باید بگوییم که ست کردن مدل کیف زنانه با کفش و داشتن چندن ست کیف و کفش کار بسیار هزینه‌بری است.

پس برای آنکه خوش تیپ بمانیم و درست لباس بپوشیم باید بدانیم برای خرید کیف زنانه مورد علاقه‌مان باید چقدر به مسئله انتخاب کفش توجه کنیم و قوانین ست کردن کیف و کفش چه چیزهایی هستند؟

راز ست کردن کیف زنانه و یک جفت کفش شیک

دنبال شباهت دقیق نروید

لازم نیست رنگ و طرح کیف و کفش درست مثل هم باشد یا حتما سراغ خرید مدل کیف زنانه ای بروید که ست کفش آن نیز در همان مغازه است. کافی است ترکیب رنگ کیف با یکی از کفش‌هایتان سازگاری داشته باشد یا طرح آن‌ها نزدیک به هم باشد. مثلا اگر یک جفت کفش مشکی با طرح کوچک سفید دارید، آن‌ها را به زیباترین شکل می‌توانید با یک مدل کیف زنانه سفید با لبه دوزی مشکی ست کنید.

ست کردن رنگ و مدل کیف با کفش آری یا نه

یک مدل کیف زنانه آبی رنگ با هر کفش آبی رنگ دیگری شامل آبی کم‌رنگ، سرمه‌ای یا فیروزه‌ای ظاهر خوبی دارد و اگر یک مدل کیف زنانه با طرح پوست حیوان را انتخاب کرده‌اید راه پیش روی شما خرید کفش قهوه‌ای یا مشکی است.

به جنس پارچه کیف توجه کنید

جنس پارچه کیف زنانه‌ای که انتخاب کرده‌اید به اندازه طرح و رنگ آن می‌تواند به شما در ست کردن آن با کفش کمک کند. به این ترتیب اگر یک کیف و کفش با پارچه شبیه به هم اما طرح متفاوت دارید می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر ست کنید. مثلا یک کیف جین با کتانی جین زیباترین ست را به وجود می‌آورد که در عین داشتن ظاهر زنانه، روزمره نیز هست، یا کفش زنانه‌ای که در روی آن مخمل به کار رفته است را با یک کیف مخملی ست کنید.

به ظرافت مدل کیف زنانه ای که انتخاب می‌کنید دقت کنید

اگر یک کیف زنانه بزرگ را می‌خرید کفشی که با آن ست می‌کنید نباید چندان به چشم بیاید، بهتر است سراغ یک مدل کفش زنانه ظریف بروید. با یک کیف دستی زنانه بزرگ بهتر است یک جفت کفش پاشنه بلند ظریف بپوشید. به این ترتیب استایل متناسبی خواهید داشت.

ست کردن رنگ و مدل کیف با کفش آری یا نه

نیم بوت را با کیف بزرگ بپوشید

اگر می‌خواهید نیم بوت زنانه مورد علاقه‌تان را در یک روز زمستانی بپوشید بهتر است یک کیف بزرگ را دست بگیرید. از طرف دیگر بوت بلند برای کیف دوشی زنانه انتخاب مناسبی است.

کیف زنانه چرم برای کفش ساده تخت است

مدل کیف زنانه چرم را می‌توانید با کفش تخت و ساده مشکی ست کنید. اگر روی کیف چرم شما جزییات طلایی رنگ کار شده است یک کفش پاشنه بلند با زیره طلایی رنگ بهترین انتخاب شما است، ستی که شما را برای یک مهمانی شب درخشان و شیک می‌کند.

برای مد روز قانون مدل کیف آزادانه‌تر است

اگر شما هم طرفدار مد روز هستید برای ست کردن مدل کیف زنانه با بقیه لباس‌ها آزادی بیشتری دارید. شما با کمی دقت در انتخاب لباس‌های دیگرتان می‌توانید یک کیف دستی کوچک را با کفش اسپرت زنانه خودتان بپوشید و به راحتی رنگ یا طرح کیف را با سایر لباس‌های خود ست کنید، مثلا روسری.

ست کردن رنگ و مدل کیف با کفش آری یا نه

کسانی که برای ظاهر خودشان ارزش ویژه‌ای قائلند هر روز صبح برای انتخاب لباس می‌توانند این قوانین ساده را مرور کنند، آن‌ها همچنین یک فروشگاه معتبر را برای خرید اجناس با کیفی در نظر می‌گیرند.

ست کردن رنگ و مدل کیف با کفش آری یا نه

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل از جدیدترین مجموعه‌های معتبرترین نام‌های دنیا مد برای شما زیباترین ست کیف و کفش زنانه و انواع مدل کیف زنانه را یک جا جمع کرده است تا در عین خرید بهترین‌ها، آسان خرید کنید. پس اگر قصد خرید کیف زنانه جدیدی را دارید سری به مجموعه کیف‌های مجلسی تا اسپرت دیجی استایل بزنید و از خرید خود لذت ببرید.

منبع:دیجی استایل

نظر بدهید