ست کردن رنگ بنفش با طلایی
کافه خواندنی

ست کردن رنگ بنفش با طلایی

3.67Kبازدید

رنگ بنفش از رنگ های بسیار خاص هست که در هنگام خرید ممکنه دچار شک و دو دلی بشین و اگه با شخصی که زیاد شاد و سرزنده نیست به خرید برین مطمئنا رای شمارو برای خرید یه لباس بنفش رنگ میزنه!

انتخاب کردن رنگ بنفش جسارت خاصی میخواد و از دید خارجی ها رنگ سلطنتی و با کلاسی به حساب میاد. در دوران قدیم بنفش یه رنگ خیلی نایاب بود که فقط افراد ثروتمند میتونستن این رنگ رو برای پوشش خودشون انتخاب کنن.

ست کردن رنگ بنفش با طلایی

اکثر خانوم های مسن و دختران جوان طرفدار این رنگ هستن چون بسیار آرامش بخشه و شادی ایجاد میکنه و اگه به خوبی با رنگ های دیگه ست بشه جلوه ی زیبایی رو از شما به نمایش میزاره.خانوم هایی که خوش پوش و خوش سلیقه هستن حتما این رنگ رو برای لباس خودشون انتخاب میکنن.این رنگ به خصوص برای لباس های رسمی انتخاب خوب و شایسته ای هست.

اگه در ست کردن رنگ لباس فردی جسور و با اعتماد به نفس هستین مجبور نیستین از پوشیدن رنگ های مکمل با هم خودداری کنین .یه راه مناسب برای پوشیدن لباس های مکمل با همدیگه اینه که یه رنگ مکمل رو با رنگ ملایم تر متضادش بپوشین. به عنوان مثال ست کردن لباس رنگ بنفش با شال و کفش و یا اکسسوری طلایی رنگ میتونه ترکیب خوبی باشه.

رنگ بنفش با اکثر رنگ ها همخوانی داره اما وقتی با رنگ طلایی تلفیق میشه فوق العاده به نظر میرسه. این دورنگ باهم پوست شمارو لطیف تر و زنانگی شمارو به نمایش میزاره .ترکیب لباس طلایی رنگ با اکسسوری بنفش هم پیشنهاد میشه و تیپ شمارو از حالت روزانه و خیلی رسمی در میاره و لباس تون رو به پوششی مناسب برای شب بیرون رفتن با دوستانتون تبدیل میکنه .

رنگ طلایی از اون رنگ هایی هست که با لباس بنفش رنگ شما جنگ میکنه ،به خصوص اگه جواهرات و زیور آلات طلایی و بنفش رنگ هم داشته باشین،اون وقته که به همراه یه کیف طلایی ستاره ی مجلس میشین.داشتن جواهرات طلایی به کامل شدن ست شما کمک میکنه.برای خاص و متفاوت شدن تیپ تون به جای استفاده از کیف های معمولی ،یه کیف کوچک طلایی رنگ رو میتونین انتخاب کنین. توجه به همین نکات شمارو شیک پوش نشون میده.

منبع:ست شو

نظر بدهید