9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن
کافه خواندنی

ستارگان زن چگونه عیوب اندام ‌شان را پنهان می‌کنند

1.05Kبازدید

البسه، بدلیجات و زیورآلات زیبا ابزاری هستند که می تواند علاوه بر افزودن زیبایی، عیوب و نکات منفی چهره و اندام را برطرف کنند، برخی ستاره ها هم با کمک گرفتن از این ترفندها در پوشش خود، برخی ایرادات اندام خود را پنهان می‌کنند.

افراد مشهور ، دقیقاً مانند ما ، نقص هایی دارند ، اما به دلیل اینکه شخصیت های معروفی هستند ، مجبورند به طور مداوم به دنبال راه های جدید و مؤثر برای بی‌عیب و نقص بودن خود باشند. این مثالها را در این مطلب با هم بررسی می‌کنیم، تا ببینید ستاره‌های مشهور دنیا هم بی نقص نیستند اما چگونه همیشه زیبا و بی نقص به نظرتان می‌آیند. فقط یک تغییر کوچک در لباس یا اکسسوری می‌تواند اشکال اندامی را از نظر پنهان کند.

سارا جسیکا پارکر حجم بیشتری به بالا تنه خود میدهد

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

سارا جسیکا پارکر به عنوان یک نماد مُد تلقی می‌شود، او می داند چگونه نقاط قوت و زیبای خود را بیشتر نشان دهد و نقص های خود را با دقت پنهان کند. به عنوان مثال، با ایجاد تغییراتی در طرح لباس و نوع پارچه، اشکال نیم تنه بالای خود را اصلاح می‌کند.به جای اینکه با عمل‌های جراحی زیبایی نقص‌های بدن خود را بهبود ببخشد، با هوشمندی در انتخاب لباس اشکال کوچکی سینه هایش را پنهان می کند.

اگر همین مشکل را دارید ، از رنگهای شاد و پررنگ یا طرح‌های بزرگ و همچنین چین دار کردن لباس در بالا تنه، گره‌هایی در قسمت یقه و همچنین یقه هفت یا مشابه آن استفاده کنید. روش دیگر قرار دادن لایه هایی از اسفنج در زیر لباس است.

آنجلینا جولی شانه های گسترده و باسن کوچک خود را پنهان می‌کند

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

آنجلینا جولی ، یکی از زیباترین بازیگران زن هالیوود ، می داند چگونه خودش را درست و بی عیب ظاهری نشان دهد. و شانه های وسیع او مانع از زیبا دیده شدن او نمی شود.

اگر همین مشکل را دارید، ژالکت های بزرگ و آستین سرخود، گردنبندهای حجیم در قسمت بالاتر از سینه و دامن‌های پیلی دار و کرکی را انتخاب کنید.

رم یقه هایی که پشت گردن می افتند هم برای خانم هایی با شانه های درشت و توپر مناسب است به شرطی که بندی که دور گردن می افتد به هیچ وجه نازک نباشد. بهتر است همراه این لباس ها به جای اشاپ از نیم کت های تنگ استفاده کنید که رنگ تیره دارند.

ریس ویترسپون طوری لباس می‌پوشد تا بلندتر دیده شود

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

ریس ویترسپون برنده اسکار و گلدن گلوپ امریکایی، با قد 1.57 متر که از بیشتر ستارگان کوتاهتر است با انتخاب دقیق لباس و کفش بلندتر به نظر می‌رسد” علاوه بر آن او خوب میداند که لباس یکرنگ و استایل مونوکروم قدش بلندتر نشان دیده شود.

اگر همین مشکل را دارید ، پیراهن‌های کمی بالای زانو یا روی زانو بپوشید، از کفش‌های پمپ با لژ مخفی در قسمت پنجه استفاده کنید. علاوه بر این لباس و شلوار تک رنگ، باعث بلند قد دیده شدن شما می شود. هر چه تضاد رنگی بیشتری بین بالاتنه و پایین تنه‌ی پوشش شما باشد، قد شما کوتاه تر دیده می شود. پس همیشه به حفظ هارمونی رنگ های استایلتان توجه ویژه نشان دهید.

ویکتوریا بکهام بسیار ریز نقش است

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

ویکتوریا بکهام علی‌رغم رسیدگی بسیار به اندام خود و ورزش هنوز بسیار ریز نقش است، اما ما آن را به دلیل سبک منحصر به فردش نمی بینیم.

اگر همین مشکل را دارید ، شلوارهای گشاد ، بلوزهای پف و چین دار و کت‌های راسته و یقه انگلیسی بپوشید. او کمتر لباس کوتاه میپوشد.

کوتاه پوشیدن اصولا هیچ وقت مورد تائید ما نیست، در این مورد تاکید دوچندان است، پس حواس تان باشد هیچ گاه شلوار، مانتو، دامن و پیراهن های کوتاه نپوشید، اگر دنبال بلند و کشیده تر به نظر رسیدن هستید، دور هر لباس کوتاهی را خط بکشید.

کیرا نایتلی به طور ماهرانه پاهای کوتاه خود را پنهان می کند

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

کیرا نایتلی علی رغم اینکه طبیعتاً از بدن و پاهای کوتاه و نامتناسب برخوردار است و پاهایش به نسبت بدن کمی کوتاه هستند ، اما ماهرانه نقص های خود را پنهان می کند، با شکستن بدن در قسمت کمر به کمک فرم لباس یا بستن کمربند، از لحاظ بصری پاهای بلندی ایجاد می کند.

اگر همین مشکل را دارید ، پیراهن‌های کمردار،شلوار و دامن‌های فاق بلند بپوشید و در بالاترین قسمت بدن خود کمربند، ببندید.

لباس یا مانتویی که می‌پوشید کمربند دارد، بهتر است آن را تا زیر سینه‌ها بالا بیاورید و آنجا ببندید. بستن کمربند در زیر کمر باعث می‌شود طول پاها کوتاه تر از حالت عادی دیده شود. همچنین پوشیدن شلوارهای فاق بلند و بالا بستن کمربند شلوارها، باعث می‌شود قد شما بلندتر به نظر برسد.

تیلدا سوینتون اندازه کفش بزرگ خود را پنهان می کند

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

تیلدا سوینتون ستاره بریتانیایی فیلم بنجامین باتن، با سایز کفش 42 که در بین زنان بزرگ پا به شمار می‌رود.به طرز ماهرانه ای این ایراد را با پوشیدن کفش‌هایی دو تکه در قسمت پنجه از برند شنل و همچنین کفش‌هایی با پنچه گرد، پنهان می‌کند.

اگر مشکل مشابهی دارید ، کفش های پنچه گرد و دو تکه در قسمت پنجه مانند آنچه تیلدا سوینتون پوشیده است را انتخاب کنید.

مگان مارکل سعی دارد گودی کمر خود را بیشتر نشان دهد

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

مگان مارکل نمونه ای کامل از یک دختر با اندام “مستطیل” است ،اما او می‌داند که چگونه با ایجاد ساعت شنی در اندام خود این عیب را برطرف کند، با بستن کمربند در جای صحیح و پوشیدن پیراهن و دامن‌های اندامی از نظر بصری در کمر خود گودی ایجاد می‌کند.

اگر شما هم همین مشکل را دارید و در قسمت پهلو اندام پهنی دارید، با بستن کمربند و پوشیدن پیراهن و دامن‌های اندامی این عیب را برطرف کنید.

ونسا هاجنز کوتاهی گردنش را پنهان می‌کند

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

خواننده معروف امریکایی ونسا هاجنز با وجود زیبایی صدا و چهره، گردن کوتاهی دارد، او با بستن موها در بالای سر، گردنبندهای بلند و یقه‌های چسبان باعث بلندتر دیده شدن گردن خود می‌شود.

کیت وینسلت می داند چطور لاغرتر به نظر برسد

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

کیت وینسلت ستاره محبوب تایتانیک می داند که با وجود داشتن سایز کمی بزرگ و اندام پُر ،چگونه جذاب باشد. او با تأکید بر نکات مثبت اندام خود و توجه به جلوه هر چه بیشتر آنها همیشه بسیار زیبا و جذاب ظاهر می‌شود.

اگر همین مشکل را دارید، با انتخاب لباس اندامی در قسمتهای زیباتر بدن خود، یقه‌ها و لباس‌های نامتقارن، پارچه‌های کمی ضخیم و گردنبندهای ظریف یا نداشتن کردنبند، باریکتر و ظریفتر به نظر خواهید رسید.

منبع: bright side

نظر بدهید