برندی که کفش‌های کهنه روانه بازار کرد!
کافه خواندنی

سبک کفش‌های کهنه روانه بازار شد

2.59Kبازدید

یک برند ایتالیایی کفش‌هایی را طراحی کرده که در ظاهر کهنه، پوسیده و پاره به نظر می‌رسد.

یک برند ایتالیایی کفش با نام «Golden Goose» در شبکه های اجتماعی اسنیکری را به قیمت 530 دلار به فروش گذاشت.

چیزی که این کفش را از دیگر کفش ها متفاوت می کند، طراحی آن است. این کفش به گونه ای طراحی شده که انگار کهنه، پوسیده و پاره است اما جالب است که برای پرداخت آن باید چند صد دلار هزینه کرد.

به گزارش برترین ها، مردم در شبکه های اجتماعی عکس العمل های منفی به این کفش نشان دادند. خیلی ها این اقدام را توهینی به قشر طبقه پایین جامعه دانستند. به عنوان مثال فردی در توییتر خود نوشت: «خیلی از مردم به دلیل فقر، کیسه های پلاستیکی به پا می کنند. آنها حتی پول یک جفت کفش را هم ندارند، چه برسه به کفش زوار در رفته ای که به قیمت 530 دلار به حراج گذاشته شده!»

اما خود این برند نوشت: «امروزه حدود 43.1 میلیون آمریکایی در فقر زندگی می کنند و ما از این که جرات آن را داشتیم که ظاهر کهنه را در اولویت کارمان قرار دهیم، به خودمان افتخار می کنیم. این ایده یکی از بزرگ ترین ترندهای مد و فشن امسال خواهد بود.»

البته برند گلدن گوس تنها برندی نیست که دست به چنین اقدامی زده است، برندهای لوکس دیگری چون بالنسیاگا نیز لباس هایی که به ظاهر کهنه یا مضحک و غیر قابل استفاده می باشند را به قیمت های کلانی چون 9000 دلار به حراج گذاشته بود.

ما مخالف این خلاقیت باشیم یا نه، این برند توانسته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند و مردم را وادار کند به فقری که اطراف شان را گرفته، بیشتر بیاندیشند.

سبک کفش‌های کهنه روانه بازار شد سبک کفش‌های کهنه روانه بازار شد سبک کفش‌های کهنه روانه بازار شد سبک کفش‌های کهنه روانه بازار شد

نظر بدهید