زیباترین چهره‌ها از جشنواره فیلم ونیز
کافه خواندنی

زیباترین چهره‌ها از جشنواره فیلم ونیز

1.97Kبازدید

جشنواره فیلم ونیز چند هفته پیش در شهر تاریخی ونیز برگزار شد و چهره‌های مطرح دنیای سینما در آن حضور به هم رساندند. وقتی صحبت از جشنواره‌های سینمایی و مراسمی مانند اسکار می‌شود همه به فیلم‌های اکران شده و جوایز اعطا شده توجه می‌کنند اما در کنار بحث‌های سینمایی همیشه ظاهر شرکت کنندگان در مراسم نیز مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد و زیباترین چهره‌ها و بهترین لباس‌ها نیز در مراسم فرش قرمز انتخاب می‌شوند. جشنواره فیلم ونیز هم از این قاعده مستنثی نبوده است و شرکت کنندگان در این مراسم نیز سعی کردند با بهترین ظاهر و زیباترین لباس‌ها حاضر شوند و تحسین بقیه را برانگیزند. در این مطلب زیباترین چهره‌های جشنواره فیلم ونیز و روش آرایش آن‌ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

اما استون

اما استون

اما استون که در حال حاضر جزو ستاره‌های سینما محسوب می‌شود از شرکت کنندگان در جشنواره فیلم ونیز بود که با ظاهری زیبا و جذاب در این مراسم حاضر شده بود. آرایش اما استون از یک سایه یاسی کمرنگ اکلیلی تشکیل شده بود که اطراف پلک‌ها و گوشه چشم‌هایش را پوشانده و حالتی رویایی به آن داده بود. رژ لب او نیز به رنگ صورتی پررنگ و هماهنگ با بقیه آرایش او انتخاب شده بود. این آرایش ملایم و زیبا در مجموع ترکیب کاملی با رنگ قرمز موهای اما استون به وجود آورده و با آن در تضاد و ناهماهنگی نبود.

الک وک

الک وک

الک وک مدل بریتانیایی- سودانی با آرایشی بسیار خاص در جشنواره فیلم ونیز ظاهر شد که توجه همه را به خود جلب کرد. این مدل کهنه کار که در چهارده سالگی از سودان گریخته و به بریتانیا پناهنده شده است و سابقه‌ای طولانی در مدلینگ برای برندهای مختلف دارد در این مراسم از یک رنگ تند و روشن به عنوان رژگونه استفاده کرده بود که گرمی خاصی به چهره تیره و متفاوت او داده بود و با آن هماهنگ شده بود. او رنگ رژ لب خود را نیز کاملا متفاوت‌تر از رنگ رژگونه انتخاب کرده و سراغ یک رنگ آلبالویی تیره رفته بود.

سارا سامپیو از زیباترین چهره‌های جشنواره فیلم ونیز

سارا سامپیو

سارا سامپیو یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های سال‌های اخیر است که همیشه زیباترین آرایش‌ها را برای خود انتخاب می‌کند. آرایش او برای جشنواره فیلم ونیز یک آرایش ملایم بود که از خط چشم دنباله دار ساده‌ای تشکیل شده بود و بقیه قسمت‌های آرایش او اعم از ابروهای پر و لب‌های برجسته‌اش کاملا طبیعی و زیبا بوده و چندان به چشم نمی‌آمد. مدل موی او نیز یک مدل نیمه باز کلاسیک بود که با چوکر زیبای روی گردنش هماهنگی کاملی داشت. این آرایش ساده و جذاب می‌تواند الگوی مناسبی برای آرایش خانم‌های جوان در موقعیت‌های مختلف باشد.

لیدی گاگا

لیدی گاگا

همه ما لیدی گاگا را با آرایش‌های عجیب و غیرمعمولش می‌شناسیم اما او مدتی است که تیپ‌های کلاسیک و باشکوه را ترجیح می‌دهد و کمتر سراغ سبک‌های آوانگارد و عجیب می‌رود. این خواننده بااستعداد و برجسته که اخیرا وارد صنعت سینما هم شده است در جشنواره فیلم ونیز هم ظاهری کلاسیک و باشکوه برای خود انتخاب کرده بود. تاکید او در این آرایش بیشتر روی چشم‌هایش بود و همان طور که معمولا در مراسم فرش قرمز مرسوم است مژه‌هایی پر و بلند برای خود ساخته بود که این آرایش چشم زیبا با یک رژ لب صورتی کمرنگ و مدل مو و لباسش ترکیبی عالی به وجود آورده بود.

کارولینا کرسنتینی

کارولینا کرسنتینی

کارولینا کرسنتینی بازیگر ایتالیایی هم از شرکت کنندگان در جشنواره فیلم ونیز بود که با ظاهری زیبا و جذاب در مراسم فرش قرمز ظاهر شد. او یک مدل موی ساده اما باشکوه برای آرایش موهای خود انتخاب کرده بود و آرایش چهره او نیز از یک رژ لب قرمز تند با رژگونه و سایه ملایم تشکیل شده بود که ظاهری هماهنگ و متعادل به چهره وی می‌داد و با لباس و مدل موی او نیز ترکیبی عالی به وجود آورده بود. راز زیبایی این آرایش در انتخاب یک نقطه کانونی است که آرایش لب‌های او را شامل می‌شد و بقیه قسمت‌ها تا حد زیادی طبیعی و ملایم کار شده بود.

کیت بلانشت از زیباترین چهره‌های جشنواره فیلم ونیز

کیت بلانشت

همه کیت بلانشت ستاره سینما را از نقش‌های به یادماندنی‌اش در فیلم‌هایی مثل ارباب حلقه‌ها، یاسمن غمگین، کارول و … می‌شناسند. این بازیگر بااستعداد، در زمینه مد و زیبایی هم سلیقه و خلاقیت قابل قبولی دارد و همیشه بهترین‌ها و متفاوت‌ترین‌ها را برای خود انتخاب می‌کند. حضور کیت بلانشت در جشنواره ونیز هم سرشار بسیار چشمگیر و باشکوه بود که از یک مدل موی باب مرتب و لباسی حریر تشکیل شده بود. آرایش چهره او نیز شامل دو رنگ خنثی و تیره برای سایه و یک رژ لب هلویی ملایم بود که زیبایی خاصی به چهره ساده وی داده بود.

داکوتا جانسون

داکوتا جانسون

داکوتا جانسون نه تنها بازیگر شناخته شده‌ای است که از یک خانواده هنرمند برآمده است بلکه جزو چهره‌های مد و زیبایی هم هست و بارها به عنوان چهره‌های برندهای مطرحی مثل گوچی انتخاب شده است. او در آرایش هم سلیقه خوبی دارد و همیشه با ظاهری جذاب و چشمگیر در مراسم فرش قرمز ظاهر می‌شود. چهره او در مراسم جشنواره فیلم ونیز هم به خوبی و هنرمندانه آرایش شده بود که این آرایش از یک سایه شکلاتی، کمی ریمل و یک رژ لب کالباسی ساده تشکیل شده بود، چیزی که شاید بیشتر خانم‌ها به عنوان آرایش روزمره هم قبول نداشته باشند!

کلوئی گریس مورتز

کلوئی گریس مورتز

کلوئی گریس مورتز از ستارگان جوان هالیوود که از بازیگری را از کودک آغاز کرده و تاکنون در فیلم‌های پرفروش و موفق بسیاری ایفای نقش کرده است. کلوئی نیز از شرکت کنندگان در مراسم فرش قرمز جشنواره ونیز بود که آرایشی خاص و متفاوت برای خود انتخاب کرده بود. سایه چشم سبز-آبی او هرچند انتخابی جسورانه به نظر می‌رسید اما چهره او را زیبا و جذاب کرده و با رنگ چشم و مدل مو و همچنین رنگ لباس او نیز هماهنگی کاملی به وجود آورده بود. همان طور که می‌دانید رنگ‌های روشن برای سایه جزو ترندهای جدید آرایش است که شما هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

نائومی واتس

نائومی واتس

نائومی واتس بازیگر استرالیایی و شناخته شده هالیوود است که در فیلم‌های بسیاری ایفای نقش کرده و همچنان فعال و پرکار است. حضور نائومی واتس در جشنواره ونیز حضوری ساده اما زیبا بود که با یک مدل موی باب حجم دار و یک لباس تووری یقه بلند کامل شده بود. آرایش چهره نائومی واتس هم کاملا ملایم و تابستانی بود و حالتی براق و طبیعی داشت. این آرایش که بیشتر روی چشم‌ها تاکید داشت با کمی ریمل و خط چشم و یک برق لب ساده کامل شده و ظاهری زیبا به نائومی واتس داده بود.

ناتالی پورتمن از زیباترین چهره‌های جشنواره فیلم ونیز

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن از چهره‌های محبوب و پرطرفدار و البته موفق و حرفه‌ای هالیوود است که کار خود را از کودکی آغاز کرده و جوایز متعددی را هم در کارنامه خود دارد. آرایش ناتالی پورتمن برای جشنواره فیلم ونیز آرایشی زیبا و کامل بود که حالتی با شکوه به چهره وی داده و با لباس پرزرق و برق وی هماهنگی کاملی داشت. او در این آرایش از یک رژ لب صورتی مات با آرایش چشم دودی بنفش و قهوه‌ای استفاده کرده بود که حالتی اکلیلی هم داشت و چهره او را دراماتیک‌تر و جذاب‌تر کرده بود.

داکوتا فنینگ

داکوتا فنینگ

داکوتا فنینگ خواهر بزرگ‌تر ال فنینگ است که علی رغم سن کم حضوری طولانی مدت و پررنگ در سینما داشته است و جزو چهره‌های جذاب و زیبای نسل جدید سینمای هالیوود به شمار می‌رود. او برای حضور در مراسم فرش قرمز در جشنواره ونیز آرایشی کاملا ساده و ملایم انتخاب کرده بود که با مدل موی ساده او نیز کاملا هماهنگ بود. رنگ‌های آرایش او در حیطه رنگ‌های خنثی مثل هلویی و مسی بودند و تنها قسمتی که در آرایش داکوتا جلب توجه می‌کرد مژه‌های تیره و ابروهای پرپشت و مرتب شده او بود.

منبع: مجله قرمز

نظر بدهید