زنان مشهور تاریخ
کافه خواندنی

زنان مشهور فیلم های تاریخی در واقعیت چه شکلی هستند؟

2.25Kبازدید

زنان مشهور زیادی در تاریخ وجود دارند که شخصیت اصلی فیلم ها هستند. زنانی که هر کدام با زیبایی منحصر به فردشان یک مرد را مجذوب خود کرده اند و آن مرد به نام عشق دنیا را تغییر داده است. اما در واقعیت همه چیز به این سادگی ها نیست زیرا چیزی فراتر از زیبایی شان آن ها را به شهرت رسانده و نامشان را در تاریخ ثبت کرده است. در ادامه با این زنان زیبای مشهور در واقعیت آشنا شوید .

بانی پارکر

زنان مشهور تاریخ

در دوره رکود اقتصادی بزرگ در آمریکا بانی و کلاید زوج سارق بسیار مشهور شدند. آن ها با هم در خانه یکی از دوستان مشترک شان آشنا شدند. بانی یک پیشخدمت بود از زندگی خود متنفر بود و احساس می کرد کلاید بارو مردی است که با او زندگی هیچوقت کسل کننده نمی شود. پلیس او را دزد و قاتل می شناخت اما در هیچکدام از این عملیات حضور او ثابت نشده بود.

در سال ۱۹۶۷ فیم بانی و کلاید ساخته شد و ۲ جایزه اسکار گرفت. فای دوناوی نقش شخصیت اصلی فیلم بانی پارکر را ایفا کرده است.

لینا کاوالیری

زنان مشهور تاریخ

لینا یک خواننده اپرا آمریکایی است که ابتدا حرفه اش را با خوانندگی در رستوران ها شروع کرد تا به شهرت جهانی رسید. او اولین مدلی است که کارت پستال های زیادی با عکس او در تمام شهرهای اروپایی به فروش رسید. الکساندر ایوانوویچ عاشق او بود اما امپراطور اجازه این ازدواج را نداد. لینا بارها ازدواج کرد اما هیچکدام از ازدواج هایش شاد و موفق نبود.

جینا لولوبریجیدا نام بازیگری است که نقش لینا را در فیلم Beautiful but Dangerous ایفا کرده است.

باربارا رادزیویل

زنان مشهور تاریخ

باربارا رادزیویل ملکه لهستان و دوشس لیتوانی بود. او با زیگیسموند دوم ازدواج کرد که دیوانه وار عاشقش بود اما مادرش “بونا” از باربارا متنفر بود. بونا همان کسی است که باربارا را بعد از ملکه شدن مسموم کرد و زیگیسموند بعد از مرگ باربارا هرگز با مادرش حرف نزد.

در سال ۱۹۸۲ داستان این ملکه لهستانی در فیلم An Epitaph for Barbara Radziwill ساخته شد و آنا دیمنا نقش باربارا را در فیلم ایفا کرده است.

آن بولین

زنان مشهور تاریخ

آن بولین همسر دوم هنری هشتم پادشاه انگلستان بود که بعد از اولین ازدواج پادشاه با هم آشنا شدند. آن بعد از ازدواج با پادشاه شخصیت واقعی خودش را نشان داد. او بیش از حد ولخرجی می کرد و جشن های باشکوه و پرهزینه برگزار می کرد. گفته شده است هنری هشتم برای خلاص شدن از آن و ازدواج با همسر سومش جین سیمور او را به تهمت رابطه نامشروع گردن زد.

این داستان غم انگیز در فیلم The Other Boleyn Girl به تصویر کشیده شده است و ناتالی پورتمن نقش آن را در فیلم به خوبی ایفا کرده است.

والیس سیمپسون

زنان مشهور تاریخ

در سال ۱۹۳۶ پرنس ادوارد دوک ویندسور از سلطنت استعفا داد تا بتواند با بازیگر آمریکایی والیس سیمپسون که دو بار سابقه ازدواج ناموفق داشت ازدواج کند. ادوارد ۳۶ ساله و والیس ۱ سال از او جوان تر بود. ادوارد بعد از مرگ پدرش باید جانشین او می شد اما باید بین عشق و تخت پادشاهی یکی را انتخاب می کرد. آن ها تا سال ۱۹۷۲ که ادوارد به علت بیماری سرطان از دنیا رفت با هم زندگی کردند.

آندره آ ریسبرو در فیلم W.E نقش والیس سیمپسون را ایفا کرده است.

ملکه ویکتوریا

زنان مشهور تاریخ

در دوره حکومت ملکه ویکتوریا بریتانیا بسیار رونق گرفت و مردم او را دوست داشتند. او تاثیر رژیم سلطنتی را در زندگی مردم عادی کاهش داد و تنها کسی بود که می توانست بدون تجملات زندگی کند. ملکه عاشق همسرش آلبرت بود و او را دوست داشت. آن ها صاحب ۹ فرزند شدند فرزندانی که با خاندان سلطنتی در سرتاسر اروپا ازدواج کردند.

امیلی بلانت نقش ملکه ویکتوریا را در فیلم The Young Victoria ایفا کرده است.

منبع : بدونیم

نظر بدهید