زرد پاستلی ترند تابستانی برای لاک ناخن
کافه خواندنی

زرد پاستلی ترند تابستانی برای لاک ناخن

3.07Kبازدید

این روز های تابستان و ترند های جذاب و رنگارنگش دل همه ما را برده است. اصلا تابستان بای دیفالت باحال و جذاب است چه برسد به اینکه یک سری ترند های باحال و رنگی هم چاشنی آن بشوند. امروز با ترند لاک ناخن برای تابستان آمده ایم؛ ترندی ملایم و زیبا که خود لطافت خورشید است. زرد پاستلی ترند لاک ناخن برای تابستان ۲۰۱۹ است که می توانی از آن لذت ببری و بعد از انجام یک مانیکور حرفه ای با عطر لیمو، رنگ لیمویی یواش را هم خیلی ریز و سوسکی روی ناخن هایت داشته باشی. از آنجایی که این زرد های ظریف و الهام گرفته از ساحل های تابستانی، برای ناخن ها ترند شده اند، می توانی در کنارش از استایل های حصیری و تابستانی ات کمال لذت را ببری.

وقتی زرد پاستلی ترند لاک ناخن در تابستان می شود

زرد پاستلی ترند تابستانی برای لاک ناخن

رنگ های نود، صورتی رز و صدفی های ظریف و ملایم جزو رنگ های کلاسیک و همیشگی برای ناخن ها هستند که در هر فصلی جذابند و با هر رنگ لباسی ست می شوند. با این حال تابستان امسال کمی دلش تنوع می خواهد تنوع ملایم و خنک با عطر تازه لیمو. رنگ زرد خود خود تابستان است و چقدر خوب است که این رنگ تبدیل به گزینه مورد علاقه مان برای این فصل است. البته سوال اینجاست که آیا زدن این رنگ روی ناخن ها شبیه نقاشی بهارک ۲ ساله از تهران نمی شود؟ و مهد کودکی به نظر نمی رسیم؟ باید در جواب بگویم که نه عزیزم با رعایت یک سری نکات می توانی این لیمویی جذاب را تبدیل به یک رنگ شیک و بالغ در استایلت کنی. مثلا اینکه سعی کن رنگ زردی را انتخاب کنی که خیلی کدر نباشد و خیلی هم شب رنگ نباشد. یک لیمویی ملایم که درخشش خاصی دارد. شبیه یک بستنی لیمویی در یک عصر گرم تابستانی یا لیمویی پاستلی در جعبه مداد شمعی ها.

زرد پاستلی ترند تابستانی برای لاک ناخن

داشتن یک مانیکور تمیز و حرفه ای هم برای این رنگ لازم است و حتی می توانی از لاک های ژلیش استفاده کنی که درخشش خاصی هم داشته باشد اما می دانی که این لاک ها نباید طولانی مدت روی ناخن هایت بمانند. ناخن های مرتب، کوتاه و مانیکور شده در کنار این ترند تابستانی بی نظیر می شوند و دست هایت را حسابی شیک می کند. سعی کن در کنارش از اکسسوری های سفید هم استفاده کنی. اگر پوستت را هم کمی برنزه کرده باشی که دیگر من خودم اولین نفری هستم که برای داشتن این دست های جذاب و زیبا می میرم. انتخاب فرم ناخن های مربعی یا بادامی هم بسته به سلیقه خودت می تواند صورت گیرد.

برای داشتن ناخن های زرد رنگ زیبا و درخشان باید از یک لاکی استفاده کنی که پوشش دهی خوبی داشته باشد و در نهایت هم از یک تاپ کت براق روی آن استفاده کنی. حتی بهتر است قبل از زدن این لاک های رنگ روشن مثل لیمویی، صورتی کریستالی و سفید ابتدا ناخن هایت را پولیش کنی تا هیچ شیار و نا صافی روی آن نباشد و خطوط ناخنت از زیر لاک های کم رنگ بیرون نزند؛ سپس بعد از گرفتن کوتیکول اضافه ناخن، اطراف آن را با یک روغن مغذی یا ویتامین E چرب کن و از یک لاک پایه قبل از زدن لاک اصلی استفاده کن. بعد لاک اصلی را دو بار بزن و بگذار کاملا خشک شود. در نهایت از یک تاپ کت براق برای اتمام کار استفاده کن و از داشتن این کوچک های لیمویی و جذاب لذت ببر.

این تابستان پر از رنگ و شادی است پس تا می توانی از داشتن حال خوب در این روز ها لذت ببر.

منبع : منودلیار

نظر بدهید