رویداد مد پیشرو Fashion scout event
کافه خواندنی

رویداد مد پیشرو Fashion scout event

1.47Kبازدید

رویداد فشن اسکات, ویترین مد بین المللی برای پیشگامان مد, بزرگترین ویترین مستقل انگلستان برای شکوفایی برترین طراحان و ایجاد تمایل بیشتر در طراحان تازه کار ، برای دفاع، پرورش و نمایش استعداد طراحی خلاق از سراسر جهان و راه اندازی برای صدها طراح در هفته مد لندن, پاریس و اکراین است و افتخار دارد این ویترین بین المللی را جشن بگیرد.

رویداد مد پیشرو Fashion scout event

فشن اسکات با سابقه ۱۰ ساله با بیش از ۴۰۰ کت واک , در حقیقت برای جلب توجه و نمایش زیرکانه در جهت نمایان ساختن تجربه و قدرت طراحی در لندن و اکراین اجرا می شود.

هدف رویداد مد پیشرو

ایجاد یک جذابیت در جهت نمایش کارهای طراحانی چون پیت پیلوتو، فدرر فلدر، دیوید کوما، ویلیام تامپست، اودون چوی، پام هگ، فیدر گولان، کریگ لاورنس، بارتمن و سایگل، آگی و سم و اخیرا تلویح الجزایر، Xiao LI، GYO YUNI KIMCHOE و. رابرتز وود. در کنار برجسته ترین استعداد های بریتانیایی.
فشن اسکات, برای تولید کنندگان و طراحان بین المللی انتخاب شده از جمله تولید کنندگان از چین، اسکاندیناوی، شرق اروپا، شرق میانه و آسیا تدارک دیده شده است.

رویداد مد پیشرو Fashion scout event

فشن اسکات هرساله به صورت دوره ای با برترین رسانه ها و مشتریان و خریداران از جمله آنا وینتور, هیلاری الکساندر, سارا مینو, سوزی منکز, لوسیندا چمبرز, و سارا مرئر , به خوبیِ شخصیت های جهانی مد و فشن , مانند کیت موس, دیوید گاندی, و هنری هلند , ارائه خواهد شد.

رویداد مد پیشرو Fashion scout event

فشن اسکات توسط چهار کارشناس صنعتی داوری میشود. از جمله این کارشناسان, مارتین رابرتز مدرس مد اسکات، هیلاری الکساندر خبرنگار بنام مد و داور بعدی مدل بریتانیایی، آدریان روبرتس، مدیر آموزش در آکادمی مد رم و مدیر پروژه های صنعتی Biljana Poposka-Roberts در هفته مدرن تحصیلات تکمیلی میباشند.
گروه داوران از کارشناسان صنایع, رسانه ها و مشاوران کسب و کار بوده و داوری خود را بر اساس دیدگاه خلاقانه برند و کیفیت کار و فرصت های تجاری به انجام می رسانند.

رویداد مد پیشرو Fashion scout event

این مرکز علاوه بر پرورش استعداد‌های خلاق در بریتانیا، امکانات مختلفی برای طراحان بین المللی از کشورهایی مانند چین، اسکاندیناوی، شرق اروپا، شرق میانه و آسیا فراهم می‌کند.

منبع:چی مده

نظر بدهید