روغن بائوباب
کافه زیبایی

روغن بائوباب علیه چین و چروک‌های پوست

641بازدید

روغن بائوباب از دانه های یافت شده در غلاف درخت گرمسیری بائوباب استخراج می شود، به دلیل مزایای پوستی فراوان شناخته شده است. روغن بائوباب یک مرطوب کننده گیاهی است که سبک است و سریع جذب می شود و سرشار از مواد مغذی است که فواید زیادی برای سلامت پوست دارد.

به گزارش وب سایت “tuobenessere” ایتالیا، فواید روغن بائوباب برای پوست به دلیل محتوای بالای آنتی اکسیدان، ویتامین ها و اسیدهای چرب امگا است.

روغن بائوباب

روغن بائوباب یک درمان بسیار مفید در برابر چین و چروک های پوست در نظر گرفته می شود زیرا به دلیل داشتن مقدار زیادی ویتامین C به طور موثری با پیری پوست مقابله می‌کند و سپس به یک منبع مهم کلاژن برای مبارزه با چین و چروک و خطوط ظریف تبدیل می‌شود و کمک بزرگی به تقویت آن می کند و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.

روغن بائوباب باعث تحریک تشکیل کلاژن می شود و بنابراین استفاده از آن باعث سفت شدن پوست و کمتر دیده شدن چین و چروک می شود.

روغن بائوباب

همچنین سرشار از ویتامین E و C است بنابراین محصولی است که می تواند سلامت پوست را بهبود بخشد و برای کاهش چین و چروک صورت و گردن ایده آل است. علاوه بر این، ویتامین های موجود در روغن بائوباب به کاهش و جلوگیری از چین و چروک حاصل از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید کمک می کند.

برای استفاده از مزایای روغن بائوباب و کاهش چین و چروک پوست، می توان از چندین روش از جمله افزودن 4 قطره از آن به کرم صورت شبانه برای صاف شدن پوست و کاهش چین و چروک پوست استفاده کرد.

روغن بائوباب

همچنین می توان چند قطره روغن بائوباب را روی انگشتان دست قرار داد، سپس صورت و گردن را با احتیاط و به آرامی ماساژ داد و این عمل را هر عصر به مدت 3 هفته متوالی تکرار کرد. توصیه می شود روغن بائوباب را در طول تابستان در یخچال نگهداری کنید تا با استفاده از آن به نتایج خوبی برسید.

روغن بائوباب

تابناک باتو

نظر بدهید