روش کانتورینگ صورت با استفاده از کانسیلر
کافه زیبایی

روش کانتورینگ صورت با استفاده از کانسیلر

1.45Kبازدید

کانتورینگ روش مناسب و قابل اعتمادی برای فرم دادن به اجزای صورت هنگام آرایش است. اما گاهی اوقات یکسری مشکلات سر راهمان قرار می گیرد مثلا در خانه نیستیم و پالت کانتورینگ را همراه خود نداریم و مشکلاتی از این قبیل. در چنین شرایطی باید به دنبال راه چاره ای باشیم و از وسایل آرایشی دیگر به عنوان جایگزین کانتورینگ استفاده کنیم. پیشنهاد ما در این مقاله این است که در میان تمام لوازم آرایشی کانسیلر می تواند بهترین جایگزین برای کانتورینگ باشد. از مزایای دیگر کانسیلر این است که فضای کمتری نسبت به کانتورینگ در کیف آرایشی اشغال می کند. به علاوه بدون استفاده از برس های آرایشی صورت را به خوبی فرم می دهد.

برای کانتورینگ صورت با کانسیلر باید از دو رنگ کانسیلر با فرمول مات که به راحتی ترکیب می شود استفاده کرد. بهترین برندهای آرایشی که می توانید برای این کار استفاده کنید موارد زیر هستند:

L’Oréal Infallible Pro Glow Concealer یاUrban Decay Naked Skin Complete Coverage Concealer

روش کانتورینگ صورت با استفاده از کانسیلر روش کانتورینگ صورت با استفاده از کانسیلر

کانسیلرهایی که استفاده می کنید باید یکی از آن ها به منظور برجسته تر نشان دادن اجزای صورت دو درجه روشن تر از رنگ پوست تان باشد و دیگری به منظور فرم دادن به اجزای صورت دو درجه تیره تر از رنگ پوست تان باشد. برای تکمیل کار در انتها به یک پد اسفنجی مرطوب نیاز دارید. پیشنهاد ما این است که به جای آب این پدها را با اسپری صورت مرطوب کنید.

در ادامه با استفاده از این روش مرحله به مرحله بیاموزیم که چگونه با کانسیلر صورت را کانتورینگ کنیم.

مرحله اول: کانتور

روش کانتورینگ صورت با استفاده از کانسیلر

بعد از زدن کرم فونداسیون روی صورت کانسیلر تیره که دو درجه از پوست تان تیره تر است را بردارید و روی استخوان گونه و دو طرف بینی و روی قسمت گیجگاه پیشانی برای فرم دادن به اجزای صورت بزنید. البته بسته به فرم صورت می توان تصمیم گرفت که کانسیلر تیره را در کدام قسمت از اجزای صورت باید به کار برد. به عنوان مثال اگر فرم صورت تان لوزی شکل است پیشنهاد می کنیم کانسیلر تیره را از قسمت گیجگاه پیشانی شروع کنید. اما اگر فرم صورت تان قلبی شکل است کانسیلر تیره را در قسمت پیشانی استفاده کنید.

مرحله دوم: کانسیل

روش کانتورینگ صورت با استفاده از کانسیلر

کانسیلر روشن را بردارید و زیر گودی چشم ها به شکل مثلثی بزنید و تا قسمت پل بینی ادامه دهید. از خطوط کانتور تیره برای مشخص کردن قسمت هایی که می خواهید کانسیلر روشن بزنید استفاده کنید.

مرحله سوم: ترکیب

روش کانتورینگ صورت با استفاده از کانسیلر

بعد از این که نقشه کانتورینگ را روی صورت مشخص کردید باید از یک اسفنج مرطوب برای ترکیب کردن آن ها استفاده کنید. اسفنج مرطوب شده با اسپری صورت را بردارید و کانسیلرها را روی صورت به آرامی ترکیب کنید. همانطور که در تصویر می بینید آرایش صورت با این روش کاملا زیبا و بسیار طبیعی به نظر می رسد. این روش کانتورینگ بسیار آسان و سریع است و زمانی که وقتی برای آماده شدن ندارید می توانید با استفاده از آن در کوتاه ترین زمان صورت تان را آرایش کنید.

منبع : بدونیم

نظر بدهید