روش های ست کردن شلوار اسلش در استایل روزمره
مدل لباس مردانه

روش های ست کردن شلوار اسلش در استایل روزمره

2.05Kبازدید

با بالا گرفتن تب لباس های ورزشی، شلوارهای جین و کتان صاحب رقیب های جدیدی شده اند. شلوار اسلش آیتم نسبتاً جدیدی است که در چند سال اخیر به عضوی مهم و ضروری در کمد لباس بسیاری از آقایان تبدیل شده و بر عرصه مد و استایل روزمره حکمرانی می کند. کاربرد این شلوار راحت، دیگر تنها محدود به تمزینات ورزشی نیست و به لباسی مناسب برای اکثر موقعیت ها تبدیل شده است.

شلوار اسلش چیست؟

شلوار اسلش در ابتدا تنها به عنوان لباس ورزشی تولید می شد. این شلوار سبک و راحت، ظاهری اسپورت دارد و از قسمت ران تا ساق پا تنگ تر می شود. این تنگ شدن گاهی به کمک کش های پهن صورت می گیرد و گاهی این خود پارچه است که تنگ می شود.

روش های ست کردن شلوار اسلش در استایل روزمره

یکی از دلایل محبوبیت این مدل شلوار، وجود ترندهای ورزشی مختلف در دنیای مد است. بعد از ظهور این ترندهای جذاب، شلوار اسلش دیگر تنها یک شلوار ورزشی راحت و یا ارزان قیمت نیست؛ بلکه شلواری است که در صورت ست شدن با  لباس های مناسب، بسیار هم مدرن و جذاب خواهد بود. همچنین به دلیل وجود انواع مختلف شلوار اسلش، علاوه بر موقعیت های اسپرت و ورزشی، می توانید در موقعیت های رسمی تر نیز از آن استفاده کنید.

شلوار اسلش را چگونه ست کنیم

امروزه شلوار اسلش را می توان به روش های مختلفی ست کرد. با اینکه در دسته بندی انواع شلوار، اسلش کاملا یک شلوار غیر رسمی است، اما می توان آن را طوری ست کرد که در مراسم و موقعیت های رسمی تر هم قابل پوشیدن باشد. البته ماهیت این شلوار ورزشی است و به همین دلیل است که می توان آن را با سایر لباس های غیررسمی مثل تیشرت یا سویشرت نیز استفاده نمود. در ادامه با روش های مختلف ست کردن شلوار اسلش آشنا می شوید.

با سویشرت

با اینکه احتمالا از ترکیب شلوار اسلش و سویشرت بیشتر برای لم دادن روی مبل استفاده می کنید، اما این ست می تواند یک ترکیب کاملاً شیک برای استایل روزمره شما باشد. با وجود ترندهای ورزشی جذاب، چنین ترکیب هایی می توانند بیش از پیش برای استایل روزمره مورد استفاده قرار گیرند. برای اینکه ظاهرتان آراسته تر شود، می توانید از کتانی ها و بوت های شیک در کنار شلوارتان استفاده کنید.

با تیشرت

هدف از پوشیدن این شلوار، راحتی و غیررسمی بودن آن است. با ست کردن این شلوار به همراه تیشرت، به این هدف جامه ی عمل می پوشانید. این استایل برای دورهمی های آخر هفته گزینه مناسب و راحتی است. فقط حواستان باشد که تیشرت تان کاملاً اندازه اندام تان بوده و دمپای شلوارتان تا روی مچ پا، یا کمی بالاتر، از آن باشد. این کار باعث می شود ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید.

با سویشرت ورزشی

ترکیب شلوار اسلش با سویشرت ورزشی، حال و هوای فوق العاده اسپورتی دارد؛ برای درخشیدن بیشتر با این استایل، از کتانی های ورزشی و کلاه کپ استفاده کنید.

با پلیور کلاه دار

این روزها ترکیب پلیور کلاه دار یا هودی، با شلوار اسلش گزینه غیررسمی مناسبی است. از این استایل می توان در موقعیت های مختلف روزمره مثل رفتن به خرید یا کافی شاپ استفاده کرد. اگر می خواهید استایل تان کمی متمایز تر شود، می توانید چند عدد لباس را روی هم بپوشید.

با کت جین

کت جین انتخابی عالی برای ست شدن با این شلوار است. این آیتم غیررسمی و درعین حال جذاب، ظاهرتان را تکمیل کرده و استایل آخرهفته خوبی برایتان خلق می کند. اگر به دنبال این هستید که به ظاهر خود کمی صلابت ببخشید، کت جین حتما گزینه ای عالی برای ست کردن با شلوار اسلش تان است.

با کت چرم

شاید بیشتر تمایل داشته باشید که کت چرم را با انواع مدل های شلوار جین بپوشید، اما بد نیست گاهی شلوار اسلش را نیز با این کت امتحان کنید. تلفیق یک شلوار نرم و راحت ورزشی با یک کت سفت و چرم ظاهری مدرن و ورزشی خلق می کند.

با کت بلیزر

این شلوار به صورت شگفت انگیزی ترکیب پذیر است؛ تا جایی که حتی می توان آن را با کت بلیزر نیز ست کرد. این ترکیب شیک و راحت، بسیار منحصر به فرد است و ظاهری چشمگیر خلق می کند. بهتر است در این ترکیب از رنگ های تیره و یا خنثی استفاده کنید و بلیزری را انتخاب کنید که ساده تر باشد. به جای پیراهن مردانه هم از یک بلوز دکمه دار یا یک بلوز بافتنی بهره ببرید.

با تیشرت پولو

تیشرت پولو هم مثل شلوار اسلش آیتمی جذاب با حال و هوای ورزشی است. برای داشتن ظاهری غیررسمی با این تیشرت، از شلوار اسلش نرم و سبک استفاده کنید. اگر می خواهید کمی رسمی تر باشید، بهتر است جنس شلوارتان کمی ضخیم تر باشد. اگر رنگ شلوارتان ساده است، سعی کنید از تیشرت طرح دار استفاده کنید. طرح تیشرت باعث می شود بلوز و شلوارتان بهتر با هم ترکیب شوند.

با پیراهن مردانه

تلفیق شلوار اسلش و پیراهن مردانه می تواند جایگزین ایده آلی برای لباس های نیمه رسمی همیشگی تان باشد. گرچه به نظر نمی رسد که این دو آیتم با هم جور باشند، اما به نحو عجیبی با هم ست می شوند. یک پیراهن آستین بلند مرتب و تمیز، گزینه ای عالی است. اگر می خواهید ظاهر رسمی تری داشته باشید، می توانید پیراهن تان را داخل شلوار بگذارید.

با کاپشن

کاپشن یکی از محبوب ترین لباس های مد روزمره و آیتمی ضروری برای کمد لباس هایتان است. کاپشن همچنین گزینه ای ایده آل برای ست شدن با شلوار اسلش به شمار می رود. کاپشن های کوتاه نه تنها کمک می کنند شلوارتان را بهتر نمایش دهید، بلکه با حس و حال راحت و ورزشی خود، استایل تان را کامل می کنند.

کفش مناسب برای شلوار اسلش

این شلوار را می توان با انواع مختلفی از کفش ها پوشید. اما اگر به دنبال گزینه ای مطمئن هستید، کتانی های ساق بلند بهترین انتخاب برای شما می باشند. سعی کنید کتانی های تان تمیز باشند تا ظاهرتان آراسته و شیک باشد. اگر می خواهید استایلی نیمه رسمی داشته باشید، می توانید کفش های رسمی بپوشید. کفش های بدون بند که بشود آن ها را بدون جوراب پوشید هم گزینه های خوبی هستند. بوت تیمبرلند و کفش لوفر در این دسته از کفش ها جای می گیرند. برای جلوه دادن بیشتر به ظاهر خود می توانید کفش هایی با رنگ متضاد را انتخاب کنید.

منبع: ریموژ

نظر بدهید