رنگ زرشکی در دکوراسیون
کافه دکوراسیون

رنگ زرشکی نمادی از قدرت در دکوراسیون

917بازدید

رنگ در دکوراسیون موضوعی است که شاید کمتر از سایر اجزای تاثیرگذار بر دکوراسیون مورد توجه قرار گیرد اما رنگ ها در دکوراسیون منزل انعکاس مستقیمی از شخصیت هستند و به صورت روزانه می توانند بر روحیه و افکار ما تاثیر بگذارند.

رنگ زرشکی در دکوراسیون

رنگ زرشکی رنگ طبیعت است و بسیار در گل‌های زیبای موجود در طبیعت یافت می‌شود ،زرشکی رنگی قوی و متمایل به قرمز گل سرخی در ترکیب با مقداری مشکی است البته طیف رنگی زیادی را شامل می شود از مهمترین تأثیرات رنگ زرشکی در دکوراسیون فضا می‌توان به آرامش بخشی در محیط و پرهیز از افسردگی اشاره کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با نماد و کاربرد رنگ زرشکی در دکوراسیون و همچنین نحوه استفاده از رنگ زرشکی بیشتر آشنا شوید.

تأثیرات رنگ زرشکی در دکوراسیون

رنگ زرشکی در دکوراسیون

از مهمترین تأثیرات رنگ زرشکی در چیدمان فضا می توان به آرامش بخشی در محیط و پرهیز از افسردگی اشاره کرد که برای ایجاد فضایی شیک و آرامش بخش با رنگ زرشکی بهتر است از تضادهای رنگی در فضا استفاده نکنید زیرا تعادل بصری در هماهنگی با این رنگ بیشتر است. قرمز که رنگ اصلی تشکیل دهنده زرشکی است رنگ عشق و علاقه است. اگر شما به خاصیت رنگ‌ها اهمیت می دهید بهتر است بدانید رنگ قرمز می‌تواند در تمام حالات موثر باشد می‌تواند آغازگر شادی و شور باشد البته زیاده روی در این رنگ می تواند سبب ایجاد خشم شود به همین سبب بسیار مهم است که تعادل را در دکوراسیون با ترکیب رنگ‌های مناسب ایجاد کنید.

نحوه استفاده از رنگ زرشکی

رنگ زرشکی در دکوراسیون

برای استفاده از رنگ زرشکی نیازی نیست که حتما از اجزای اصلی مانند رنگ مبلمان و یا دیوارها و یا کابینت ها از آن استفاده کنید می‌توانید با استفاده از پس زمینه رنگ سفید به صورت افزودن المان های دکوری و یا اکسسوری‌ها آن را به خانه آورده و رنگ‌های خنثی را از یکنواختی خارج کنید به این صورت از مزایای پویایی و انرژی بخشی این رنگ بهره گیرید. رنگ زرشکی رنگ گرمی است و به همین خاطر بایستی پیش از انتخاب ترکیب‌های رنگی مناسبی انتخاب کنید این رنگ می‌تواند در ترکیب با رنگ‌های سرد، فضایی متعادل ایجاد کند.

رنگ زرشکی در دکوراسیون

منبع:دکوبوم

نظر بدهید