راه و روش اورسایز پوشیدن!
کافه خواندنی

راه و روش اورسایز پوشیدن!

3.75Kبازدید

بعضی از ما عاشق پوشیدن لباس‌های گشاد و راحت هستیم، پوشیدن این گونه لباس‌ها، بدون داشتن علم پوشیدن آنها می‌تواند از بزرگترین اشتباهاتی باشد که می‌توانید مرتکب شوید! یک اشتباه کوچک، استایل شما را از استایلی فکر شده اما جسور، به یک فاجعه تبدیل کرده و اندامتان را اشتباه به تصویر می‌کشد.
در سال‌های اخیر شاهد ترند شدن آیتم‌های گشاد مانند شلوارک‌های وینتج با کمرهای چین‌خورده و بزرگ و یا پولیورهای گشاد با سر شانه‌هایی تا روی بازو آمده، بودیم. لازم به ذکر است که فصل پاییز و زمستان برای پوشیدن لباس‌های گشاد بسیار ایده‌آل هستند. در این مقاله با شما از دو نکته مهم oversized پوشیدن و سپس از آیتم‌هایی برای تکمیل این طرز پوشش صحبت خواهیم کرد.

1-از سایز خود زیاد دور نشوید!

اگر معمولا اسمال می‌پوشید بهتر است فراتر از مدیوم و در بعضی موارد لارج نروید! لباس نباید به تن شما زار بزند. برای به دست‌آوردن ظاهری اورسایزد لزوما مجبور نیستید آیتم‌ها را بزرگتر از سایز خود بخرید؛ بیشتر برندها با نزدیک‌شدن فصل پاییز، آیتم‌های “شبه‌اورسایزد” با برش‌هایی متفاوت از سایزهای استاندارد طراحی می‌کنند. به این شکل که اگر اسمال می‌پوشید، سایز اسمال این آیتم به شکل مطلوب و ایده‌آل، ظاهری اورسایزد روی شما خواهد داشت.

2-به جزئیات “خیلی” اهمیت دهید!

هنگامی که اورسایزد میپوشیم،‌ اهمیت جزئیات و اکسسوری‌ها چند برابر می‌شود. باید بتوانید نقطه‌ی تمرکز مناسبی را در استایل خود درست کنید در غیر این صورت در لباس‌ها گم می‌شوید و استایل شما فاقد زیبایی بصری خواهد بود. بهتر است از اکسسوری‌های بزرگ دوری کنید و استایل خود را با اکسسوری‌های ظریف تکمیل کنید.

در این قسمت از مقاله به کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین آیتم‌های اورسایزد، سویشرت‌ها اشاره می‌کنیم و برای درست و بهتر پوشیدن آن، به شما چند فرمول ساده اما بسیار محبوب معرفی خواهیم کرد :

سویشرت+دامن+بوت یا کتانی

با توجه به مدل سویشرت و دامنتان می‌توانید قسمت جلویی سویشرت را داخل دامن بزنید یا آن را کاملا روی دامن بندازید. در صورت نیاز یا علاقه می‌توانید به استایل خود کمربند نیز اضافه کنید و اینگونه از کاملا “بی‌شکل” شدن اندام خود خودداری کنید. برای انتخاب کفش دستتان کاملا باز است اما می توانید از ترکیب دامن‌های بلند و بوت‌های تا روی زانو استفاده کنید .

راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن!

سویشرت+کت جین

از بهترین روش‌ها برای افزودن لایه به استایلی با سویشرت گشاد، پوشیدن آن با یک کت جین اسپرت است. پیشنهاد ما برای تکمیل این استایل، افزودن آیتم‌های زنانه مانند دامن، کفش یا نیم‌بوت پاشنه‌دار به آن است.

راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن!

سویشرت+پیراهن توتم

پیراهن توتم از ضروری‌ترین آیتم‌ها برای داشتن یک کمد خوب و کاربردی است. با سرد شدن هوا می‌توانید از این آیتم زیر سویشرت و یا بافت‌های کوتاه (طوری که پیراهن سفید از سویشرت بیرون بزند) استفاده کنید.

راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن!

سویشرت+جین

مهم نیست چه مدل جینی دوست دارید؛ چه طرفدار مام جین‌ها باشید یا جین‌های تنگ یا بوت کات، این فرمول می‌تواند مناسب روزهایی باشد که عجله دارید و نمی‌توانید وقت زیادی صرف تصمیم‌گیری برای استایل خود کنید. با افزودن یک کاردیگان یا شال‌گردن استایل خود را تکمیل کنید و برای افزودن کاراکتر به استایل از اکسسوری‌های استیتمنت استفاده کنید.

راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن! راه و روش اورسایز پوشیدن!

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید