راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019
کافه زیبایی

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

1.38Kبازدید

با نزدیک‌شدن به فصل بهار که فصلی پر شکوفه و نسیم‌های خنک است و با باران‌هایی ملایم همراه می‌شود، فرصت خوبی است که متوجه‌ ترند‌های جدید عطر‌های بهاری شوید تا با رایحه‌ای خوش و خاص، این فصل را آغاز کنید. عطر، یکی از آیتم‌های مصرفی ضروری هر میزآرایشی است؛ به‌دلیل اینکه عطر و رایحه‌ای که شما دارید، امضای شخص شماست و از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مطلب با ما همراه شوید تا از ترند‌های عطر‌های بهاری و در کل عطر‌هایی که برای این فصل مناسب هستند، با‌خبر شوید.

Good Girl carolina herrera

این عطر با الهام‌گرفتن از زندگی مدرن و زن مدرن ساخته شده‌ است. عطر خوشبوی گود گرل هر دو حس تاریکی و روشنی را با رایحه‌ی خود به مخاطب‌ القا می‌کند. شکل این عطر کفش پاشنه‌بلند است که این کفش بیانگر زنانگی و ظرافتی است که در رایحه‌ی گود‌ گرل حس می‌شود. نت‌هایی که در این عطر بهاری خوشبو و شیرین به کار رفته، نت ملایم جزمین و همچنین نت‌هایی با بوی قوی مانند شکلات، قهوه و بادام است. اگر دنبال عطری هستید که چشم‌بسته و بدون اندکی درنگ خریداری کنید و از ماندگاری بو و عطر خوش آن مطمئن باشید، این عطر انتخاب مناسبی است.

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

Twilight Shimmer Michael Kors

یکی از عطر‌هایی که تقریبا به‌تازگی تولید شده‌ است، این عطر زیبا با رایحه‌ی بسیار خوش از برند مایکل کورس است. این عطر ترکیبی از گل، میوه و نت چوبی خیلی ملایم است. اگر بخواهیم رایحه‌ی این عطر را برای شما توصیف کنیم، ترکیب گلی چوبی با میوه‌ی شلیل و مغز آجیل کاراملایز شده، است که صد‌البته تا بو نکنید متوجه‌ی رایحه‌ی دقیقش نمی‌شوید. این عطر لوکس لیمیتد ادیشن است یعنی تعداد کمی از آن تولید می‌شود. پس اگر علاقه‌مند به خرید این عطر هستید، بجنبید تا برای بهار عطری خاص داشته‌ باشید.

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

Chanel Chance

و این همراه همیشگی فصل بهار و تابستان (شنل چنس)! این عطر ملایم و شیرین که برای هر سلیقه‌ای مناسب است، روی میز آرایش خیلی از خانم‌ها ممکن است حضور داشته باشد. شیشه‌ی دایره‌ای شکل و ظاهری مینیمال با مایع صورتی رنگ زیبایی که دارد، یادآور شکوفه‌های بهاری است. این عطر که با رایحه‌ی جزمین، گریپ فروت و مشک ساخته می‌شود، بسیار سبک، ملایم و دارای حس نشاط است.

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

ViktorRolf Flowerbomb

یکی از عطر‌های بهاری که همیشه برنده‌ی مناسب‌ترین عطر این فصل است، عطر فلاور بمب است. همانطور که از اسم این عطر پیداست، بمبی از گل‌های خوشبو را درون خود جا داده‌ است. این عطر رایحه‌ای گلی و شیرین دارد که ترکیبی از پچولی، جزمین، فریزیا و ارکیده است. اگر دنبال عطر گلی برای بهار هستید، چه عطری بهتر از فلاور بمب؟

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

Jimmy Choo Floral

اگر دنبال عطری هستید که گلی باشد اما نه بیش از حد، عطر جیمی چو فلورال انتخاب درستی است. این عطر با شیشه‌ی سبز رنگ بسیار زیبا و ترکیب نت‌های مگنولیا، سوییت پی و نکتارین به‌عنوان عطر بهاری سبک و دم‌دستی مناسب است. به این دلیل می‌گوییم عطر دم‌دستی چون این عطر، ادوتویلت است.

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

Gucci Bloom

یکی از بهترین عطر‌های برند گوچی در سال‌های اخیر که برند‌ه‌ی جایزه‌ی بهترین عطر گلی در سال ۲۰۱۸ شده و در ترند‌های عطر ۲۰۱۹ هم می‌درخشد، گوچی بلوم است. این عطر جدا از پکیج دوست‌داشتنی صورتی رنگ‌ و زیبایش، رایحه‌‌ای از گل‌های سفید و جزمین دارد. این عطر بهاری حس طراوت و شادابی را به شما می‌بخشد و روح شما را تازه می‌کند. خبر خوب این که این عطر به‌تازگی در عطر‌فروشی‌های معتبر ایران موجود شده‌ است.

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

Tiffany & Co Tiffany

طرفداران برند تیفانی باید بدانند که این برند عطری لوکس و خوشبو دارد که برای فصل بهار و در کل فصول گرم بسیار مناسب است. این عطر همانند تمام جواهرات و محصولات تیفانی شیشه و پکیج لوکس و جذابی دارد و رنگ سبز مغزپسته‌ای هم که امضای این برند است، در آن دیده می‌شود. این عطر با رایحه‌ی کوکتیل مشک و ماندارین تولید و عرضه می‌شود. همچنین این عطر کاملا زنانه و شیک است.

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh

اگر شما جز افرادی هستید که به عطر‌های میوه‌ای علاقه دارند، این مدل از عطر مارک جیکوبز مناسب شماست. از ترکیبات این عطر شیرین و خوشبو می‌توان رَز بری، گلابی، گریپ‌فروت و مشک را نام‌ برد. این عطر تازه، جالب و پر از نت‌های روشن است و احساس خوشحالی به شما می‌دهد. همچنین عطر‌های دیزی مارک جیکوبز همانطور که می‌دانید با در‌هایی پر از دیزاین گل تولید و عرضه می‌شوند.

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

Valentino Donna

عطر ولنتینو دونا را شاید به‌خاطر داشتن شیشه‌ی لوکس و زیبایش بشناسید! این عطر ولنتینو برای بهار ترکیبات مناسب و خوشبویی دارد و حس‌ و حال خوبی را به شما می‌دهد. این عطر از وانیل، چرم، رز و گل‌های مختلف تشکیل شده است و رایحه‌ای مناسب برای هر‌ روز شما دارد. این عطر‌ حتی قابلیت استفاده در فصل‌های دیگر را هم دارد.

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

Twilly d’Hermès

اگر دنبال عطری با رایحه‌ خاص و ماندگاری بالا هستید، این عطر برند هرمس برای شما مناسب است. این رایحه به‌دلیل داشتن نت‌های چوب صندل، زنجبیل و رز خیلی گرم و شیرین است. همچنین این عطر مانند تمام محصولات هرمس دیزاین شیک و جذابی دارد.

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

Elie Saab Girl Of Now Forever

هواداران برند الی صعب گوش به زنگ باشند که عطری نسبتا جدید با رایحه‌ای بهاره می‌خواهیم معرفی کنیم. این عطر الی صعب با شیشه‌ی فوق‌العاده زیبا و رایحه‌ی شیرین و میوه‌ای لیمو، رزبری و پچولی برای همه‌ی سلیقه‌ها و فصول گرم گزینه‌ی مناسبی است.

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

Yves Saint Laurent Mon Paris

عطر مون پقی سن لورن که معرف حضور خیلی از شما علاقه‌مندان است، عطری مناسب فصل بهار و تابستان است. این عطر با رایحه‌ای بسیار لطیف و شیرین عرضه می‌شود. از ترکیبات این عطر می‌توان گلابی، مشک سفید، چوب سدر، پیونی سفید و توت‌فرنگی را نام برد. این عطر رایحه‌ای مدرن، گلی و زنانه دارد.

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

Kenzo Flower Eau De Vie

این عطر برند کنزو که گلی قرمز در طراحی آن مشاهده می‌کنید، عطری کاملا بهاری و گلی است. این عطر رایحه‌ای شیرین و کمی تیز دارد. استفاده از زنجبیل به‌عنوان نت ترکیبی و همچنین در ادامه نت‌های تونکابین و مشک سفید، به این عطر حس و حال خاصی داده است. این عطر در عین حال که تندی خاصی دارد ولی عطری بهاره‌ است.

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

Dolce & Gabbana The Only One 2

اگر از عطر‌هایی با رایحه‌ی قهوه خوشتان می‌آید و دنبال عطری شیرین و گرم هستید، عطر جدید دلچه اند گابانا با ظاهری بسیار جذاب برای شما مناسب است. این عطر از نت‌های تونکابین، پچولی، قهوه، بلک بری و ویولت تشکیل شده‌ است. این عطر ترندی، انتخاب خیلی خوب و تازه‌ای برای بهار است.

راهنمای ترند عطر‌های بهاری 2019

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید