راز مرد های خوشتیپ
مدل لباس مردانه

راز مرد های خوشتیپ

4.23Kبازدید

امروز در این مطلب می خواهیم به سراغ آقایان جذاب و خوشتیپ برویم و راز هایی برای جذاب بودن آقایان از زبان این افراد را بشنویم. اگر تو هم جزو آن دسته از افرادی هستی که برای خوشتیپ بودن نمی دانی از کجا شروع کنی در ادامه با ما همراه باش.

خب اول از همه باید بگویم که در تعریف جذابیت و زیبایی هر عنصری می تواند دخیل باشد. یعنی اینکه یک قرص و شربت مشخص ندارد که ما بگوییم آقا جان اگر این قرص را بخوری دیگر خوشتیپ ترین عالم می شوی. یا اینکه بگوییم اگر فقط این لباس ها را بپوشی تو یک پسر جذاب و خوشتیپ خواهی شد؛ نه قطعا نه. خوش تیپ بودن و جذابیت آدم ها ابتدا از کاراکتر و شخصیتشان شکل می گیرد. از نوع رفتار، لحن صحبت، جمله هایی که از دهانشان خارج می شود و… البته این ها چیز هایی نیستند که بتوان ادایش را درآورد یا فیلم بازی کرد بلکه باید به مرور زمان تبدیل به بخشی از تو و شخصیت تو بشوند. اتفاقا مرد های خوشتیپ و جذاب هم همین نظر را دارند آن ها می گویند اولین قدم برای جذاب بودن داشتن اعتماد به نفس است که خب به نظر من این مورد مهم، زن و مرد ندارد و برای هر دو دسته ایجاد جذابیت می کند.

راز مرد های خوشتیپ

قدم دوم نوع راه رفتن و اطمینان داشتن از خود است. بخش زیادی از یک استایل جذاب به نوع نگرش ما نسبت به خودمان و میزان رضایتی که از خود داریم بر می گردد البته این مورد با خودشیفتگی و سوسک و دست و پای بلور کمی تفاوت دارد که باید به آن توجه کنیم تا نتیجه عکس نگیریم. آن زمان که از استایل خودت و خود درونی ات راضی باشی قطعا قدرتمند ترین سیگنال ها را می توانی به دیگران هم بفرستی.

راز مرد های خوشتیپ

قدم بعدی پیدا کردن استایل شخص خودت است. بله می دانم شاید پوشیدن کت تک با تی شرت و کتانی خیلی جذاب باشد اما آیا به تو هم می آید؟ آیا روی تن تو هم می نشیند و با شخصیت تو سنخیت دارد؟ پس اول باید فرم اندام، نوع شخصیت و نوع مکانی که می خواهی در آن حضور پیدا کنی را بشناسی و سپس با توجه به گزینه هایی که روی تن تو می نشینند استایلت را بسازی. دیدی بعضی از افراد یک پولو شرت و شلوار جین ساده با یک جفت کتانی می پوشند ولی از صد تا کت و شلوار تاکسی دو و استایل ۰۰۷ جذاب تر است؟ به خاطر اینکه این استایل مختص خودش است حالا شاید اگر طرف برود کت و شلوار چند هزار دلاری از فلان برند را بپوشد بدقواره هم بشود ولی آن پولو شرت و جین یک دنیای متفاوتی برایش دارد.

راز مرد های خوشتیپ

راز بعدی الهام گرفتن از استایل افرادی است که به نظر تو خوش پوش و جذابند و از لحاظ ظاهری هم شبیه تو هستند. شاید پیدا کردن فردی که ظاهرش هم شبیه تو باشد کمی کار را سخت کند پس حداقل می توانی با دیدن استایل افراد مورد علاقه ات نحوه کنار هم چیدن رنگ ها را بشناسی.

راز مرد های خوشتیپ

قدم بعدی این است که اگر تخصص خاصی در استفاده از رنگ ها نداری سعی کن از رنگ های خنثی و کم ریسک بهره بگیری و پوشیدن پیراهن های ساده را به هیچ وجه دست کم نگیری. حتی اگر طرفدار استایل های مینیمال نباشی با پوشیدن تی شرت و پیراهن های ساده می توانی از استایل لایه لایه پوشیدن استفاده کنی و ست کلی ات را با پوشیدن یک ژاکت، کت چرمی و پیراهن دکمه باز تکمیل کنی.

راز مرد های خوشتیپ

مهم ترین نکته و گامی که به نظر من خیلی اهمیت دارد کفش ها هستند، آخ امان از این کفش های لعنتی که مرز های یک آدم را به طور کلی می تواند در ذهن جا به جا کند. نمی دانم تو هم به کفش آدم ها اهمیت می دهی یا نه ولی واقعا کفش ها خیلی شخصیت آدم ها را نشان می دهند. سعی کن همیشه کفش هایت تمیز و مرتب باشد و حداقل ۳ مدل کفش با سبک های مختلف برای هر استایل رسمی، کژوال و ورزشی ات داشته باش.

راز مرد های خوشتیپ

آخرین راز هم تمیزی و خوشبو بودن است. بار ها گفتیم که عطر ها معجزه می کنند پس سعی کن عطر منحصر به فرد خودت را بشناسی و آن را امضای خودت کنی. آراستگی ظاهری، اتو کردن لباس ها و شستن هر روز آن ها در فصل تابستان جزو مهم ترین مواردی است که جذابیت استایل تو را تضمین می کند.

راز مرد های خوشتیپ

منبع : منودلیار

نظر بدهید