رنگ های بهاری
کافه دکوراسیون

دکور منزل تان را با این رنگ ها بهاری کنید

1.41Kبازدید

بهار فصل الهام از رنگ های طبیعت است از سبز چمنی گرفته تا رنگ های پاستلی مثل اسطوخودوسی. ترکیب رنگ هایی که در ادامه معرفی کرده ایم را می توانید در دکوراسیون منزل تان به کار ببرید و حس تازه بهار را با آن ها به خانه های خود بیاورید.

سبز + سفید

رنگ های بهاری

سبز و سفید یک ترکیب رنگ تازه و اشباع شده است که نه تنها در فصل بهار بلکه در تمام فصل های سال کاربرد دارد. رنگ سبز به علت ته زمینه تند زرد رنگ بهتر است همراه با یک رنگ خنثی به کار برده شود. رنگ های کرمی و بژ ممکن است رنگ سبز را تیره و کدر کنند اما رنگ سفید همراه با رنگ سبز حس تازگی و شادابی بیشتری می دهد.

اسطوخودوسی + بنفش + سبز

رنگ های بهاری

اگر می خواهید از رنگ اسطوخودوسی در دکوراسیون منزل تان استفاده کنید آن را همراه با رنگ های سبز و بنفش به کار ببرید. ملایمت رنگ اسطوخودوسی آن را تبدیل به یک رنگ خنثی کرده است. هنگامی که این رنگ با رنگ بنفش ترکیب شود ته زمینه آبی آن ها حس تازگی می دهد و افزودن رنگ سبز از آن یک ترکیب کلاسیک بهاری می سازد.

سبز + طلایی

رنگ های بهاری

سبز و طلایی یک ترکیب پر زرق و برق و جذاب است که معمولا با طیف های تیره تر مثل سبز زیتونی و زمردی ترکیب می شود.

سرخابی + مرجانی

رنگ های بهاری

این ترکیب رنگ هم در دکوراسیون و هم در بسیاری موارد دیگر به کار می آید. تضاد این ترکیب بسیار ملایم است. اگر می خواهید یکی از طیف های طبیعت را به این ترکیب اضافه کنید رنگ آبی روشن و یا آبی دریایی را انتخاب کنید.

زرد + نارنجی + طلایی

رنگ های بهاری

با این ترکیب حس تازگی بهار را به خانه های خود بیاورید. رنگ طلایی بین این دو رنگ به عنوان یک رنگ خنثی کننده عمل می کند.

نارنجی سالمونی + سفید

رنگ های بهاری

سالمونی رنگی است بین نارنجی و صورتی. این رنگ را نمی توان با هر رنگی ترکیب کرد. اگر می خواهید این رنگ بیشتر به چشم بیاید آن را همراه با رنگ سفید به کار ببرید.

سبز چمنی + صورتی تیره

رنگ های بهاری

سبز و صورتی ملایم سال هاست که برای اتاق دخترانه استفاده می شود اما بیایید این ترکیب کلاسیک را به سطح بالاتری ببریم و از رنگ های سبز چمنی و صورتی تیره استفاده کنیم. برای این که این ترکیب را ملایم تر کنید یه رنگ زمینی مثل خاکی به آن اضافه کنید.

زرد + نعنایی + نارنجی

رنگ های بهاری

درست است که این ترکیب اغلب در تابستان به کار می رود اما اگر از سبز نعنایی استفاده کنید می توان گفت یک ترکیب بهاری ایجاد کرده اید.

صورتی + سالمونی + سفید

رنگ های بهاری

اگر به دنبال یک ترکیب پر انرژی هستید از این رنگ ها استفاده کنید. رنگ های صورتی و سالمونی شباهت زیادی به هم دارند اما زمانی که با رنگ سفید از هم جدا شوند ترکیبی شاد و پر انرژی می سازند.

منبع : بدونیم

نظر بدهید